Dodatkowe informacje o Świeca żarowa 91322 NGK
Parametry | |
Konstrukcja świec żarowych: | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V]: | 11,0 |
Natężenie prądu [A]: | 4,0 |
Rezystancja [Ohm]: | 1,0 |
Długość całkowita [mm]: | 126,0 |
Głębokosć zabudowy [mm]: | 28,0 |
Wymiar gwintu: | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza: | 8 mm |
Technika połączeń: | PIN |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BORGW BERU | 0 100 276 012 |
BORGW BERU | GN 056 |
BOSCH | 0 250 204 002 |
BOSCH | GLP 094 |
CITRO | 5960.12 |
CITRO | 5960.19 |
CITRO | 5960.78 |
CITRO | 5960.79 |
CITRO | 5960.E9 |
CITRO | 5960.F9 |
CITRO | 96 501 000 80 |
DENSO | DG-180 |
FORD | 1369 590 |
FORD | 1447 128 |
FORD | 2S6Q-6M090-BA |
FORD | 2S6Q-6M090-BB |
HIDRIA | H1 166 |
NGK | 91322 |
PEUGEOT | 5960.12 |
PEUGEOT | 5960.19 |
PEUGEOT | 5960.78 |
PEUGEOT | 5960.79 |
PEUGEOT | 5960.E9 |
PEUGEOT | 5960.F9 |
PEUGEOT | 96 501 000 80 |
VOLVO | 3121624-8 |
Zamienniki NGK 91322
Dowiedz się więcej:
Jakie są konsekwencje jazdy z niesprawnymi świecami żarowymi
Co oznacza migająca kontrolka świec żarowych? Czy mimo jej pojawienia się można bezpiecznie jeździć autem?
Urwana świeca żarowa to problem, ale jak najbardziej do rozwiązania. Jak samodzielnie usunąć ją z gniazda?
Jak często wymieniać świece żarowe?
Jak sprawdzić świece żarowe? Jak powinna wyglądać prawidłowa instrukcja wymiany świec żarowych?
Świece żarowe: diesel potrzebuje ciepła!
Którzy producenci świec żarowych są najlepsi?
Opinie o Świeca żarowa 91322 NGK
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Kompetentna obsługa, która na prawdę potrafi pomóc. Nie wiedziałem na jakie się zdecydować i wykonałem telefon. Jestem mile zaskoczony obsługą klienta. Świece sprawują się bardzo dobrze, polecam serdecznie
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Do swojego Fiata wlasnie te świece zamontowałem. Pasują idealnie i działają jak trzeba. Obsługa sklepu mi doradziła je kupić i jestem zadowolony. Warto sie doradzić czasem bo nie wiedziałbym na jakie sie zdecydować. Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Naprawdę bardzo dobre świece. Poprzednio miałem Boscha, ale jak założyłem LPG to mechanik polecił mi zmienić na NGK bo są lepsze do gazu. Od innych też słyszałem takie opinie i kupiłem właśnie ten model. Nie żałuję bo wszystko chodzi super ;)
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Od dłuższego czasu używam świec NGK i moim zdaniem bardzo dobrze się spisują. Polecił mi je mój znajomy, który pracuje jako mechanik. Kupiłem i nie żałuję. Nawet jak zakładałem LPG to mówili, ze to dobre świece
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Świeca żarowa 91322
Świece żarowe
Osprzęt wysokoprężnej jednostki napędowej składa się z wielu elementów. Za jedne z kluczowych dla działania silnika Diesla należy uznać świece żarowe. To właśnie dzięki ich pracy dochodzi do rozruchu silnika, niezależnie od warunków atmosferycznych. Niestety świece, szczególnie w nowoczesnych samochodach, bardzo szybko ulegają zużyciu.
Awaria świec żarowych jest łatwa w diagnozie. Nowsze samochody wyposażono w odpowiedni sygnał informacyjny – kontrolka na desce rozdzielczej, która powiadamia kierowcę, że doszło do usterki świec żarowych. Niestety takiej kontrolki nie znajdziemy w starszych modelach samochodów i awarię należy zdiagnozować samodzielnie lub u mechanika.
Typowe objawy uszkodzonych świec żarowych to przede wszystkim nierówna praca silnika (pierwsze kilka minut od uruchomienia). Ponadto da się zauważyć szarpanie jednostki napędowej, wyraźny spadek mocny oraz problemy z rozruchem. Czarny dym z układu wydechowego podczas odpalania samochodu może być także zwiastunem uszkodzonych świec.
Z reguły uszkodzeniu ulega najpierw tylko jedna ze świec żarowych, dlatego niekiedy ciężko zauważyć poszczególne nieprawidłowości. Awaria kolejnej ze świec jednak wyraźnie pogorszy funkcjonowanie silnika i powyższe symptomy będą bardziej widoczne.
Do usterki świec żarowych dochodzi zwykle na skutek co najmniej kilku czynników. Za najczęstsze podaje się przegrzanie świec oraz kiepski stan układu wtryskowego. Ponadto za istotne należy uznać warunki eksploatacji. Jazda na krótkich odcinkach w dużym stopniu obciąży świece żarowe i skróci ich żywotność.
Wymiana świec żarowych to podstawowa z czynności obsługowych pojazdów z silnikiem Diesla.
Wybór świec żarowych nie należy do łatwych ze względu na obszerny wybór części zamiennych. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów.
NGK
NGK to wiodący producent elementów układu zapłonowego. Firma od ponad 80 lat produkuje świece zapłonowe, nieustannie udoskonalając swoje produkty. Obecnie świece zapłonowe NGK słyną z nowoczesności, gdyż głównym celem firmy jest dostarczanie klientom zaawansowanych technologicznie części zapłonowych. Przedsiębiorstwo NGK to największy producent tego typu elementów, które zapewniają błyskawiczny zapłon nawet w trudnych warunkach. Podstawę oferty przedsiębiorstwa stanowią nowoczesne świece irydowe i platynowe. Niemniej jednak firma pragnie spełniać potrzeby wszystkich kierowców, przez co jej oferta świec zapłonowych jest o wiele bogatsza. Znajdują się w niej również m.in. świece hybrydowe, LPG czy też modele z elektrodami bocznymi. Ponadto, oferta firmy NGK to szeroki wybór cewek zapłonowych, które pod względem niezawodności ani trochę nie ustępują świecom NGK.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma NGK poszerzyła swoją ofertę, wprowadzając do niej elementy elektroniki. Ważne miejsce w ofercie zajmują dzisiaj sondy lambda, niezbędne dla pomiaru tlenu obecnego w spalinach. Ponadto, NGK oferuje również czujniki temperatury odprowadzanych spalin oraz czujniki ciśnienia.
NGK to ogromna korporacja, pod której zarządem znajduje się kilkadziesiąt spółek. Zakres działania firmy jest zatem ogromny i sięga wszystkich kontynentów. Firma zaopatruje kierowców poruszających się samochodami osobowymi, jednak jej produkty sprawdzają się również w pojazdach sportowych. Mowa tutaj nie tylko o samochodach rajdowych, ale również o pojazdach Formuły 1.
Cechy Cześci
Silnik chłodzony cieczą - Najczęściej spotykany rodzaj chłodzenia silnika w dzisiejszych czasach. Układ chłodzenia to ciecz (płyn chłodniczy), który poprzez przepływ po całym obiegu wokół silnika oddaje ciepło w rdzeniu chłodnicy pojazdu. Rzadziej narażony na przegrzanie, w odróżnieniu od układu chłodzonego powietrzem.
Aluminium - Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.