Dodatkowe informacje o Sonda lambda ES10976-12B1 DELPHI
Parametry | |
Sonda lambda: | Sonda palcowa |
Sonda lambda: | Ogrzewana |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BBT | OXY432.055 |
BBT | OXY432.061 |
BORGW BERU | 0824010045 |
BORGW BERU | 0824010121 |
BORGW BERU | OZH043 |
BORGW BERU | OZH099 |
BOSCH | 0 258 003 666 |
BOSCH | 0 258 003 745 |
BOSCH | 0 258 005 185 |
ELTA AUTOM | LEB870 |
ELTA AUTOM | XLS1423 |
EPS | 1.997.191 |
FACET | 10.7191 |
FUELPARTS | LB1279 |
H.HESS/HEL | 6PA 358 066-181 |
H.HESS/NGK | 0183 |
H.HESS/NGK | 0414 |
H.HESS/NGK | OZA447-E13 |
H.HESS/NGK | OZA457-I1 |
HOFFER | 7481044 |
HOFFER | 7481555 |
INTER | 13158 |
INTER | 16214 |
INTER | 64419 |
INTER | LOS328 |
INTER | LOS540 |
INTERMOTOR | 13158 |
INTERMOTOR | 16214 |
INTERMOTOR | 64419 |
INTERMOTOR | LOS540 |
KW | 497 191 |
NGK | 0183 |
NGK | OZA447-E13 |
NGK | OZA457-I1 |
NTK | 0183 |
NTK | 0414 |
NTK | 97908 |
NTK | OZA447-E13 |
NTK | OZA457-I1 |
PIERBURG | 7.05270.86.0 |
SKODA | 6K0 906 265D |
SKODA | 6U0 906 265C |
SKODA | 6U0 906 265D |
VW | 6U0 906 265C |
Dowiedz się więcej:
Przegrzanie, uszkodzenie, kolorowe osady – wszystko to może doprowadzić do awarii sondy lambda
Uniwersalne sondy lambda
Jakie są typy sond lambda?
Jak sprawdzić czy Sonda Lambda działa poprawnie?
Jak często należy wymieniać sondy lambda?
Gdzie znajduje się sonda lambda?
Jaki powinien być skład mieszanki paliwowej?
Opinie o Sonda lambda ES10976-12B1 DELPHI
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Sonda lambda ES10976-12B1
Sonda lambda
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
DELPHI
DELPHI to jeden z liderów w produkcji części samochodowych. Firma słynie z produkcji komponentów sprzęgła do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Wysoka jakość części samochodowych DELPHI jest podyktowana przede wszystkim nieustannym dążeniem firmy do rozwoju i doskonałości.
Dynamiczny rozwój firmy rozpoczął się po jej oddzieleniu od koncernu General Motors. Od tego czasu poszerzono linie produkcyjne DELPHI oraz otworzono nowe centra badawcze. Aktualnie zakłady i magazyny korporacji znajdują się w 44 krajach na różnych kontynentach, co sprawiło, że części DELPHI stały się rozpoznawalne niemal na całym świecie.
Firma jest jednym z wiodących dostawców części oryginalnych. DELPHI produkuje komponenty dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki jak Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposażą się w części samochodowe DELPHI na pierwszym montażu fabrycznym. Ponadto DELPHI zaopatrza rynek części zamiennych.
Podczas produkcji firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo, co najlepiej potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne i duży stopień niezawodności. Właściwości, parametry i odporność na zużycie części zamiennych DELPHI nie ustępują oryginalnym komponentom, wykorzystywanym podczas pierwszego montażu fabrycznego.
Katalog DELPHI obejmuje ponad 140 tysięcy części zamiennych. Pośród oferowanych części znajdziecie m.in. elementy systemów bezpieczeństwa, części układu hamulcowego, akumulatory, sprzęgła, urządzenia elektroniczne oraz wiele innych.
Cechy Cześci
Sonda lambda palcowa - Sonda palcowa to rodzaj sondy lambda, w którym głównym elementem jest czujnik ceramiczny. Otoczony on jest metalowym płaszczem i przypomina w pewnym stopniu palec. Sonda ta ma wewnętrzną grzałkę, dzięki czemu w bardzo krótkim czasie osiąga odpowiednią temperaturę potrzebną do pracy, czyli 350 stopni Celsjusza.
Sonda lambda ogrzewana - Sonda lambda ogrzewana to czujnik mierzący ilość tlenu w układzie wydechowym, który jest dodatkowo podgrzewany. Wyposażony zazwyczaj w 3 lub 4 przewody uzyskuje sam odpowiednią temperaturę pracy za sprawą wbudowanej grzałki, dzięki czemu odpowiednio mierzy i sprawdza wartości mieszanki paliwowej.