Dodatkowe informacje o Zespół zasilający - pompa paliwa 302673 TOPRAN
Parametry | |
Tryb pracy: | Elektryczny |
Lokalizacja w aucie: | W zbiorniku paliwa |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z czujnikiem poziomu paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z filtrem wstępnym |
Napięcie znamionowe: | 12 |
Rodzaj czujnika: | Czujnik dźwigniowy |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ACI AVESA | ABG-529 |
AUTOMEGA | 140005210 |
BBT | EFP1803 |
BOSCH | 0 986 580 403 |
DELPHI | FE10159-12B1 |
DELPHI | FE10300-12B1 |
DELPHI | FE10301-12B1 |
ERA | 775148 |
FIRST LINE | FFP1014 |
FIRST LINE | FFP1031 |
FISPA | 72127 |
FORD | 1 093 855 |
FORD | XS6U9H307FA |
HOFFER | 7506899 |
INTERMOTOR | EFP367 |
INTERMOTOR | FP5075 |
INTERMOTOR | LFP161 |
LUCAS_ELEC | FDB1173 |
MEATDORIA | 76899 |
MESSMER | 775148 |
MESSMER | 775148A |
PATRON | PFP406 |
PIERBURG | 7.02700.69.0 |
QH BENELUX | QFP798 |
QUINTON HA | QFP798 |
QUINTON HA | QFP801 |
SIDAT | 72127 |
SIDAT | 72127A2 |
STELLOX | 10-01360-SX |
VALEO | 347296 |
VDO | X10-734-002-022 |
VEMO | V25-09-0016 |
WILMINK | WG1444485 |
WILMINK | WG1498596 |
WILMINK | WG1498597 |
Opinie o Zespół zasilający - pompa paliwa 302673 TOPRAN
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zespół zasilający - pompa paliwa 302 673
Pompa paliwa kompletna
Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.
Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.
Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.
TOPRAN
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.