Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy 24.3571-1736.5 ATE
Parametry | |
Typ zacisku hamulca: | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć |
Średnica tłoka [mm]: | 57 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Bez łącznika |
System hamulcowy: | Bosch |
Parzyste numery artykułów: | 24.3571-1735.5 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BENDIX | 694516B |
BOSCH | 0 986 474 167 |
BUDWEG | 342979 |
DELPHI | LC7366 |
FORD | 1123892 |
FORD | 1126716 |
FORD | 1500662 |
FORD | 1S71-2B294-AA |
FORD | 1S71-2B294-AB |
FORD | 1S71-2B294-AC |
FTE | RS579814A0 |
FTE | RX579814A0 |
HELLA | 8AC 355 392-001 |
HELLAPAGID | 8AC 355 392-001 |
JAGUA | C2S 12636 |
JAGUA | C2S 48019 |
NK | 212582 |
QUINTON HA | QBS1698 |
SBS | 1301212582 |
TEXTAR | 38029100 |
TEXTAR | 38081400 |
TRW | BHX249E |
Dowiedz się więcej:
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego
Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego
Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?
Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?
Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Opinie o Zacisk hamulcowy 24.3571-1736.5 ATE
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zacisk hamulcowy 24.3571-1736.5
Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
ATE
Marka ATE znana jest z części samochodowych zaprojektowanych w celu zapewnienia samochodom najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Produkcję firmy można podzielić na dwa segmenty. Pierwszy to samochodowe systemy elektroniczne, a drugi to części układu zawieszenia oraz układu hamulcowego.
Najważniejsza cecha marki to dostarczanie części zarówno do wyposażenia fabrycznego samochodów, jak i na rynek części zamiennych. W obu przypadkach produkcja poszczególnych auto części zupełnie niczym się nie różni i posiada identyczne parametry jakości wykonania. Dla przykładu klocki hamulcowe ATE montowane fabrycznie to w zasadzie taki sam produkt, co te same klocki zakupione na rynku wtórnym.
ATE słynie z charakterystyki technicznej na bardzo wysokim poziomie. Na przykład płyn hamulcowy ATE może pracować w temperaturze wrzenia 280 stopni i to bez wymiany aż do trzech lat. Tarcze hamulcowe produkuje się z kolei przy użyciu oryginalnych technologii powszechnie znanych ze względu na ich cechy konstrukcyjne, zapewniające większą wydajność podczas trudnych warunków atmosferycznych a także dłuższą żywotność.
Części samochodowe marki ATE można uznać za bardzo dobrze znane w branży motoryzacyjnej i na całym świecie. Podzespoły trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż w przypadku poszczególnych modeli samochodów marek FORD, BMW, VAG (VW, AUDI, SKODA), TOYOTA, GM oraz wielu innych.
Części posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty. Zamienniki marki można znaleźć w ponad 80 krajach na całym świecie. Rygorystyczne normy i skrupulatna obserwacja procesów produkcyjnych pozwala ponadto uzyskać gwarancję wysokiej jakości oraz niezawodności części samochodowych.
Cechy Cześci
Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć - Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść to jeden z rodzajów zacisków hamulcowych, czyli niezbędnych elementów każdego tarczowego układu hamulcowego. Specyficzna budowa zacisku z tego typu osadzeniem sprzyja efektywności docisku klocków hamulcowych do tarczy, co jest właśnie zadaniem każdego zacisku. Kierowca wciskając pedał hamulcowy, sprawia, że ciśnienie płynu hamulcowego rośnie.