Wybierz typ samochodu marki Bmw X3 (E83) (2003.01 - 2011.12)
- xDrive 18 d 136KM
- xDrive 18 d 143KM
- xDrive 20 i 150KM
- 2.0 d 150KM
- 2.0 i 150KM
- xDrive 20 d 163KM
- 2.0 sd 177KM
- xDrive 20 d 177KM
- 2.5 i 192KM
- 3.0 d 204KM
- 2.5 si xDrive 211KM
- 3.0 d 211KM
- xDrive 30 d 211KM
- xDrive 30 d 218KM
- xDrive 25 i 218KM
- 2.5 si 218KM
- 3.0 d 218KM
- 3.0 i xDrive 231KM
- xDrive 30 i 264KM
- 3.0 si 264KM
- xDrive 30 i 272KM
- 3.0 si 272KM
- 3.0 sd 286KM
Sprawdź asortyment części do BMW X3 E83
BMW X3 (E83) to pierwsza generacja modelu X3 wyprodukowana przez niemiecki koncern BMW, która łączy cechy kompaktowego auta z SUV'em. Na rynku motoryzacyjnym samochód obecny jest od 2003 roku, kiedy to został zaprezentowany na targach samochodowych we Frankfurcie. W pierwszym kwartale 2004 roku został wprowadzony do produkcji. Konstrukcja BMW X3 (E38) opiera się na tej samej płycie podłogowej, która użyta jest w BMW X5. Dwa lata po premierze samochód zdobył tytuł Samochodu Roku w ...
Szukaj części do Bmw X3 (E83)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Koła dwumasowe i zamachowe w iParts.pl!
iParts.pl to sklep internetowy oferujący niewiarygodnie
dużą liczbę kół zamachowych i dwumasowych. Nasi klienci mogą
wybierać z produktów renomowanych producentów do wszystkich marek
i modeli aut.
Koło zamachowe to specjalne koło o dużym momencie
bezwładności, którego zadaniem jest gromadzenie energii
kinetycznej. Jego unikalna budowa i efektywność sprawiły, że koło
zamachowe znalazło zastosowanie w wielu dziedzinach mechaniki, w
tym w ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?