Dodatkowe informacje o Wlew zbiornika paliwa 8112528 KLOKKERHOLM
Parametry | |
Jakosć: | WP |
Preparat paliwowy: | Wtrysk benzyny |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A P E | TY450099N-0000 |
NOR | 8114528 |
TOYOT | 77201 12500 |
WEZEL | 5385094 |
Opinie o Wlew zbiornika paliwa 8112528 KLOKKERHOLM
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Wlew zbiornika paliwa 8112528
KLOKKERHOLM
Klokkerholm to duńskie przedsiębiorstwo dystrybuujące części samochodowe. Firma przez lata budowała swoją pozycję, aby stać się jedną z marek dominujących w krajach Europy Północnej. W ofercie firmy znajdują się rozmaite autoczęści. Obecne są wśród nich najważniejsze podzespoły samochodowe, w tym elementy układu napędowego, zawieszenia czy układu hamulcowego. Ponadto, w asortymencie znajdują się również części silnika Klokkerholm.
Firma produkuje również wysokiej jakości chłodnice zarówno wody, jak i oleju oraz klimatyzacji. Chłodnice Klokkerholm są cenione za efektywność, jak również długi czas eksploatacji. Dzisiaj oferta firmy Klokkerholm jest w zasadzie kompleksowa. Katalog produktów Klokkerholm zaspokaja potrzeby niemal wszystkich kierowców w Europie. Warto podkreślić, że oferta dystrybutora stale jest poszerzana o nowe pozycje.
Dystrybutor części samochodowych Klokkerholm starannie dobiera autoczęści, które włącza do swojej oferty. Zanim zostaną one wystawione na sprzedaż, podlegają szeregowi testów kontrolnych. Restrykcyjna ocena produktów pozwala utrzymać najwyższą ich jakość, co przekłada się na docenienie ze strony klientów. Nie bez powodu z początku niewielka duńska firma z czasem stała się liderem regionu oraz zaczęła pojawiać się na innych rynkach. Obecnie autoczęści Klokkerholm są dostępne nie tylko w krajach skandynawskich, ale również w innych częściach Europy, w tym w Polsce.
Cechy Cześci
Wtrysk benzyny - Wtrysk paliwa to ogólne określenie systemu i układu odpowiedzialnych za dostarczenie paliwa do komór silnika. Ciśnienie niezbędne, aby paliwo dostało się do silnika, pobierane jest z zewnątrz, a nie tak jak w układach gaźnikowych, z zewnątrz. Wysokie ciśnienie generuje pompa paliwowa, która w większości dzisiejszych pojazdów sterowana jest elektronicznie.