Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa DDF321 FERODO
Parametry | |
Oznaczenie kontrolne: | R90 homologated |
Wysokość [mm]: | 64 |
Ciężar [kg]: | 7,7 |
Otwór o śr[mm]: | 68 |
Typ tarczy hamulcowej: | Pełny |
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: | 10 |
Minimalna grubość [mm]: | 8 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 245 |
Ilość otworów: | 5 |
Średnica otworu centrującego [mm]: | 68 |
Moment dokrecenia [Nm]: | 120 |
Średnica otworu [mm]: | 112 |
Rodzaj połączenia: | Pudełko |
Jednostka ilości: | Zestaw |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Bez śrub |
Długożć opakowania [cm]: | 24,6 |
Szerokość opakowania [cm]: | 24,6 |
Wysokość opakowania [cm]: | 13,2 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 16099 |
AISIN | T6R837S |
ATE | 24.0110-0201.1 |
ATE | 24.0310-0201.1 |
ATE | 24011002011 |
ATE | 410201 |
AUDI | 4A0 615 601 A |
AUDI | 4A0 615 601A |
AUDI | 4A0615301A |
AUDI | 4A0615601A |
AUDI | 4AO615601A |
AUDI | 8E0615601 |
BENDIX Bra | BDI390 |
BENDIX | 520594 |
BENDIX | 561549B |
BENDIX | 561549BC |
BLUEPRINT | ADV184374 |
BOSCH | 0 986 478 132 |
BOSCH | 0 986 479 B22 |
BOSCH | 0986478132 |
BRADI | 1.0121.5.4 |
BRADI | 1012154 |
BRAKE ENG | 955151 |
BRAKE ENG | DI955151 |
BRECO | BS 7468 |
BRECO | BS7468 |
BRECO | BV 7468 |
BREMBO | 08.5743.10 |
BREMBO | 08.5743.11 |
BREMBO | 08.5743.14 |
BREMBO | 08574310 |
BREMBO | 08574311 |
BREMBO | 08574314 |
CHAMPION | 561549CH |
CIFAM | 800-395C |
DELPHI | BG2746 |
DELPHI | BG2746C |
DELPHI | BG746 |
DON | PCD10092 |
FEBI | 09075 |
FERODO | DDF321 |
FERODO | DDF321-1 |
FERODO | DDF321C |
FERODO | DDF321C-1 |
FIRST LINE | FBD435 |
FRIGAIR | DC10.108 |
FRITECH | BD0060 |
FTE | BS3929 |
FTE | BS3929B |
GALFER | B1.G210-0201.1 |
GALFER | B1G210-02011 |
GIRLING | 6026514 |
GRAF | DF29395 |
HELLAPAGID | 53924PRO |
HELLAPAGID | 8DD 355 102-801 |
HELLAPAGID | 8DD 355 102-802 |
HELLAPAGID | 8DD 355 125-001 |
HPZEB | 57407 |
INBRA | BD6012 |
INBRA | SDK6061 |
JAPANPAR | DP-0912C |
JURATEK | VAG123 |
JURID | 561549J |
JURID | 561549JC |
JURID | 561549JC-1 |
LPR | A1401P |
MAG | 101215.4 |
MAPCO | 15711 |
MAPCO | 15711C |
METELLI | 23-0395 |
METELLI | 23-0395C |
METELLI | 230395 |
METZGER | 6110017 |
MEYLE | 115 523 0015 |
MEYLE | 115 523 0015/PD |
MGA | D1195 |
MIN | MDC828 |
MIN | MDC828C |
NATIONAL | NBD390 |
NECTO | WN534 |
NK | 204744 |
NK | 314744 |
OBTEC | 815424214 |
OPTIMAL | BS-1230 |
OPTIMAL | BS-1230C |
PAGID | 53924 |
QH BENELUX | 57407 |
QUINTON HA | BDC3924 |
QUINTON HA | BDC3929 |
QUINTON HA | BDC3929P |
REMSA | 603810 |
REMSA | 6123.00 |
REMSA | 612300 |
ROADHOUS | 6123 |
ROADHOUS | 6123.00 |
SBS | 1815204744 |
SEAT | 4A0615601A |
SEAT | 8E0615601 |
SKODA | 4A0615601A |
SKODA | 8E0615601 |
TEXTAR | 92057500 |
TEXTAR | 92057503 |
TEXTAR | 92057505 |
TEXTAR | 98200 0575 |
TEXTAR | 98200 0575 0 1 |
TEXTAR | 982000575 |
TEXTAR | 98200057501 |
TRUSTING | DF060 |
TRW | DF2651 |
VAG | 4A0615601A |
VAG | 8E0615601 |
VALEO | 186294 |
VW | 4A0 615 601 A |
VW | 4A0615301A |
VW | 4A0615601A |
VW | 8E0615601 |
VW | JZW615601C |
WAGNER | WGR0321-1 |
WOKING | D6123.00 |
ZEKKERT | BS-5080B |
ZIMMERMANN | 100.1217.00 |
ZIMMERMANN | 100.1217.20 |
ZIMMERMANN | 100.1217.52 |
ZIMMERMANN | 100121700 |
Dowiedz się więcej:
Rodzaje tarcz hamulcowych i podstawowe zasady ich wyboru. Jaki rodzaj tarcz sprawdzi się najlepiej w Waszym aucie?
Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S
Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie
Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?
Tarcze hamulcowe TRW w dwóch odsłonach. Która seria lepiej sprawdzi się w Twoim aucie?
Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?
Opinie o Tarcza hamulcowa DDF321 FERODO
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tarcza hamulcowa DDF321
Tarcze hamulcowe
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
FERODO
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.
Cechy Cześci
Tarcza hamulcowa pełna - Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.