-10% NA UKŁAD HAMULCOWY SPRAWDŹ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
6 6 6 6
2 2 2 2
8 8 8 8
4 4 4 4
2 2 2 2

Zawór EGR PIERBURG 7.22818.58.0

Zawór EGR PIERBURG  7.22818.58.0
Zawór EGR PIERBURG 7.22818.58.0
Powiększ
PIERBURG

Producent: PIERBURG

Kod produktu: 7.22818.58.0

Jednostka: szt.

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

Tryb pracy: Elektryczny

Napięcie [V]: 12

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Techniczny numer informacyjny: SI 0092

Techniczny numer informacyjny: SI 0100

EAN: 4028977519017

Stan: Fabrycznie nowy

444,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 7.22818.58.0 PIERBURG

Parametry
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Techniczny numer informacyjny:  SI 0092
Techniczny numer informacyjny:  SI 0100
Część znajduje się w kategorii: AGR-zawór/rura ssąca
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 959019
AUTLOG AV6003
BORGW WAHL 710723D
BORGW WAHL 710950R
BUGIAD BGR13034
DELPHI EG10402-12B1
ELTA AUTOM EE6016
ELTA AUTOM XEG9017
ERA 555033
HOFFER 7518013
INTERMOTOR 14310
INTERMOTOR 14311
INTERMOTOR EGR091
INTERMOTOR EGR093
INTERMOTOR ERV083
INTERMOTOR ERV084
INTERMOTOR LEGR025
IPD 45-8014
JAPANPAR EGR-100
JPG 4319900200
LUCAS_ELEC FDR146
LUCAS_ELEC LEV0022
MAG 571822112009
MAPCO 83100
MAXGEAR 27-0152
MEATDORIA 88013
METZGER 0892048
METZGER A4259010
MOTAQUIP LVER165
PIERBURG 7.22818.01
PIERBURG 7.22818.03
PIERBURG 7.22818.16
PIERBURG 7.22818.26
PIERBURG 7.22818.45
PIERBURG 7.22818.49
PIERBURG 7.22818.50
PIERBURG 7.22818.58
PIERBURG 72281801
PIERBURG 722818010
PIERBURG 72281803
PIERBURG 722818030
PIERBURG 72281816
PIERBURG 722818160
PIERBURG 72281826
PIERBURG 722818260
PIERBURG 72281845
PIERBURG 722818450
PIERBURG 72281849
PIERBURG 722818490
PIERBURG 72281850
PIERBURG 722818500
PIERBURG 72281858
PIERBURG 722818580
QUINTON HA XEGR89
RENAULT 82 00 004 883
RENAULT 82 00 130 609
RENAULT 82 00 164 563
RENAULT 82 00 247 250
RENAULT 82 00 469 586
RENAULT 82 00 488 774
RENAULT 82 00 656 008
S.I.D.A.T 83.638
S.I.D.A.T 834638
TOPRAN 700 847
TRISCAN 8813 25038
VEMO V46-63-0002
WE PARTS 330690002
WE PARTS 330690034
WE PARTS 330690035
WE PARTS 330690036
WE PARTS 330690550
WILMINK WG1015393
WILMINK WG1026860
WILMINK WG1344242
WILMINK WG1408630
WILMINK WG1408631
WILMINK WG1409962
WILMINK WG1494476
WILMINK WG1724411
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (9)

Opinie o Zawór EGR 7.22818.58.0 PIERBURG

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2020-12-05
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Szukałem dobrego zaworu EGR i kupiłem ten właśnie model. Zachęciła mnie przede wszystkim cena produktu i dobre opinie o nim. Przesyłke dostałem w ciagu 2 dni, po zamontowaniu wszystko OK. polecam sklep!

opinie puchar
2019-06-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Zamontowany w moim Sprinterze zawór EGR odmówił posłuszeństwa, zdaniem mechanika po prostu się zapchał. Mocno to odczułem – trudno było uzyskać maksymalną moc silnika, samochód przyspieszał skokowo, pojawiło się też kilka innych niepokojących objawów. Zastanawiałem się najpierw nad kupnem regenerowanego zaworu, bo jednak zakup nowego to duży wydatek. Ostatecznie mechanik stanowczo odradził mi takiego rozwiązania. Podobno regenerowane zawory najczęściej są tylko czyszczone i malowane, a to wcale nie wydłuża ich żywotności. Dlatego ostatecznie kupiłem zawór EGR Pierburg. Cóż mogę powiedzieć – jest dobrze. Solidna firma, tak więc i solidny produkt. Nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów w pracy silnika, działa na odpowiednich obrotach. Zniknęły problemy z przyspieszaniem, teraz znów płynnie nabieram prędkości. Polecam ten produkt.

opinie puchar
2019-05-15
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Wysokiej jakości zawór sterujący. Wiadomo, cena dosyć wysoka, ale moim zdaniem warto tyle wydać, żeby oszczędzić na naprawach silnika. Widzę wyraźną różnicę po wymianie zaworu właśnie na model od firmy Pierburg. Pamiętam, że w starym mercedesie miałem pompę paliwa i turbosprężarkę od tego producenta. Podzespoły te mnie nie zawodziły, w zasadzie to były bardziej długotrwałe niż można było przypuszczać. Dlatego wyrobiłem sobie dobre zdanie na temat marki Pierburg i postanowiłem znów kupić jej produkt. Na ten moment mogę stwierdzić, że zawór EGR marki Pierburg spełnił moje oczekiwania. Efekty jego działania widzę po pracy silnika, który działa wydajniej niż kiedykolwiek, zarówno przy wysokich, jak i średnich obrotach. Na biegu jałowym praca jednostki napędowej jest równomierna, co niestety nie było normą, gdy miałem zamontowany tani zamiennik, zamiast markowego zaworu EGR.

opinie puchar
2018-11-29
4/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
4/5
polecam. super cena. dostawa mega szybka gratis
opinie puchar
2017-06-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Z pewnością poprawiły się osiągi samochodu po wymianie zaworu EGR. Główna zaletą produktu jest jego trwałość. Sprzedawany jest po niskiej cenie jak na produkt tak dobrej jakości.
opinie puchar
2015-07-30
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownika
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
jeden z droższych producentów, ale jak najbardziej opłaca się wydać pieniądze, bo działanie jak najbardziej na plus.
opinie puchar
2015-01-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
doskonała jakość za małą kasę !!!
opinie puchar
2015-01-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
znakomita część w doskonałej cenie
opinie puchar
2015-01-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
cześć godna polecenia!

Co sądzisz o produkcie: Zawór EGR?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zawór EGR 7.22818.58.0

AGR-zawór/rura ssąca

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

PIERBURG

Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.

Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.

Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.

Obsługa klienta