Dodatkowe informacje o Poduszki manualnej skrzyni biegów 10926776 SWAG
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Z tyłu |
Rodzaj mocowania: | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg]: | 0,533 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4U Autopa | 71441MR |
4U Autopa | 72276MR |
AIC | 71569 |
AKRON-MALÒ | 24245 |
ASAM | 76608 |
ASMETAL | 45MR0600 |
AUGER | 80699 |
Aslyx | AS-203312 |
BBR | 001-10-22043 |
BGA | MT9120 |
BORG BECK | BEM4342 |
BSG | BSG 60-700-159 |
CAUTEX | 181104 |
CORTECO | 80001463 |
DT SPARE P | 4.81294 |
DYS | 71-25550 |
FARE SA | 10912 |
FARE-MX | 10912 |
FEBI | 26776 |
FIRST LINE | FEM4342 |
FORTUNE LI | FZ91664 |
FREY | 770012401 |
GOOM | GM-0022 |
GSP-BR | 531692 |
GSP | 531692 |
HUTCHINSON | 594570 |
IMPERGOM | 32190 |
KAUTEK | ME-EM032 |
LEMFO | 33261 01 |
LYNXAUTO | ME-2178 |
MAPCO | 38870 |
MATRIX PRO | MX02240119 |
MAXGEAR | 40-0362 |
MDR | GSP-531692 |
MERCEDES-BENZ | 639 242 02 13 |
MERCEDES-BENZ | 639 242 07 13 |
MERCEDES-BENZ | A639 242 02 13 |
MERCEDES-BENZ | A639 242 07 13 |
MERTZ | M-S4785 |
METALCAUCH | 06091 |
MEYLE | 014 024 0131 |
NK | 59733030 |
OCAP | 1226597 |
OPTIMAL | F7-5022 |
OSSCA | 26832 |
PATRON | PSE30325 |
PLYOM | P181104 |
QUINTON HA | EM4865 |
REINHOCH | RH12-3005 |
SAMPA | 204.084 |
SASIC | 2706172 |
STC | T406091 |
STELLOX | 81-02893-SX |
TALOSA | 61-10898 |
TEDGUM | TED99764 |
TOPRAN | 634 427 |
TRISCAN | 8505 10203 |
TTC | 02.22.040 |
UNIGOM | 396669 |
VAICO | V30-1857 |
VEMA | 450018 |
WILMINK | WG1391621 |
WILMINK | WG1392122 |
WILMINK | WG2304097 |
YTT | Y11419 |
YTT | Y11448 |
alp | ALP-003311 |
zentparts | Z13348 |
Dowiedz się więcej:
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?
Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Opinie o Poduszki manualnej skrzyni biegów 10926776 SWAG
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Poduszki manualnej skrzyni biegów 10 92 6776
Poduszki manualnej skrzyni biegów
Poduszka skrzyni biegów to element wyposażenia samochodu, który ma ogromny wpływ na komfort jazdy. Skrzynia biegów podczas pracy generuje silne drgania, które są przenoszone na nadwozie. Ażeby do tego nie dochodziło, niezbędna jest właściwa amortyzacja, którą zapewnia właśnie dobrej jakości poduszka skrzyni biegów. Ponadto, w pojazdach z manualnymi skrzyniami, poduszki ułatwiają nieco zmienianie biegów. Warto jednak zaznaczyć, że poduszka występuje zarówno przy manualnej, jak i przy automatycznej skrzyni biegów. Jest to element wykonany częściowo z gumy, jednak w większym obszarze z metalu.
Poduszki skrzyni biegów są częściami, które w czasie jazdy pracują niemal bez przerwy. Ze względu na specyfikę funkcji pełnionych przez te elementy, mogą one dość szybko ulegać zużyciu. Wybierając dobrej jakości poduszki skrzyni biegów, zwykle zapewniamy sobie brak awarii przez kilka lat, jednak w pewnym momencie może dojść do uszkodzenia któregoś elementu. Guma z czasem traci elastyczność, przez co nie amortyzuje już tak dobrze drgań generowanych przez pracę skrzyni biegów. Elementy metalowe narażone na tarcie po pewnym czasie również nie wyglądają tak dobrze i nie działają tak efektywnie jak na początku.
Zużycie poduszek skrzyni biegów zwykle można dość łatwo zauważyć. W czasie jazdy, zwłaszcza przy zmianie biegów, odczuwane są po prostu coraz mocniejsze drgania. Ponadto, w manualnych skrzyniach zmiana biegu może przebiegać mniej płynnie. Jeżeli poduszki są mocno wyeksploatowane, można również usłyszeć stukanie na biegu jałowym.
SWAG
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.