POBIERZ APLIKACJĘ NA ANDROID! POBIERAM
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
4 4 4 4
9 9 9 9
1 1 1 1
9 9 9 9

Zacisk hamulcowy A.B.S. 630212

Zacisk hamulcowy A.B.S.  630212
Zacisk hamulcowy A.B.S. 630212
Powiększ
A.B.S.

Producent: A.B.S.

Kod produktu: 630212

Jednostka: szt.

Średnica 1 [mm]: 38,0

System hamulcowy: BOSCH

Parzyste numery artykułów: 630211

Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)

Rozstaw srub mocujących: 127

Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 12

Ciężar [kg]: 2,31

Lokalizacja w aucie: z tyłu, z prawej, oś tylna strona prawa

EAN: 8717109543674

Stan: Fabrycznie nowy

Uwagi: Kaucja 86.00 ?
302,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 630212 A.B.S.

Parametry
Średnica 1 [mm]:  38,0
System hamulcowy:  BOSCH
Parzyste numery artykułów:  630211
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Rozstaw srub mocujących:  127
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  12
Ciężar [kg]:  2,31

Szczegółowy opis A.B.S. 630212 Zacisk hamulcowy

Uwaga! Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego! Do ceny doliczana kaucja zwracana klientowi po odesłaniu wymontowanej, starej części i spełnieniu jej warunków przyjęcia rdzenia nadającego się do regeneracji przez Producenta. Aby sprawdzić wysokość kaucji dodaj towar do koszyka.
Widok karty produktu w PDF: Zacisk hamulcowy (A.B.S. 630212)
Część znajduje się w kategorii: Zacisk hamulcowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABE CZH1339
APEC BCA1034
APEC RCA189
APEC RCA189N
ATI E3471
AUTOFREN S D4986RK
BENDIX 591249
BOSCH 0 204 004 379
BOSCH 0 986 474 300
BRAKE ENG CA2448R
BREMBO F 24 117
BUDWEG 343471
CARDONE 384553
CARDONE 87-0714
COMLINE CBC032R
DA SILVA ET2397
DENCKERMAN B190122R
DRI 4274100
ELSTOCK 87-0714
FEBI 178101
FERODO FCL694550
FORD 1356388
FORD 1504906
FORD 2041798
FORD 4S712552AA
FORD 4S712552AB
FORD RM4S712552AB
FTE RX389854A0
GIRLING 7103706
GR FO6192
HELLA 8AC 355 383-621
JURATEK JCA1045R
KAMOKA JBC0492
KAWE 343471
MAPCO 4783
MAXGEAR 82-0062
METZGER 6250482
METZGER 6260482
MOTAQUIP VBC131R
NK 2125160
OPTIMAL BC-1288R
REMSA 9024482
SHAFTEC BC8662R
STELLOX 05-90036-SX
Stark SKBC-0460591
TEXTAR 38047400
TRISCAN 8170 343471
TRW BHN706
TRW BHN706E
UBD 56007
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (2)

Opinie o Zacisk hamulcowy 630212 A.B.S.

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2015-01-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
wszystko zgodne z opisem pasuje i działa idealnie.
opinie puchar
2013-07-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
świetny zacisk hamulcowy, polecam naprawdę warto

Co sądzisz o produkcie: Zacisk hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zacisk hamulcowy 630212

Zacisk hamulcowy

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Obsługa klienta