Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy RX389853A0 FTE
Parametry | |
Średnica tłoka [mm]: | 38 |
Typ zacisku hamulca: | Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Bez łącznika |
Materiał: | Żeliwo |
Kolor zacisku hamulcowego: | Szarość żeliwowa |
System hamulcowy: | BOSCH |
Parzyste numery artykułów: | RX389854A0 |
Szczegółowy opis FTE RX389853A0 Zacisk hamulcowy |
Uwaga! Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego! Do ceny doliczana kaucja zwracana klientowi po odesłaniu wymontowanej, starej części i spełnieniu jej warunków przyjęcia rdzenia nadającego się do regeneracji przez Producenta. Aby sprawdzić wysokość kaucji dodaj towar do koszyka. |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 630211 |
ASHUKI | PAL4-2637 |
BENDIX | 694549B |
BOSCH | 0 204 004 378 |
BOSCH | 0 986 473 300 |
BREMBO | F 24 116 |
BUDWEG | 343470 |
COMLINE | CBC032L |
DRI | 4174100 |
ECP | 133591491 |
ELSTOCK | 86-0714 |
ESEN SKV | 23SKV047 |
FERODO | FCL694549 |
FORD | 1356387 |
FORD | 1504907 |
FORD | 2041803 |
FORD | 4S71-2553-AA |
FORD | 4S71-2553-AB |
FORD | RM4S71-2553-AB |
HELLA | 8AC 355 383-611 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-611 |
JURID | 694549J |
KAWE | 343470 |
LAUBER | 77.2844 |
METZGER | 6250481 |
MIN | MBC1027L |
NK | 2125159 |
OPTIMAL | BC-1288L |
RE-EX | 506-02132 |
REMY | DC73470 |
SBS | 13012125159 |
TEXTAR | 38010000 |
TEXTAR | 38047300 |
TRISCAN | 8170 343470 |
TRW | BHN705E |
UBD | 56006 |
VEGE | 20274303 |
ZIMMERMANN | 250.3.10038 |
Dowiedz się więcej:
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego
Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego
Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?
Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?
Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Opinie o Zacisk hamulcowy RX389853A0 FTE
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zacisk hamulcowy RX389853A0
Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
FTE
FTE Automotive to wiodący, międzynarodowy producent części samochodowych, w tym głównie elementów układu hamulcowego oraz części systemów sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy uruchamiano nowe linie produkcyjne i poszerzano asortyment oferowanych części do aut. Aktualnie marka FTE należy do koncernu Valeo.
FTE jest nie tylko wiodącym partnerem koncernu Valeo w zakresie rozwoju, ale także dużym dostawcą części jakości OE dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego (wiele popularnych marek, np. Renault oraz Citroen). Ponadto marka jest także preferowanym partnerem na niezależnym rynku części zamiennych.
Firma korzysta z ogromnego doświadczenia i wiedzy, co pozwala na produkcję części samochodowych o bardzo wysokiej jakości i niezawodności. FTE oferuje duży zakres części zamiennych - od części do układu sterowania sprzęgłem, przez części do układu hamulcowego, aż po płyny hamulcowe.
Każda z części do samochodów FTE to pierwszorzędna jakość i trwałość na najwyższym, światowym poziomie. Części zamienne tej marki można kupić w naprawdę dobrej cenie. Oferta skierowana jest do samochodów osobowych i użytkowych, głównie produkcji europejskiej.
Cechy Cześci
Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym - Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym to model 2w1, który gwarantuje dużą efektywność hamowania. Hamulec pomocniczy wspiera pracę głównego hamulca, przez co zacisk nie tylko dociska klocki hamulcowe do tarcz, ale również bierze bezpośredni udział w procesie hamowania.
Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.