Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa DDF1706 FERODO
Parametry | |
Oznaczenie kontrolne: | R90 homologated |
Wysokość [mm]: | 46 |
Ciężar [kg]: | 15,66 |
Otwór o śr[mm]: | 68 |
Typ tarczy hamulcowej: | Wentylowany |
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: | 25 |
Minimalna grubość [mm]: | 23 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 288 |
Ilość otworów: | 5,1 |
Średnica otworu centrującego [mm]: | 68 |
Moment dokrecenia [Nm]: | 120 |
Średnica otworu [mm]: | 112 |
Rodzaj połączenia: | Pudełko |
Jednostka ilości: | Zestaw |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Ze śrubami |
Długożć opakowania [cm]: | 28,8 |
Szerokość opakowania [cm]: | 28,8 |
Wysokość opakowania [cm]: | 5,6 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 16098 |
ABE | C3A037ABE |
ABE | C3A037ABE-P |
ABE | C3W018ABE |
ABE | C3W040ABE |
AKRON-MALÒ | 1110139 |
APEC | DK6091 |
APEC | DSK911 |
APEC | SDK6091 |
ASHUKI | P330-006 |
ASHUKI | P330-024 |
ATE | 24.0125-0105.1 |
ATE | 24.0325-0105.1 |
ATE | 240125-01051 |
ATE | 425171 |
AUDI | 4A0 615 301C |
AUDI | 4A0615301C |
AUDI | 4A0615301D |
AUDI | 4A0615301E |
AUDI | 4B0615301B |
AUDI | 8E0098301 |
AUDI | 8E0098301A |
AUDI | 8E0615301Q |
AUTOMEGA | 120016110 |
AUTOMEGA | 120034010 |
BENDIX | 520592 |
BENDIX | 521105 |
BENDIX | 561548B |
BENDIX | 561548BC |
BLUEPRINT | ADV184319 |
BLUEPRINT | ADV184333 |
BOSCH | 0 986 478 546 |
BOSCH | 0 986 479 157 |
BOSCH | 0 986 479 R82 |
BOSCH | 0 986 479 S19 |
BOSCH | 0986479R82 |
BOSCH | 0986479S19 |
BOSCH | 986478546 |
BOSCH | 986479157 |
BOSCH | BD1914 |
BOSCH | BD1989 |
BRADI | 1.0122.2.E |
BRAKE ENG | 956802 |
BRAKE ENG | DI955150 |
BRAKE ENG | DI956802 |
BRECO | BS 8642 |
BRECO | BS 8713 |
BRECO | BS8123 |
BRECO | BV 8642 |
BRECO | BV 8713 |
BREMBO | 09 5745 2A |
BREMBO | 09 A428 14 |
BREMBO | 09.5745.10 |
BREMBO | 09.5745.20 |
BREMBO | 09.5745.21 |
BREMBO | 09.5745.24 |
BREMBO | 09.5745.2A |
BREMBO | 09.5745.2X |
BREMBO | 09.5745.76 |
BREMBO | 09.A428.11 |
BREMBO | 09.A428.14 |
BREMBO | 0957452A |
BREMBO | 09A42814 |
BSG | BSG 90-210-003 |
BSG | BSG 90-210-018 |
CHAMPION | 561548CH |
CIFAM | 800-745C |
COMLINE | ADC1417V |
COMLINE | ADC1425V |
COMLINE | AND6037 |
DELPHI | BG2745 |
DELPHI | BG2745C |
DELPHI | BG745 |
DENCKERMAN | B130201 |
DODA | 1070100110 |
DON | PCD10192 |
DON | PCD10682 |
E.T.F. | 19-4063 |
EQ | DF1060 |
EQ | DF1060C |
FEBI | 08352 |
FENOX | TB217362 |
FENOX | TB219256 |
FERODO | DDF1706 |
FERODO | DDF1706-1 |
FERODO | DDF1706C |
FERODO | DDF1706C-1 |
FIRST LINE | FBD351 |
FIRST LINE | FBD434 |
FREMAX | BD-4063 |
FREMAX | BD4063 |
FRIGAIR | DC10.104 |
FRIGAIR | DC10.129 |
FRITECH | BD0312 |
FTE | BS3825 |
FTE | BS3825B |
FTE | BS3825HB |
GALFER | B1.G225-0105.1 |
GALFER | B1G225-01051 |
GIRLING | 6026521 |
GRAF | DF29262 |
HELLAPAGID | 53942PRO |
HELLAPAGID | 8DD 355 102-821 |
HELLAPAGID | 8DD 355 109-621 |
HELLAPAGID | 8DD 355 109-622 |
HELLAPAGID | 8DD 355 122-412 |
HELLAPAGID | 8DD 355 124-971 |
HELLAPAGID | 8DD 355 127-081 |
HELLAPAGID | 8DD 355 128-011 |
INBRA | BD3017 |
INBRA | SDK6091 |
JAPANPAR | DI-0910C |
JAPKO | 600910 |
JAPKO | 600910C |
JURATEK | VAG122 |
JURID | 561548J |
JURID | 561548JC |
JURID | 561548JC-1 |
KAMOKA | 1033354 |
KAMOKA | 103640 |
KLAXCAR | 25070z |
LPR | A1052V |
LPR | A1052VR |
LPR | A1371P |
LPR | A1371V |
