Dodatkowe informacje o Płyn hamulcowy 26461 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Temperatura wrzenia [°C]: | 260 |
Punkt wrzenia [°C]: | 160 |
Specyfikacja wg DOT: | DOT 4 |
Ciężar [kg]: | 1,139 |
Dla numeru OE: | B 000 700 A1 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4U Autopa | 10600 |
ABARTH | DOT 4 |
ALFA | DOT 4 |
ASAM | 102393 |
AUDI | B 000 700 A1 |
AUGER | 104158 |
BMW | 81 22 9 407 512 |
BMW | 83 13 0 139 897 |
CHEVR | 19 42 421 |
CITRO | DOT 4 |
DACIA | DOT 4 |
DAEWOO | DOT 4 |
DAIHA | DOT 4 |
FEBI | 21754 |
FEBI | 26746 |
FENOX | SBF4005 |
FENOX | SBF4010 |
FIAT | DOT 4 |
FORD | DOT 4 |
FTE | 9204007 |
HELLA | 8DF 355 360-051 |
HONDA | DOT 4 |
HYUNDAI | DOT 4 |
ISUZU | DOT 4 |
JAGUA | DOT 4 |
JEEP | DOT 4 |
KIA | DOT 4 |
LANCIA | DOT 4 |
LAND ROVER | DOT 4 |
LEXUS | 00000DOT 4 |
LEXUS | DOT 4 |
LIQUI MOLY | 3085 |
MAZDA | DOT 4 |
MERCEDES-BENZ | DOT 4 |
MILES | EBF455 |
MILES | EBF910 |
MIN | MBFESP4-1000B |
MINI | 000000DOT 4 |
MINI | DOT 4 |
MITSUBISHI | DOT 4 |
NISSAN | DOT 4 |
OPEL | 00DOT 4 |
OPEL | 19 42 421 |
PAGID | 95012 |
PEUGEOT | DOT 4 |
PORSC | DOT 4 |
Profession | 969923930 |
RENAULT | DOT 4 |
SAAB | DOT 4 |
SAMPA | 405.152 |
SEAT | B 000 700 A1 |
SKODA | B 000 700 A1 |
SMART | DOT 4 |
STARLINE | ACST702 |
SUBAR | DOT 4 |
SUZUKI | DOT 4 |
SWAG | 10 92 1754 |
SWAG | 30 92 6461 |
SWAG | 99 90 0001 |
TEXTAR | 95006200 |
TEXTAR | 95006210 |
TOYOT | 00000DOT 4 |
TOYOT | DOT 4 |
VAICO | V60-0074 |
VAICO | V60-0075 |
VAICO | V60-0111 |
VAICO | V60-0235 |
VAICO | V60-0382 |
VAICO | V60-0445 |
VAUXH | 019 42 421 |
VAUXH | 19 42 421 |
VOLVO | DOT 4 |
VW | B 000 700 A1 |
VW | B 000 750 M3 |
ZEKKERT | FK-2005 |
ZEKKERT | FK-2010 |
ZPY | B000750M3 |
Dowiedz się więcej:
DOT 3, DOT 4, a może DOT 5.1? Jaki rodzaj płynu hamulcowego powinniście wlewać do swojego auta?
Kontrola i wymiana płynu hamulcowego
Liczy się nie tylko to, jaki płyn hamulcowy należy wybrać, ale też jak z nim postępować. 6 prawd o wymianie i eksploatacji płynu
Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
Odbierz 10% zniżki na hamulce ATE i Textar!
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Rabaty na hamulce ATE
Opinie o Płyn hamulcowy 26461 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Płyn hamulcowy 26461
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy należy do najważniejszych płynów wykorzystywanych w układach samochodowych. Wypełnia on hydrauliczny układ hamulcowy, w którym odpowiada za przekazanie ciśnienia hydraulicznego z pompy na zaciski czy też cylinderki. W nowoczesnych samochodach z systemem ESP, płyn hamulcowy jest równie istotny, jak w starszych modelach pojazdów wyposażonych w tradycyjne pompy.
Wyróżnia się 3 rodzaje płynów hamulcowych, określanych jako: DOT 3, DOT 4 i DOT 5. Kategorie te stworzono poprzez kryterium parametrów i przeznaczenia płynów hamulcowych. Płyny DOT 3 mają stosunkowo niską temperaturę wrzenia(minimum 205 st. C) oraz przeznaczone są głównie do pojazdów, których system hamulcowy nie jest zbyt mocno obciążany. Wyższe wymagania spełniają płyny hamulcowe DOT 4, których minimalna temperatura wrzenia to 230 st. C i sprawdzają się również przy większych obciążeniach. Natomiast płyny DOT 5 to zaawansowane preparaty przeznaczone głównie do pojazdów sportowych, gdyż radą sobie z największymi obciążeniami, a ich temperatura wrzenia to minimum 260 st. C.
Poza płynami z kategorii DOT 5, wszystkie pozostałe wykazują właściwości higroskopijne, co oznacza pochłanianie wody z otoczenia. W efekcie dochodzi do rozcieńczania płynu hamulcowego, co pozbawia go pierwotnych właściwości i spadku temperatury wrzenia. Niestety nie da się tego uniknąć, dlatego konieczna jest regularna wymiana płynu hamulcowego. Zaleca się, aby wykonywać ją co najmniej co 60 tys. kilometrów, jednak wielu specjalistów wskazuje, iż wskazane jest to nawet nieco szybciej.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.