Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa 17623 A.B.S.
Parametry | |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 278 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: | 12 |
Minimalna grubość [mm]: | 10,2 |
Wysokość [mm]: | 43,2 |
Felga - ilosć śrub: | 5 |
Typ tarczy hamulcowej: | Pełny |
Średnica otworu centrującego [mm]: | 70 |
Powierzchnia: | Pokryty dodatkową warstwą |
Ciężar [kg]: | 4,7 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ALFA | 46843610 |
ALFA | 51760273 |
ALFA | 51964082 |
AP | 14873 |
AP | 14873 V |
AP | 14874 |
AP | 14874 X |
APEC | DSK2430 |
APEC | SDK6466 |
ATE | 24.0112-0170.1 |
ATE | 412170 |
BENDIX | 522062 |
BLUEPRINT | ADL144312 |
BLUEPRINT | ADL144323 |
BORG BECK | BBD4515 |
BORG BECK | BBD5204 |
BOSCH | 0 986 479 292 |
BOSCH | 0 986 479 378 |
BRADI | 08.9364.10 |
BRADI | 1.0030.5.4 |
BRAKE ENG | DI956463 |
BRECO | BS 7672 |
BRECO | BV 7672 |
BRECO | BV 7673 |
BREMBO | 08.9364.10 |
BREMBO | 08.9364.11 |
BREMSI | CD7452S |
CAR | 142.1091 |
CIFAM | 800-862C |
COLDAX | CS230442 |
COMLINE | ADC1825 |
COMLINE | AND6596 |
DELPHI | BG3994 |
DENCKERMAN | B130771 |
DJ PARTS | BD1936 |
DON | PCD12822 |
DON | PCD14262 |
DOYEN | RDP276 |
FEBI | 43880 |
FERODO | DDF 1450 |
FERODO | DDF1450C |
FIAT | 51964082 |
FREMAX | BD-3610 |
FTE | 9072213 |
FTE | BS7084 |
GIRLING | 6044774 |
HAVAM | HP58342 |
HELLA | 8DD 355 112-531 |
HELLA | 8DD 355 112-541 |
HELLA | 8DD 355 116-671 |
HELLA | 8DD 355 116-681 |
HELLA | 8DD 355 124-851 |
ITAL1 | 46843610 |
ITAL1 | 51760273 |
ITAL2 | K52059174 |
JAPANPAR | DP-0204 |
JAPANPAR | DP-0204C |
JAPKO | 610204 |
JAPKO | 610204C |
JEEP | 51964082 |
JEEP | 52059174 |
JEEP | K68249842AB |
JEEP | K68249842AC |
JPG | 3063200300 |
JURATEK | ALF105 |
KAMOKA | 103191 |
KAWE | 61426 00 |
KAWE | 6967 00 |
KRAFT AUTO | 6056801 |
LPR | A2004P |
LPR | A2004PR |
MAG | 353610030640 |
MAG | 353610031640 |
MAG | 360406011200 |
MAG | 360406011201 |
MAG | 360406011400 |
MAG | 360406011401 |
MAG | 360406011402 |
MAG | 361302040285 |
MAPCO | 25022 |
MAPCO | 25022C |
MAXGEAR | 19-1934 |
MAXGEAR | 19-1934MAX |
MAXGEAR | 19-1934SPORT |
METELLI | 23-0862 |
METELLI | 23-0862C |
METZGER | 6110367 |
METZGER | 6110413 |
MEYLE | 15-15 523 0001/PD |
MEYLE | 15-15 523 0003/PD |
MIN | MDC1741 |
MIN | MDC2159 |
MIN | MDC82159C |
MOTAQUIP | LVBD1226Z |
MS | 24011201701-PCS-MS |
MS | 24011201701-SET-MS |
MS | 24011201701PR-PCS-MS |
MS | 24011201701SE-SET-MS |
Motrio | 8550502042 |
Motrio | 8550502109 |
NAPA | PBD8154 |
NATIONAL | NBD1378 |
NK | 201024 |
NK | 311024 |
OBTEC | 815201024 |
OPTIMAL | BS-7508C |
PAGID | 54452 |
PAGID | 54452PRO |
PILENGA | 5837 |
PROTECHNIC | PRD5239 |
QUINTON HA | BDC5611 |
RAICAM | RD00018 |
RAICAM | RD01269 |
REMSA | 61426.00 |
REMSA | 6967.00 |
REMY | RAD1582C |
RHIAG | PB 1660 |
RHIAG | PB 4019 |
ROADHOUS | 61426.00 |
ROADHOUS | 6967.00 |
ROULUNDS B | FO 2815 |
STELLOX | 6020 1416-SX |
SWAG | 74 94 3880 |
TEXTAR | 92145200 |
TEXTAR | 92145203 |
TEXTAR | 92221000 |
TRISCAN | 8120 12130 |
TRISCAN | 8120 12130C |
TRW | DF4477 |
VAICO | V24-40016 |
VALEO | 197098 |
VALEO | 197584 |
VALEO | 672503 |
VEMA | 98641 |
VEMA | 98909 |
VILLAR | 628.1844 |
WOKING | D61426.00 |
WOKING | D6967.00 |
ZIMMERMANN | 110.2213.20 |
ZIMMERMANN | 110.2213.52 |
Dowiedz się więcej:
Rodzaje tarcz hamulcowych i podstawowe zasady ich wyboru. Jaki rodzaj tarcz sprawdzi się najlepiej w Waszym aucie?
Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S
Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie
Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?
Tarcze hamulcowe TRW w dwóch odsłonach. Która seria lepiej sprawdzi się w Twoim aucie?
Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?
Opinie o Tarcza hamulcowa 17623 A.B.S.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tarcza hamulcowa 17623
Tarcze hamulcowe
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
A.B.S.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.
Cechy Cześci
Tarcza hamulcowa pełna - Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.