Dodatkowe informacje o Poduszka silnika 36974 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Szerokość [mm]: | 146,0 |
Grubość [mm]: | 123,0 |
Lokalizacja w aucie: | Z tyłu |
Lokalizacja w aucie: | Góra |
Rodzaj mocowania: | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg]: | 1,60 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AKRON-MALÒ | 15782 |
Aslyx | AS-502147 |
BIRTH | 50466 |
BORG BECK | BEM4257 |
BSG | BSG 25-700-028 |
CAUTEX | 756212 |
DYS | 72-22308 |
DÜRER | SM3322 |
ETS | 05.EM.201 |
FARE SA | 13972 |
FARE-CO | 13972 |
FARE-RCH | 13972 |
FAST | FT52501 |
FIAT | 51822810 |
FIAT | 51952356 |
FIAT | 52099762 |
FIRST LINE | FEM4257 |
GOOM | EM-0478 |
HART | 442 398 |
HUTCHINSON | 594501 |
IMPERGOM | 29074 |
KAUTEK | FI-TM013 |
KRAFTVOLL | 10011062 |
LEMFO | 37263 01 |
LYNXAUTO | ME-2324 |
MEC-DIESEL | 942116 |
MEHA AUTOM | MH12137 |
METALCAUCH | 06521 |
METZGER | 8053870 |
MI.R.A. | 25/4044 |
OCAP | 1225991 |
OPEL | 095510423 |
OPEL | 095516955 |
OPEL | 095526920 |
OPEL | 95510423 |
OPEL | 95516955 |
OPEL | 95526920 |
PLYOM | P756212 |
RAPRO | R52257 |
SASIC | 2706171 |
STC | T406521 |
SWAG | 70 93 6974 |
TALOSA | 62-06811 |
UCEL | 31653 |
UNIGOM | 395542 |
VAUXH | 095510423 |
VAUXH | 095516955 |
VAUXH | 095526920 |
VAUXH | 95510423 |
VAUXH | 95516955 |
VAUXH | 95526920 |
VEMA | 430476 |
VEMA | VE50466 |
WILMINK | WG1393402 |
WTI automo | A161091 |
YTT | Y5140 |
alp | ALP-004729 |
Dowiedz się więcej:
Aktywne poduszki silnika
Jak wymienić poduszki silnika?
Jak rozpoznać pierwsze oznaki uszkodzenia poduszki silnika?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Opinie o Poduszka silnika 36974 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Poduszka silnika 36974
Poduszki silnika
Poduszki silnika to element, na którym zawieszony jest silnik spalinowy samochodu. To właśnie ich obecność w samochodzie pozwala niwelować drgania pochodzące z jednostki napędowej samochodu i tym samym zapewniać kierowcy odpowiednie prowadzenie auta oraz pasażerom odpowiedni komfort jazdy.
Poduszki jednostki napędowej nie odpowiadają jednak tylko za wyłapywanie drgań przenoszonych na karoserię. Do ich zadań należy także niwelowanie wychyłów silnika przy przyspieszeniu, hamowaniu oraz na zakrętach. Poduszka silnika wykonana jest z metalowej obudowy, gumy i rdzenia. To stosunkowo prosta ale zarazem bardzo skuteczna konstrukcja. Producent danego auta dostosowuje kształt poduszki i twardość gumy do konkretnego modelu silnika.
Symptomy zużycia poduszek silnika samochodowego będą zawsze podobne, niezależnie od rodzaju zastosowanej konstrukcji. Podstawowe objawy to delikatne wibracje podczas pracy silnika na biegu jałowym, charakterystyczne dudnienie w momencie, gdy samochód rusza z miejsca a także nasilenie nietypowych dźwięków, gdy auto wjeżdża w nierówny teren. Najprościej jest zdecydowanie w przypadku najnowszych rozwiązań, czyli poduszek silnika sterowanych elektronicznie. O ich zużyciu kierowca samochodu zostanie poinformowany stosownym komunikatem wyświetlanym na ekranie pokładowym.
Samodzielna wymiana poduszek silnika samochodowego jest stosunkowo trudnym zadaniem. Dlatego zawsze zaleca się wizytę w wyspecjalizowanym warsztacie samochodowym. Nic nie stoi natomiast na przeszkodzie, by samodzielnie zakupić poduszki silnika spalinowego zanim zlecimy wymianę mechanikowi. Na iParts.pl znajdziecie szereg części zamiennych do samochodów od znanych i cenionych marek, w tym doskonałej jakości poduszki silnika.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.