POBIERZ APLIKACJĘ NA ANDROID! POBIERAM
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2
4 4 4 4
0 0 0 0
1 1 1 1

Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3738

Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S.  SL 3738
Przewód hamulcowy elastyczny A.B.S. SL 3738
Powiększ
A.B.S.

Producent: A.B.S.

Kod produktu: SL3738

Jednostka: szt.

Rozmiar gwintu 1: INN. M10x1

Rozmiar gwintu 2: BANJO 10.0 mm

Ciężar [kg]: 0,12

Długość całkowita [mm]: 402

Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej

EAN: 8717109212877

Stan: Fabrycznie nowy

38,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przewód hamulcowy elastyczny SL3738 A.B.S.

Parametry
Rozmiar gwintu 1:  INN. M10x1
Rozmiar gwintu 2:  BANJO 10.0 mm
Ciężar [kg]:  0,12
Długość całkowita [mm]:  402
Część znajduje się w kategorii: Przewody hamulcowe elastyczne
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHUKI 1110-1403
BLUEPRINT ADM55369
BORG BECK BBH7078
BOSCH 1 987 481 445
BRAKE ENG BH778291
BREMBO T 49 065
CAR TF2400
CEF 512793
COFLE 92.BH.MA009
CORTECO 19033016
DELPHI LH6558
FERODO FHY2754
HAVAM BH10183
HIRSCH/RIC 02300930
IDROMEC BH2400
JAPANPAR TF-360
JAPKO 69360
KAVO PARTS BBH-4577
KAWE H4715
LPR 6T48296
MAG 440019033016
MAXGEAR 52-0271
MAZDA C001-43-980
METZGER 4114062
MEYLE 35-14 525 0011
MOTAQUIP VBJ325
NK 853243
PEX 50.602
QUINTON HA BFH5621
SPIDAN 38514
STELLOX 27-00085-SX
Stark SKBH-0820119
TRISCAN 8150 50113
TRW PHD7102
UNI GBH2918
VAICO V32-0195
VILLAR 618.A999
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Przewód hamulcowy elastyczny SL3738 A.B.S.

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2022-12-26
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Normalny przewód w dobrej cenie
opinie puchar
2014-04-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Swietna część. Bardzo dobra cena i dobra jakość/
opinie puchar
2013-08-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
polecam, naprawdę precyzyjne wykonanie

Co sądzisz o produkcie: Przewód hamulcowy elastyczny?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Przewód hamulcowy elastyczny SL 3738

Przewody hamulcowe elastyczne

Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.

Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.

Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Obsługa klienta