LPR | A1371VR |
LPR | V2004V |
LPR | V2004VR |
MAG | 101222.E |
MAPCO | 15703 |
MAPCO | 15703C |
MAPCO | 25870C |
MAXGEAR | 19-0683 |
MAXGEAR | 19-0683MAX |
METELLI | 23-0262 |
METELLI | 23-0262C |
METELLI | 23-0745C |
METELLI | 230745C |
METZGER | 25046 V |
METZGER | 25104 E |
METZGER | 6110016 |
METZGER | 6110080 |
MEYLE | 115 521 1040 |
MEYLE | 115 521 1120 |
MEYLE | 183 521 1040/PD |
MEYLE | 183 521 1120/PD |
MGA | D1062 |
MIN | MDC2338 |
MIN | MDC768 |
MIN | MDC768C |
MOTAQUIP | LVBD750 |
MS | 24012501051-PCS-MS |
MS | 24012501051-SET-MS |
MS | 24012501051PR-PCS-MS |
MS | 24012501051SE-SET-MS |
MS | 24012501711-PCS-MS |
MS | 24012501711-SET-MS |
MS | 24012501711PR-PCS-MS |
MS | 24012501711SE-SET-MS |
MS | 24032501711-SET-MS |
MS | 24032501711SE-SET-MS |
NATIONAL | NBD389 |
NECTO | WN533 |
NK | 2047184 |
NK | 204743 |
NK | 314743 |
OBTEC | 815424210 |
OPENPARTS | BDA1039.20 |
OPENPARTS | BDR1039.20 |
OPENPARTS | BDR2280.20 |
OPENPARTS | BDRS2280.25 |
OPTIMAL | BS-3280 |
OPTIMAL | BS-3280C |
OPTIMAL | BS-3280HC |
OPTIMAL | BS-7532 |
OPTIMAL | BS-7532C |
PAGID | 53942 |
QH BENELUX | 57406 |
QH BENELUX | 58117 |
QUINTON HA | BDC3825 |
QUINTON HA | BDC5471 |
QUINTON HA | BDC5471P |
RAICAM | RD00870 |
RAICAM | RD01508 |
REMSA | 6039.20 |
REMSA | 61227.10 |
REMSA | 6328.10 |
REMSA | 632810 |
ROADHOUS | 6039.20 |
ROVER | D1062 |
SBS | 18152047184 |
SBS | 1815204743 |
SBS | 1815304743 |
SBS | 1815314743 |
SBS | 1815344743 |
SBS | 5815204743 |
SEAT | 4A0615301C |
SEAT | 4A0615301D |
SEAT | 4A0615301E |
SEAT | 4B0615301B |
SEAT | 8E0615301Q |
SIMER | D1062 |
SIMER | D2071 |
SKODA | 4A0615301C |
SKODA | 4B0615301B |
SKODA | 8E0615301Q |
ST-TEMPLIN | 53.110.10170 |
ST-TEMPLIN | 53.110.30350 |
ST-TEMPLIN | 53.111.10170 |
ST-TEMPLIN | 53.111.30350 |
STOP | 561548S |
TEXTAR | 92057600 |
TEXTAR | 92057603 |
TEXTAR | 92057605 |
TEXTAR | 92121003 |
TEXTAR | 98200 0576 |
TEXTAR | 98200 0576 0 1 |
TOPRAN | 103 756 |
TOPRAN | 110 420 |
TRUSTING | DF1060 |
TRUSTING | DF1604 |
TRUSTING | DF312 |
TRW | DF2652 |
TRW | DF4816 |
VAG | 4A0615301C |
VAG | 4A0615301D |
VAG | 4A0615301E |
VAG | 4B0615301B |
VAG | 8E0615301Q |
VAG | JZW615301B |
VALEO | 186271 |
VALEO | 197222 |
VILLAR | 628.1921 |
VILLAR | 628.2204 |
VW | 4A0615301C |
VW | 4A0615301D |
VW | 4A0615301E |
VW | 4B0615301B |
VW | 8E0098301A |
VW | 8E0615301Q |
VW | JZW615301B |
VW | JZW615301F |
WAGNER | WGR1706-1 |
ZIMMERMANN | 100.1216.00 |
ZIMMERMANN | 100.1216.20 |
ZIMMERMANN | 100.1216.52 |
ZIMMERMANN | 100121620 |
ZIMMERMANN | 600.3236.20 |
ZIMMERMANN | 600.3236.52 |
Dowiedz się więcej:
Rodzaje tarcz hamulcowych i podstawowe zasady ich wyboru. Jaki rodzaj tarcz sprawdzi się najlepiej w Waszym aucie?
Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S
Tarcze hamulcowe TRW w dwóch odsłonach. Która seria lepiej sprawdzi się w Twoim aucie?
Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie
Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?
Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?
Opinie o Tarcza hamulcowa DDF1706 FERODO
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tarcza hamulcowa DDF1706
Tarcze hamulcowe
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
FERODO
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.
Cechy Cześci
Tarcza hamulcowa wentylowana - Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.