Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś 301860 LÖBRO
Parametry | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: | 32 |
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: | 31 |
Długość [mm]: | 895 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z nakrętką |
Szczegółowy opis LÖBRO 301860 Wał napędowy - półoś |
Uwaga! Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego! Do ceny doliczana kaucja zwracana klientowi po odesłaniu wymontowanej, starej części. Aby sprawdzić wysokość kaucji dodaj towar do koszyka. |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
DA SILVA | 434T |
QUINTON HA | T250 |
RENAULT | 7701462289 |
RENAULT | 7701462795 |
RENAULT | 7701499222 |
SKF | VKJC 8454 |
SPIDAN | 22030 |
SPIDAN | GKND10193 |
Opinie o Wał napędowy - półoś 301860 LÖBRO
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Pasują do Saab 9-3 z 2009, 1.9 150 AT
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Wał napędowy - półoś 301860
Półoś oraz wał napędowy
Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.
W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.
Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.
LÖBRO
Lobro to marka należąca do koncernu GKN. Zajmuje się ona produkcją elementów oraz części przeniesienia napędu dla potrzeb rynku motoryzacyjnego. Firma znana jest praktycznie na całym świecie, a jej zakłady produkcyjne rozmieszczone są na terenie 30 państw. Staranne zarządzanie, stosowanie nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań sprawia, że części oferowane przez markę cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród klientów z całego świata.
Lobro oferuje podzespoły do wielu popularnych marek pojazdów. Są odpowiednie zarówno do budżetowych, tanich aut, jak i samochodów wymagających nowoczesnych, skomplikowanych rozwiązań. Produkty tej marki oferowane są na rynku części zamiennych. Ogromna precyzja i staranność wykonania sprawiają, że idealnie pasują do pozostałych podzespołów Twojego samochodu i zapewniają bezpieczne i komfortowe użytkowanie. Wśród części oferowanych przez Lobro znajdziemy m.in. półoś i wał napędowy, krzyżak wału i przeguby napędowe wraz z osłonami elastycznymi przegubów.
Części z logiem marki Lobro stanowią uzupełnienie szerokiej oferty firmy GKN. Cechują się łatwą dostępnością, znakomitym stosunkiem ceny do jakości oraz trwałością i wysoką jakością wykonania. Kierowcy, którzy decydują się na kupno części tej marki wyrażają na ich temat wiele pozytywnych opinii.