Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego JPR267 TRW
Opis produktu
Parametry | |
Tryb pracy: | Hydrauliczny |
Ograniczenia producenta: | ZF |
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: | Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony |
Cisnienie [bar]: | 110 |
Przestrzegaj danych technicznych |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ASHUKI | 910601919 |
AUDI | 4B0 145 155 M |
AUDI | 4B0 145 155 R |
DA SILVA | DP2954 |
DELCOREMY | DSP027 |
DRI | 715520181 |
ELSTOCK | 150181 |
ERABENELUX | SP8027 |
GR | PI0306 |
LAUBER | 555267 |
LEMFO | 25943 |
LENCO | SP3679 |
LIZARTE | 04.13.0020 |
LIZARTE | 04.13.0044 |
MAPCO | 27821 |
MEYLE | 114 631 0018 |
OPTIMAL | HP-423 |
QUINTON HA | QSRPA300 |
SEAT | 4B0 145 155 M |
SEAT | 4B0 145 155 R |
SERCORE | 07B576 |
SERCORE | 07B913 |
SKODA | 4B0 145 155 M |
SKODA | 4B0 145 155 R |
SKODA | 4B0 145 155 RX |
SPIDAN | 54249 |
TRISCAN | 851529638 |
Test_Bosch | 2858 801 |
URW | 32-71523 |
VAICO | V100580 |
VW | 4B0 145 155 M |
VW | 4B0 145 155 R |
VW | 4B0 145 155 RX |
WAT | BAD55Z |
ZF PARTS | 2858 801 |
ZF PARTS | 7691955267 |
ZF | 7691.955.267 |
Dowiedz się więcej:
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?
Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego JPR267 TRW
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
U nas w sklepie nie było tej części, zadzwoniłem do iParts i jest. Koszt nowej pompy spory, jednak jest to nieuniknione, aby samochód wrócił do pełnej sprawności. Zakup dobry, wszystko pasuje. Przesyłka w 2 dni w domu. Moge polecic
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Przekładnia kierownicza do Chryslera Voyager pasuje idealnie. Przyznam, że miałem problem ze znalezieniem tego produktu w dobrej cenie. W iParts też nie było tanio, ale najtaniej ;) Kupiłem i po 2 tygodniach użytkowania wszystko ok. Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jak padła mi pompa to liczyłem się ze sporym wydatkiem, a produkt w dobrej cenie znalazłem właśnie w iParts. Moim zdaniem cena i tak jest w miarę dobra bo w innym sklepie widziałem części dużo droższe. Super sklep motoryzacyjny
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Nie życzę żadnemu użytkownikowi Mercedesa padnięcia Pompa wspomagania układu kierowniczego, jest to bardzo droga i ciężka do wymiany sprawa. Ja miałem to nieszczęście, że odłączyło ją podczas jazdy i o mało nie skończyło się to tragedią. Na szczęście kupując części w Iparts można chociaż trochę zaoszczędzić.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pompa wspomagania układu kierowniczego JPR267
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
TRW
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.