Dodatkowe informacje o Rolka napinacza paska rozrządu VKM12174 SKF
Parametry | |
Ilość zębów: | 26 |
Średnica [mm]: | 65 |
Szerokość [mm]: | 30 |
Sterowanie rolką napinacza: | Automatyczny |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AIRTEX | TP-0037 |
ALFA | 55183527 |
ALFA | 55191315 |
ALFA | 55192323 |
ALFA | 55212159 |
ALFA | 55238027 |
ALFA | 55265257 |
ALFA | 60813592 |
ALFA | 71747799 |
ALFA | 7778565 |
BLUEPRINT | ADA107604 |
BLUEPRINT | ADK87613 |
BOSCH | 1987949804 |
CHRYS | 68222043AA |
CONTI | V55844 |
DAYCO | ATB2547 |
FEBI | 10298 |
FIAT | 46341602 |
FIAT | 55183527 |
FIAT | 55191315 |
FIAT | 55192323 |
FIAT | 55208381 |
FIAT | 55212159 |
FIAT | 55215666 |
FIAT | 55238027 |
FIAT | 71747799 |
FIAT | 7778565 |
GATES | T43042 |
GATES | T43211 |
HUTCHINSON | HTG 135 |
INA | 531 0255 30 |
INA | 531084410 |
INA | F-236763.02 |
INA | F-236763.04 |
JEEP | 55238027 |
JEEP | 71747799 |
KAVO PARTS | DTE-8511 |
LANCIA | 55183527 |
LANCIA | 55191315 |
LANCIA | 55192323 |
LANCIA | 55212159 |
LANCIA | 55238027 |
LANCIA | 71747799 |
LANCIA | 7778565 |
LORETT | TDI3888 |
NIPPARTS | N1148012 |
OPEL | 56 36 456 |
OPEL | 56 36 475 |
OPEL | 56 36 745 |
OPEL | 93178816 |
OPEL | 93181966 |
OPEL | 93186866 |
QUINTON HA | QTT841 |
RUV | 55844 |
SAAB | 55 212 159 |
SAAB | 93 178 816 |
SAAB | 93 186 866 |
SNR | GT358.30 |
SPIDAN | 66844 |
SUZUKI | 12810-79J51 |
SUZUKI | 12810-79J52 |
VAUXH | 56 36 456 |
VAUXH | 56 36 475 |
VAUXH | 56 36 745 |
VAUXH | 93178816 |
VAUXH | 93181966 |
VAUXH | 93186866 |
Zamienniki SKF VKM 12174
Dowiedz się więcej:
-5% na rozrząd w iParts.pl
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Opinie o Rolka napinacza paska rozrządu VKM12174 SKF
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Rolka napinacza paska rozrządu VKM 12174
Rolka napinacza
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
- Koło pasowe, lub koło z obrzeżami i rowkiem na obwodzie - pasek rozrządu, lub pasek serpentynowy zazwyczaj przesuwa się w tym obszarze.
- Łożysko, które umożliwia swobodne obracanie się pierścienia zewnętrznego, podczas gdy pierścień wewnętrzny pozostaje nieruchomy. Łożysko tego typu jest zwykle wykonane z łożysk kulkowych w oprawie smarowanej smarem.
- Środkowy otwór - służy do mocowania koła pasowego do powierzchni silnika. Niektóre konstrukcje rolek napinacza mają nasmarowaną tuleję w środkowym otworze. Większość rolek napinacza ma otwór środkowy z łożyskiem promieniowym.
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
SKF
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.