Dodatkowe informacje o Zawór ssący V94355 AE
Parametry | |
Długość [mm]: | 97,000 |
Materiał: | Bimetal |
Materiał: | Stal chromowo-manganowo-niklowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Trzonek zaworu chromowany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Końcówka trzonka zaworu hartowana |
Średnica zaworu [mm]: | 29,000 |
Średnica trzonka zaworu [mm]: | 6,000 |
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: | 45 |
Materiał trzonka zaworu: | Stal chromowo-krzemowa |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
GM | 642 165 |
OPEL | 642 165 |
SAAB | 90502316 |
TRW ENGINE | 291006 |
VAUXH | 90502316 |
Dowiedz się więcej:
Diagnostyka zaworów w silniku
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Opinie o Zawór ssący V94355 AE
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zawór ssący V94355
Zawory
Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.
Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.
Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.
Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.
AE
AE to marka istniejąca od przeszło pół wieku. Została stworzona w 1968 roku przez amerykański koncern Federal-Mogul. Pod marką AE przedsiębiorstwo oferuje rozmaite części silnika. W ofercie dostępne są głowice silnika, prowadnice oraz zawory, z których słynie marka. Części samochodowe AE to również elementy rozrządu. Łańcuchy rozrządu i wałki rozrządu są doceniane przez fachowców na całym świecie. Auto części AE to zarówno elementy przeznaczone na pierwszy montaż, jak i na rynek części zamiennych. Produkty, które trafiają na aftermarket, pod żadnym względem nie odstępują częściom oryginalnym, ponieważ w większości powstają na tych samych liniach montażowych, z zachowaniem najwyższych standardów. Powstające w fabrykach Federal-Mogul części AE są dopracowywane w każdym szczególe. Ich produkcja odbywa się z zastosowaniem najnowszych technologii. Wiele z nich jest opracowywanych w laboratoriach Federal-Mogul. Amerykańskie przedsiębiorstwo działa dzisiaj globalnie, jako jedna z największych firm motoryzacyjnych na świecie. Sieć dystrybucji części Federal Mogul sięga wszystkich kontynentów. Tym samym również części samochodowe AE trafiają do dziesiątek krajów na całym świecie.
Cechy Cześci
Stal chromowo-manganowo-niklowa - Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.