-10% NA UKŁAD HAMULCOWY SPRAWDŹ KOD!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
2 2 2 2
2 2 2 2
3 3 3 3
2 2 2 2
3 3 3 3

Zacisk hamulcowy TEXTAR 38046800

Zacisk hamulcowy TEXTAR  38046800
Zacisk hamulcowy TEXTAR 38046800
Powiększ
TEXTAR

Producent: TEXTAR

Kod produktu: 38046800

Jednostka: szt.

Otwór o śr[mm]: 38

Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść to jeden z rodzajów zacisków hamulcowych, czyli niezbędnych elementów każdego tarczowego układu hamulcowego. Specyficzna budowa zacisku z tego typu osadzeniem sprzyja efektywności docisku klocków hamulcowych do tarczy, co jest właśnie zadaniem każdego zacisku. Kierowca wciskając pedał hamulcowy, sprawia, że ciśnienie płynu hamulcowego rośnie.
dowiedz się więcej...

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika

Parzyste numery artykułów: 38046700

Techniczny numer informacyjny: 38000 0468 0 1

Lokalizacja w aucie: oś tylna strona prawa

EAN: 4019722326684

Numer katalogowy: 38000 0468 0 1

Stan: Fabrycznie nowy

Uwagi: Kaucja 131.00 ?
233,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 38046800 TEXTAR

Parametry
Otwór o śr[mm]:  38
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Parzyste numery artykułów:  38046700
Techniczny numer informacyjny:  38000 0468 0 1
Część znajduje się w kategorii: Zacisk hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 630052
ATE 220516
ATE 240432
ATE 24338417145
ATE 24338417147
BENDIX 694278B
BOSCH 0204001960
BOSCH 0204004551
BOSCH 0204103978
BOSCH 0986135094
BRAKE ENG CA2076R
BUDWEG 343281
DELPHI LC7438
ECP 133590481
ELSTOCK 870713
FORD 1121821
FORD 1144076
FORD 1478338
FORD 1522074
FORD 1S712552AA
FORD 1S712552AE
FORD 1S712552AF
FORD RM1S7J2552AC
HELLA 8AC355383561
HELLA 8AN355440801
HELLAPAGID 8AC355383561
HELLAPAGID 8AN355440801
KAWE 343281
MAPCO 4759
METZGER 6250496
MIN MBC1000R
NK 212580
QH BENELUX BC50893
QUINTON HA QBS1696
REMY DC73281
SBS 1301212580
TEXTAR 38009700
TRISCAN 8170343281
TRW BHN378E
UBD 54717
VAICO V258171
ZIMMERMANN 250410017
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zacisk hamulcowy 38046800 TEXTAR

Opinie nie są zweryfikowane ?
Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Zacisk hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zacisk hamulcowy 38046800

Zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

TEXTAR

Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.

Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.

Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.

Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.

Cechy Cześci

Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć - Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść to jeden z rodzajów zacisków hamulcowych, czyli niezbędnych elementów każdego tarczowego układu hamulcowego. Specyficzna budowa zacisku z tego typu osadzeniem sprzyja efektywności docisku klocków hamulcowych do tarczy, co jest właśnie zadaniem każdego zacisku. Kierowca wciskając pedał hamulcowy, sprawia, że ciśnienie płynu hamulcowego rośnie.

Obsługa klienta