Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 304956 LÖBRO
Parametry | |
Rodzaj przegubu: | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: | 42 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: | 33 |
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: | 76,50 |
Skrawanie: | Z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Średnica przegubu [mm]: | 88,00 |
Długość [mm]: | 79,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Ze śrubą |
Wymiar gwintu: | M16x1,5x72 |
Materiał osłony: | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 8K0407305C |
AUDI | 8K0498099B |
AUDI | 8K0498099BX |
GSP | 803086 |
METELLI | 15-1697 |
MEYLE | 100 498 0239 |
SEAT | 8K0407305C |
SEAT | 8K0498099B |
SEAT | 8K0498099BX |
SKF | VKJA 3117 |
SKODA | 8K0407305C |
SKODA | 8K0498099B |
SKODA | 8K0498099BX |
SPIDAN | 24685 |
SPIDAN | GKNJ20514 |
TRAKMOTIVE | 40-0034 |
VAG | 8K0407305C |
VAG | 8K0498099B |
VAG | 8K0498099BX |
VW | 8K0407305C |
VW | 8K0498099B |
VW | 8K0498099BX |
Opinie o Przegub napędowy - kompletny 304956 LÖBRO
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Prawdopodobnie największą bolączką kierowcy jest awaria, której nie może zidentyfikować. Tak właśnie miałem niedawno z przegubem napędowym. Za każdym razem, gdy odpalałem samochód i ruszałem, czułem wibracje, które ciągle się nasilały. Czasami też przy wyższych prędkościach kierownica lekko się trzęsła. Bardzo to było niekomfortowe, w dodatku nie czułem się bezpiecznie przyspieszając. Trudno było zidentyfikować problem, bo niby z zawieszeniem wszystko ok, układ kierowniczy też sprawny. Ostatecznie okazało się, ze problem jest dosyć błahy, bo tkwił właśnie w przegubie. Przegub po prostu się zużył, przez co przy kole powstały nadmierne luzy. Wymieniłem u mechanika ten element, fachowiec zamontował przegub napędowy Lobro. Nie mam wątpliwości, że diagnoza była dobra, ponieważ wibracje już nie występują. Przegub działa bardzo dobrze, już nie boję się nieco większych prędkości. W dodatku przegub Lobro wygląda bardzo solidnie, więc powinien być sprawny przez lata.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przegub napędowy - kompletny 304956
Przeguby napędowe
Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.
Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.
Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.
Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.
Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.
LÖBRO
Lobro to marka należąca do koncernu GKN. Zajmuje się ona produkcją elementów oraz części przeniesienia napędu dla potrzeb rynku motoryzacyjnego. Firma znana jest praktycznie na całym świecie, a jej zakłady produkcyjne rozmieszczone są na terenie 30 państw. Staranne zarządzanie, stosowanie nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań sprawia, że części oferowane przez markę cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród klientów z całego świata.
Lobro oferuje podzespoły do wielu popularnych marek pojazdów. Są odpowiednie zarówno do budżetowych, tanich aut, jak i samochodów wymagających nowoczesnych, skomplikowanych rozwiązań. Produkty tej marki oferowane są na rynku części zamiennych. Ogromna precyzja i staranność wykonania sprawiają, że idealnie pasują do pozostałych podzespołów Twojego samochodu i zapewniają bezpieczne i komfortowe użytkowanie. Wśród części oferowanych przez Lobro znajdziemy m.in. półoś i wał napędowy, krzyżak wału i przeguby napędowe wraz z osłonami elastycznymi przegubów.
Części z logiem marki Lobro stanowią uzupełnienie szerokiej oferty firmy GKN. Cechują się łatwą dostępnością, znakomitym stosunkiem ceny do jakości oraz trwałością i wysoką jakością wykonania. Kierowcy, którzy decydują się na kupno części tej marki wyrażają na ich temat wiele pozytywnych opinii.
Cechy Cześci
Przegub równobieżny - Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.