Dodatkowe informacje o Szpilka koła 70919341 SWAG
Parametry | |
Długość [mm]: | 48,5 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 23 |
Wymiar gwintu zewnętrznego: | M12 x 1,25 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 23,0 |
Jakosć/Klasa: | 8.8 |
Rozmiar klucza: | 17 |
Kształt łba sruby / nakrętki: | Zewnętrzny szesciokątny |
Osprzęt koła roweru: | Siedzenie stożkowe F |
Materiał: | Stal |
Długożć żruby pod główką [mm]: | 22 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Ciężar [kg]: | 0,07 |
Dla numeru OE: | 11294235 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABARTH | 11294235 |
AKRON-MALÒ | 119001 |
ALFA | 11294235 |
ALFA | 13230325 |
ALFA | 13230335 |
ALFA | 13230425 |
ALFA | 13230435 |
Aslyx | AS-202808 |
Aslyx | AS-506440 |
BECA CABLE | 2001T |
BECA CABLE | 92001 |
BECA CABLE | 95001 |
CITRO | 16 073 709 80 |
CITRO | 16 126 157 80 |
CITRO | 5405.83 |
EIBACH | S1-1-12-25-22-17 |
FAST | FT21520 |
FEBI | 19341 |
FEBI | 46651 |
FIAT | 11294235 |
FIAT | 13230325 |
FIAT | 13230335 |
FIAT | 13230425 |
FIAT | 13230435 |
FORD USA | W303433 |
FORD | 1 559 373 |
FORD | 1 850 468 |
FORDMOCO | W303433 |
GM | 095510864 |
GM | 95510864 |
KRAFTVOLL | 21020017 |
KRAFTVOLL | 21020018 |
LANCIA | 11294235 |
LANCIA | 13230325 |
LANCIA | 13230335 |
LANCIA | 13230425 |
LANCIA | 13230435 |
MAXGEAR | 49-0781 |
MI.R.A. | 29/1677 |
OPEL | 10 08 011 |
OPTIMAL | OP-UWB10008-1 |
OPTIMAL | OP-UWB10008-20 |
PEUGEOT | 16 073 709 80 |
PEUGEOT | 16 126 157 80 |
PEUGEOT | 5405.83 |
RAM | 68230868AA |
STELLOX | 79-01918-SX |
TOPRAN | 304 597 |
TRICLO | 334535 |
VAICO | V24-0495 |
VAUXH | 095510864 |
VAUXH | 95510864 |
VEMA | 3211 |
alp | ALP-005199 |
hajus Auto | 6011031 |
Zamienniki SWAG 70 91 9341
Dowiedz się więcej:
Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
Zawieszenie wielowahaczowe
Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana
Opinie o Szpilka koła 70919341 SWAG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Szpilka koła 70 91 9341
Mocowanie koła
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
SWAG
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.