Wybierz model samochodu marki Peugeot
- 106 I (1A, 1C) (1991.08-1996.04)
- 106 II (1A_, 1C_) (1996.04-2005.05)
- 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) (1996.04-2001.03)
- 107 (PM_, PN_) (2005.06-2014.05)
- 2008 I (CU_) od 2013.03
- 205 I (741A/C) (1983.02-1987.10)
- 205 I kabriolet (741B, 20D) (1986.03-1995.11)
- 205 II (20A/C) (1987.01-2000.12)
- 205 Nadwozie pełne / liftback (1990.08-1997.05)
- 205 Nadwozie pełne / liftback (1983.02-1990.07)
- 206 CC (2D) (2000.09-2008.12)
- 206 SW (2E/K) od 2002.07
- 206 Van (1999.04-2009.03)
- 206 liftback (2A/C) (1998.08-2012.12)
- 206 sedan od 2007.03
- 206+ (2L_, 2M_) (2009.01-2013.08)
- 208 I (CA_, CC_) od 2012.03
- 306 (7B, N3, N5) (1993.04-2003.10)
- 306 Break (7E, N3, N5) (1994.06-2002.12)
- 306 kabriolet (7D, N3, N5) (1994.01-2002.04)
- 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) (1993.01-2003.10)
- 308 CC (4B_) (2009.02-2015.12)
- 308 I (4A_, 4C_) (2007.09-2016.12)
- 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) (2013.09-2021.06)
- 308 SW I (4E_, 4H_) (2007.09-2014.10)
- 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) (2014.03-2021.06)
- 309 I (10C, 10A) (1985.10-1989.12)
- 309 II (3C, 3A) (1989.07-1993.12)
- 405 I (15B) (1987.01-1993.12)
- 405 I Break (15E) (1987.06-1992.08)
- 405 II (4B) (1992.01-1999.12)
- 405 II Break (4E) (1992.08-1998.10)
- 406 (8B) (1995.08-2005.01)
- 406 Break (8E/F) (1996.10-2004.10)
- 407 (6D_) (2004.02-2011.12)
- 407 SW (6E_) (2004.05-2011.12)
- 407 coupe (6C_) od 2005.10
- 504 (A_, M_) (1968.07-1986.07)
- 504 Break (D_, F_) (1971.04-1986.07)
- 504 coupe (1974.10-1984.08)
- 504 kabriolet (1974.10-1984.08)
- 504 pick-up (E_) (1980.01-1999.12)
- 604 (561A_) (1975.09-1987.07)
- 605 (6B) (1989.06-1999.09)
- 607 (9D, 9U) od 2000.01
- 807 (EB_) od 2002.06
- BIPPER (AA_) od 2008.02
- BIPPER TEPEE od 2008.04
- EXPERT Platforma / podwozie od 2007.01
- EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) od 2007.01
- EXPERT TEPEE (VF3X_) od 2007.01
- PARTNER Nadwozie pełne/minivan od 2008.04
- PARTNER Nadwozie pełne/minivan (5_, G_) od 1996.06
- PARTNER ORIGIN Nadwozie pełne/minivan (G_) (2008.07-2015.12)
- PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_) (2008.07-2013.12)
- PARTNER Platforma / podwozie od 2009.01
- PARTNER TEPEE od 2008.04
- PARTNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (5_, G_) (1996.05-2015.12)
Dysze spryskiwaczy szyby przedniej i tylnej
W celu poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu podróżowania samochodem wiele lat temu opracowano specjalny system spryskiwaczy szyb i reflektorów pojazdów. W jego skład wchodzą zbiornik na płyn, pompka tłocząca, czujnik poziomu płynu, przewody oraz dysze spryskiwaczy. Wszystkie te elementy tworzą jeden system umożliwiający efektywne umycie szyb oraz reflektorów samochodowych podczas jazdy w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Dysze spryskiwaczy szyby przedniej i tylnej to zazwyczaj bardzo niewielkich rozmiarów zraszacze, które kończą się cienkim, delikatnym otworkiem. Pełnią one jedną istotną funkcję, a mianowicie mają za zadanie spryskać szybę mocnym, cienkim strumyczkiem płynu myjącego. Dysze spryskiwaczy mogą być zarówno mocowane na zatrzaski lub śrubki, jak i mogą być wkręcane. Niestety, dysze są jednymi z najbardziej awaryjnych elementów całego systemu myjącego. Najczęściej dochodzi do ich zatkania, na przykład w wyniku osadzania się kamienia lub dostania się do ich środka różnorodnych zanieczyszczeń.
W przypadku awarii dysz spryskiwacza, której nie da się naprawić, koszt wymiany takich elementów nie jest zbyt wysoki i waha się w granicach od kilku do maksymalnie kilkudziesięciu złotych za parę, w zależności od modelu samochodu. Dostępne są również na rynku podgrzewane dysze spryskiwaczy, które były montowane w popularnych modelach aut już 10 lat temu. Takie rozwiązanie pozwalało uniknąć zamarznięcia płynu myjącego w dyszach.
Zamienne części samochodowe do Peugeot
Poprzez odpowiednie dbanie oraz serwisowanie swojego samochodu zapewnisz mu niezawodność oraz trwałość na długie lata. Jest to szczególnie ważne w przypadku francuskiego Peugeota, który wymaga wysokiej jakości auto części oraz materiałów eksploatacyjnych. W sklepie internetowym iParts.pl znajdziesz oryginalne części do ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
W celu poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu podróżowania samochodem wiele lat temu opracowano specjalny system spryskiwaczy szyb i reflektorów pojazdów. W jego skład wchodzą zbiornik na płyn, pompka tłocząca, czujnik poziomu płynu, przewody oraz dysze spryskiwaczy. Wszystkie te elementy tworzą jeden system umożliwiający efektywne umycie szyb oraz reflektorów samochodowych podczas jazdy w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Dysze ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wycieraczki samochodowe Bosch Aerotwin. Co wyróżnia je na tle konkurencji? Czy słusznie zaliczane są do klasy premium?
- Mycie auta zimą. Jak umyć samochód bez obawy o problemy, jakie może sprawić zamarzająca na karoserii woda?
- Dlaczego spryskiwacze przedniej szyby nie działają? Co może być przyczyną tego typu awarii?
- Test zimowych płynów do spryskiwaczy przeprowadzony przez UOKiK. Czego się dowiedzieliśmy, a co jeszcze chcielibyśmy wiedzieć?
- Czy system oczyszczania szyb samochodowych Valeo AquaBlade oznacza rewolucję w zastosowaniu wycieraczek?
- Płyn, koncentrat czy tabletki? Która forma samochodowego płynu do spryskiwaczy sprawdzi się najlepiej w Waszym przypadku?
- Mgłowe dysze spryskiwaczy. Dlaczego warto je stosować?