Dodatkowe informacje o Uszczelka głowicy silnika 626.904 ELRING
Parametry | |
Średnica [mm]: | 82,9 |
Rodzaj uszczelnienia: | Uszczelka z warstwą metalową |
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): | 132.180 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AJUSA | 10170100 |
BGA | CH9592 |
CORTECO | 415134P |
FEDERAL MO | 26650 PT |
GLASER | H80678-00 |
MAHLE | 54691 |
MERCEDES-BENZ | 271 016 03 20 |
MERCEDES-BENZ | A 271 016 03 20 |
PAYEN | AG8790 |
REINZ | 61-36015-00 |
TTC | 02.10.186 |
Dowiedz się więcej:
Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Dlaczego dobór prawidłowej grubości tego elementu jest tak ważny?
Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy
Walentynki z iParts.pl
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Opinie o Uszczelka głowicy silnika 626.904 ELRING
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Brakowało mu mocy, co się dowiedziałem?
Mówi do mnie kolega, uszczelka Ci padła,
A mi od tej informacji tylko mina zbladła.
Czytałem jakiej firmy najlepsza uszczelka,
Znalazłem, że ERLING\'a siedząc tu w szelkach.
Więc bez większego zamysłu i zastanowienia,
Bez żadnych skrupułów wziąłem się do zamówienia.
Za jakieś dwa, może dni trzy,
Jakiś pan zapukał do drzwi.
Pyta: \"Czy przesyłka to do pana?\"
A moja twarz wreszcie uchachana.
Nie wiele myśląc przesyłkę odebrałem
I za jakieś pół godziny do roboty zabrałem.
Dokręciłem głowicę z wielką ostrożnością,
A teraz śmigam swoim Opelkiem z radością.
Nic mu już nie dymi, nie stuka, nie ubywa,
I z wyczuwalną mocą swe kilometry przebywa.
Więc gdy zamawiacie części na internecie,
To zamawiajcie tu! A się nie zawiedziecie!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelka głowicy silnika 626.904
Uszczelka głowicy
Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.
Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.
Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.
Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.
Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.
ELRING
Elring to marka części samochodowych, która cieszy się ogromnym uznaniem profesjonalistów zajmujących się naprawą samochodów. Firma zyskała reputację producenta wysokiej jakości części zamiennych, a fachowcy, którzy przetestowali części Elring, chętnie korzystają z oferty tej marki. Produkcja tego niemieckiego producenta jest dostarczana zarówno do linii produkcyjnych kilkudziesięciu koncernów motoryzacyjnych na całym świecie, jak i na niezależny rynek części zamiennych.
Firma powstała pod koniec XIX wieku. Własne centra badawcze i wprowadzone innowacje technologiczne umożliwiły marce produkcję wysokiej jakości części zamiennych, a marka stała się jedną z bardziej znanych na rynku. O wysokiej jakości części Elring najlepiej świadczy fakt, że są one regularnie dostarczane do największych koncernów samochodowych, takich jak Audi i BMW, Toyota, Suzuki, Subaru, DAF i MAN, Mercedes-Benz i Opel.
Firma ELRING słynie przede wszystkim z produkcji uszczelek samochodowych. Asortyment jest jednak znacznie większy. Pod szyldem marki produkuje się także elementy osprzętu silnika, filtry oleju i paliwa, części do skrzyni biegów czy też elementy systemu tworzenia mieszanki paliwowej.
Części zamienne ELRING mają długą żywotność. Specjaliści firmy zarejestrowali dziesiątki patentów w tej dziedzinie. Innowacyjne podejście oraz nowe technologie to cechy charakterystycznie firmy, dzięki czemu można mieć pewność, że części samochodowe tej marki zachowają swoje właściwości przez cały okres użytkowania.
Cechy Cześci
Uszczelka metalowo-włóknowa - Uszczelka metalowo-włóknowa cechuje się bardzo wysoką wytrzymałością temperaturową i ciśnieniową, dlatego stosowana jest najczęściej jako uszczelnienie głowicy cylindrów.