-10% NA UKŁAD HAMULCOWY SPRAWDŹ KOD!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
2 2 2 2
5 5 5 5
1 1 1 1
1 1 1 1

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR 44-0011

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR  44-0011
Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR 44-0011
Powiększ
MAXGEAR

Producent: MAXGEAR

Kod produktu: 44-0011

Jednostka: szt.

Tryb pracy: Mechaniczne

Ilość połączeń: 1

Kształt: Prosty

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym

Rodzaj paliwa: Olej napędowy Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
dowiedz się więcej...

EAN: 5907558558159

Numer katalogowy: 028145101A/MG

Stan: Fabrycznie nowy

387,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 44-0011 MAXGEAR

Parametry
Tryb pracy:  Mechaniczne
Ilość połączeń:  1
Kształt:  Prosty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
Część znajduje się w kategorii: Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 028 145 101 A
AUDI 028 145 101 F
BUGIAD BGT00011
CSV ELECTR CBV1113
ERA 559062A
FEBI 22778
FORD 1030353
FORD 95VW-2A451-AB
HOFFER 8091003
JPG 145048001
MEATDORIA 91003
METZGER 8010004
OSSCA 08337
PIERBURG 7.24808.51.0
S.I.D.A.T 89.113
SEAT 028 145 101 A
SEAT 028 145 101 F
SKODA 028 145 101 A
SKODA 028 145 101 F
SWAG 32922778
TTC 07.36.002
VW 028 145 101 A
VW 028 145 101 F
WE PARTS 371130003
WILMINK WG1026957
WILMINK WG1054600
WILMINK WG1409042
WILMINK WG2015859
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 44-0011 MAXGEAR

Opinie nie są zweryfikowane ?
Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 44-0011

Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum

Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.

Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.

Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.

Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Cześci

Olej napędowy - Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X