Dodatkowe informacje o Pierscień uszczelniający wału korbowego V10-2265 VAICO
Parametry | |
Grubość [mm]: | 11 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 85 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 105 |
Lokalizacja w aucie: | Oprawa skrzyni biegów |
Ciężar [kg]: | 0,1026 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AKRON-MALÒ | 918PRSF |
AUDI | 068103051G |
AUDI | 068103171FS |
AUDI | 068103171GS |
AUDI | 068198171S |
AUDI | 68103051G |
AUDI | 68103171FS |
AUDI | 68103171GS |
AUDI | 68198171S |
AUTOMEGA | 301030051068G |
BBR | 001-10-22970 |
BECKARNLEY | 052-3138 |
BECKARNLEY | 052-3999 |
BECKARNLEY | 052-4080 |
CORTECO | 12015256B |
CORTECO | 12015257B |
ELRING | 342.093 |
ELWISROYAL | 8455524 |
FAI | OS716 |
FEBI | 01090 |
FORD USA | 95VW6701AA |
FORD | 1 005 303 |
FORD | 1005303 |
FORD | 95V W6734 AA |
MERCEDES-BENZ | 000 015 02 45 |
MERCEDES-BENZ | A 000 015 02 45 |
MEYLE | 100 103 1011 |
REINZ | 67253 |
SEAT | 032104023L |
SEAT | 055 103 173 B |
SEAT | 068103051G |
SEAT | 068103171FS |
SEAT | 068103171GS |
SEAT | 068198171 |
SEAT | 068198171S |
SEAT | 32104023L |
SEAT | 68103051G |
SEAT | 68103171FS |
SEAT | 68103171G |
SEAT | 68103171GS |
SEAT | 68198171 |
SEAT | 68198171S |
SKF | 33408 |
SKF | 33412 |
SKF | 33413 |
SKODA | 055 103 173 B |
SKODA | 068 103 171 F |
SKODA | 068 103 171 G |
SKODA | 068 198 171 |
SKODA | 068103051G |
SKODA | 068103171FS |
SKODA | 068103171GS |
SKODA | 068198171S |
SKODA | 68103051G |
SKODA | 68103171F |
SKODA | 68103171FS |
SKODA | 68103171G |
SKODA | 68103171GS |
SWAG | 30 90 1090 |
TIMKEN | 716102 |
TOPRAN | 101 407 |
TOPRAN | 101 489 |
TTC | 07.10.008 |
VAG | 055 103 173 B |
VAG | 068 103 051 G |
VAG | 068 103 051 P |
VAG | 068 103 171 F |
VAG | 068 103 171 FS |
VAG | 068 103 171 G |
VAG | 068 103 171 GS |
VAG | 068 198 171 |
VAG | 068 198 171 S |
VOLVO | 1 257 049-5 |
VW | 055 103 173 B |
VW | 068 103 051 G |
VW | 068103051G |
VW | 068103171F |
VW | 068103171FS |
VW | 068103171G |
VW | 068103171GS |
VW | 068198171 |
VW | 068198171S |
VW | 68103051G |
VW | 68103171G |
VW | 68198171 |
Dowiedz się więcej:
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierscień uszczelniający wału korbowego V10-2265 VAICO
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierscień uszczelniający wału korbowego V10-2265
Uszczelniacze wału
Uszczelniacze wału to drobne, owalne części będące jednymi z wielu elementów uszczelniających obecnych w silniku. Jednostka napędowa to najważniejszy podzespół samochodowy, napędzający ruch pojazdu. Zarówno sam silnik, jak i jego osprzęt, tworzą skomplikowane układy, które wymagają szczególnego zabezpieczenia. Wszelkie wycieki oleju mogą doprowadzić do zniszczenia silnika lub którejś z części osprzętu silnikowego.
Wał korbowy to element, który niejako kontroluje pracę silnika. Wpływa on na ruch tłoków, aktywując ruch obrotowy w miejsce posuwisto-zwrotnego. Niewątpliwie jest to jeden ze strategicznych podzespołów, gdyż jego prawidłowa praca jest niezbędna dla właściwego działania silnika. Dlatego też uszczelnienie wału ma kluczowe znaczenie. Zapewnia ono płynną pracę wału oraz zapobiega jego zniszczeniu spowodowanemu wyciekami.
Uszczelnienie wału korbowego stanowią pierścienie uszczelniające. Dzisiaj przeważają uszczelki wykonane z tworzyw sztucznych. Producenci preferują fluor i kauczuk, ze względu na właściwości tych materiałów, które predysponują je do pełnienia funkcji materiałów uszczelniających. Wykonane z połączenia fluoru i kauczuku uszczelki są po prostu szczelne. Ponadto, wykazują odporność na działanie oleju, który prowadzi do degradacji niektórych materiałów.
Każda, nawet najlepsza uszczelka może ulec uszkodzeniu. Polega ono najczęściej na pojawieniu się pęknięć, czyli po prostu nieszczelności. Uszkodzenie uszczelnienia wału może być spowodowane usterką lub zużyciem innego elementu. Jeżeli wał jest mocno wyrobiony, w konsekwencji często uszczelka przestaje właściwie wypełniać swoje zadanie.
VAICO
Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.
Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.
Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.