Dodatkowe informacje o Płyn hamulcowy 23930 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Specyfikacja wg DOT: | DOT 4 |
Punkt wrzenia [°C]: | 180 |
Temperatura wrzenia [°C]: | 260 |
Specyfikacja: | MB 331.0 |
Ciężar [kg]: | 1,139 |
Dla numeru OE: | DOT 4 Plus |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4U Autopa | 10600 |
ABARTH | DOT 4 Plus |
ALFA | DOT 4 Plus |
ASAM | 102393 |
AUDI | B 000 600 10 |
AUDI | B 000 600 A3 |
AUDI | B 000 600 B3 |
AUDI | B 000 750 M3 |
AUDI | B000200 |
AUDI | DOT 4 Plus |
AUGER | 104157 |
BMW | 0DOT 4 Plus |
BMW | DOT 4 Plus |
CITRO | DOT 4 Plus |
DACIA | DOT 4 Plus |
DAEWOO | DOT 4 Plus |
DAIHA | DOT 4 Plus |
FEBI | 23932 |
FEBI | 26748 |
FENOX | SBF4005 |
FENOX | SBF4010 |
FIAT | DOT 4 Plus |
FORD | DOT 4 Plus |
FTE | 9204007 |
HELLA | 8DF 355 360-051 |
HELLAPAGID | 8DF 355 360-051 |
HONDA | DOT 4 Plus |
HYUNDAI | DOT 4 Plus |
ISUZU | DOT 4 Plus |
JAGUA | DOT 4 Plus |
JEEP | DOT 4 Plus |
KIA | DOT 4 Plus |
LANCIA | DOT 4 Plus |
LAND ROVER | DOT 4 Plus |
LEXUS | DOT 4 Plus |
MAZDA | DOT 4 Plus |
MERCEDES-BENZ | 000 989 08 07 |
MERCEDES-BENZ | 000 989 08 07 17 |
MERCEDES-BENZ | 000 989 10 07 10 |
MERCEDES-BENZ | A000 989 08 07 |
MERCEDES-BENZ | A000 989 08 07 17 |
MERCEDES-BENZ | A000 989 10 07 10 |
MILES | EBF455 |
MILES | EBF910 |
MIN | MBFESP4-1000B |
MINI | 0DOT 4 Plus |
MINI | DOT 4 Plus |
MITSUBISHI | DOT 4 Plus |
NISSAN | DOT 4 Plus |
OPEL | DOT 4 Plus |
PAGID | 95012 |
PATRON | PBF401 |
PATRON | PBF450 |
PEUGEOT | DOT 4 Plus |
PORSC | DOT 4 Plus |
Profession | 969923930 |
RENAULT | DOT 4 Plus |
SAAB | DOT 4 Plus |
SAMPA | 405.151 |
SEAT | B 000 750 M3 |
SKODA | B 000 750 M3 |
SMART | DOT 4 Plus |
SUBAR | DOT 4 Plus |
SUZUKI | DOT 4 Plus |
SWAG | 32 92 3930 |
SWAG | 32 92 3932 |
SWAG | 99 90 0004 |
TEXTAR | 95006200 |
TEXTAR | 95006210 |
TOYOT | DOT 4 Plus |
VAICO | V60-0074 |
VAICO | V60-0075 |
VAICO | V60-0111 |
VAICO | V60-0235 |
VAICO | V60-0236 |
VAICO | V60-0237 |
VAICO | V60-0242 |
VAICO | V60-0243 |
VAICO | V60-0319 |
VAICO | V60-0382 |
VAICO | V60-0445 |
VAUXH | DOT 4 Plus |
VOLVO | 9437430 |
VOLVO | 9437430 S1 |
VOLVO | 9437431 |
VOLVO | 9437431 S1 |
VOLVO | 9437433 |
VOLVO | 9437433 S1 |
VOLVO | 9437434 |
VOLVO | 9437434 S1 |
VW | B 000 600 10 |
VW | B 000 700 A3 |
VW | B 000 700 B3 |
VW | B 000 750 M3 |
VW | B000200 |
VW | B000600A3 |
VW | B000600B3 |
VW | BCN 000 700 Z3 |
ZEKKERT | FK-2005 |
ZEKKERT | FK-2010 |
ZPY | B000750M3 |
Dowiedz się więcej:
DOT 3, DOT 4, a może DOT 5.1? Jaki rodzaj płynu hamulcowego powinniście wlewać do swojego auta?
Kontrola i wymiana płynu hamulcowego
Liczy się nie tylko to, jaki płyn hamulcowy należy wybrać, ale też jak z nim postępować. 6 prawd o wymianie i eksploatacji płynu
Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
Odbierz 10% zniżki na hamulce ATE i Textar!
Opinie o Płyn hamulcowy 23930 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Płyn hamulcowy 23930
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy należy do najważniejszych płynów wykorzystywanych w układach samochodowych. Wypełnia on hydrauliczny układ hamulcowy, w którym odpowiada za przekazanie ciśnienia hydraulicznego z pompy na zaciski czy też cylinderki. W nowoczesnych samochodach z systemem ESP, płyn hamulcowy jest równie istotny, jak w starszych modelach pojazdów wyposażonych w tradycyjne pompy.
Wyróżnia się 3 rodzaje płynów hamulcowych, określanych jako: DOT 3, DOT 4 i DOT 5. Kategorie te stworzono poprzez kryterium parametrów i przeznaczenia płynów hamulcowych. Płyny DOT 3 mają stosunkowo niską temperaturę wrzenia(minimum 205 st. C) oraz przeznaczone są głównie do pojazdów, których system hamulcowy nie jest zbyt mocno obciążany. Wyższe wymagania spełniają płyny hamulcowe DOT 4, których minimalna temperatura wrzenia to 230 st. C i sprawdzają się również przy większych obciążeniach. Natomiast płyny DOT 5 to zaawansowane preparaty przeznaczone głównie do pojazdów sportowych, gdyż radą sobie z największymi obciążeniami, a ich temperatura wrzenia to minimum 260 st. C.
Poza płynami z kategorii DOT 5, wszystkie pozostałe wykazują właściwości higroskopijne, co oznacza pochłanianie wody z otoczenia. W efekcie dochodzi do rozcieńczania płynu hamulcowego, co pozbawia go pierwotnych właściwości i spadku temperatury wrzenia. Niestety nie da się tego uniknąć, dlatego konieczna jest regularna wymiana płynu hamulcowego. Zaleca się, aby wykonywać ją co najmniej co 60 tys. kilometrów, jednak wielu specjalistów wskazuje, iż wskazane jest to nawet nieco szybciej.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.
Cechy Cześci
Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.