Dodatkowe informacje o Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 22778 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Ciężar [kg]: | 1,450 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4U Autopa | 11246VV |
4X4 ESTANF | 411040707 |
A.Z. Meist | AZMT-44-130-1030 |
ACEMARK | 243023 |
ACI AVESA | ABT-016 |
AUDI | 028 100 103 A |
AUDI | 028 145 101 A |
AUDI | 028 145 101 AV |
AUDI | 028 145 101 AX |
AUDI | 028 145 101 C |
AUDI | 028 145 101 F |
AUDI | 28 100 103 A |
AUDI | 28 145 101 A |
AUDI | 28 145 101 AV |
AUDI | 28 145 101 AX |
AUDI | 28 145 101 C |
AUDI | 28 145 101 F |
AUDI | 28100103 |
AUDI | 28145101E |
AUTOTEAM | L9113 |
AUTOTEAM | L9113A2 |
AUTOTEAM | L9298 |
BUGIAD | BGT00011 |
CSV ELECTR | CBV1113 |
DA SILVA | PV4019 |
DIPASPORT | PAV130PRBN |
Dr.Motor A | DRM0322 |
ENGITECH | ENT400003 |
ENGITECH | ENT410010 |
ERA | 559062A |
ESEN SKV | 18SKV001 |
ESEN SKV | 18SKV806 |
ET ENGINET | TM0027 |
FISPA | 89.113 |
FISPA | 89.113A2 |
FISPA | 89.298 |
GK | 705134 |
HART | 930 715 |
HEPU | VP5134 |
HOFFER | 8091003 |
HOFFER | 8091003/1 |
HOFFER | 8091210 |
INTERMOTOR | 89006 |
JPG | 1117100100 |
JPG | 1117150610 |
LEMARK | LVP002 |
MAXGEAR | 27-2011 |
MAXGEAR | 44-0011 |
MEATDORIA | 91003 |
MEATDORIA | 91003/1 |
MEATDORIA | 91210 |
MEC-DIESEL | 574500 |
METZGER | 8010004 |
OSSCA | 08337 |
PATRON | P22-0001 |
PIERBURG | 7.24808.51.0 |
PartsTec | PTA430-0004 |
RIDEX | 387V0054 |
SAMI | 6240000 |
SEAT | 028 145 101 A |
SEAT | 028 145 101 AX |
SEAT | 028 145 101 E |
SEAT | 028 145 101 F |
SEAT | 28 145 101 A |
SEAT | 28 145 101 AX |
SEAT | 28 145 101 E |
SEAT | 28 145 101 F |
SIDAT | 89.113 |
SIDAT | 89.113A2 |
SIDAT | 89.298 |
SKODA | 028 145 101 A |
SKODA | 028 145 101 AX |
SKODA | 028 145 101 F |
SKODA | 28 145 101 A |
SKODA | 28 145 101 AX |
SKODA | 28 145 101 F |
STELLOX | 10-02508-SX |
SWAG | 32 92 2778 |
Stark | SKVP-1350053 |
TTC | 07.36.002 |
VAICO | V10-0844 |
VW | 028 100 103 A |
VW | 028 145 101 A |
VW | 028 145 101 AV |
VW | 028 145 101 AX |
VW | 028 145 101 C |
VW | 028 145 101 F |
VW | 28 100 103 A |
VW | 28 145 101 A |
VW | 28 145 101 AV |
VW | 28 145 101 AX |
VW | 28 145 101 C |
VW | 28 145 101 F |
VW | 28100103 |
VW | 28145101E |
WE PARTS | 371130003 |
WE PARTS | 371130004 |
WE PARTS | 371330016 |
WILMINK | WG1026957 |
WILMINK | WG1054600 |
WILMINK | WG2015859 |
WILMINK | WG2263295 |
YSPARTS | YS-VP05XLB01 |
vika | 11450846601 |
Dowiedz się więcej:
Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Rabaty na hamulce ATE
Odbierz 10% zniżki na hamulce ATE i Textar!
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?
Opinie o Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 22778 FEBI BILSTEIN
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum 22778
Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.