Dodatkowe informacje o Pierscień uszczelniający wału korbowego NA5030 PAYEN
Parametry | |
Wysokość [mm]: | 15,20 |
Materiał: | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 106,00 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 190,00 |
Rodzaj gwintu: | Gwint lewoskrętny |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: | 841S LD |
Rodzaj koprusu: | Obudowa zintegrowana |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 196,00 |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BGA | OC6351 |
CORTECO | 20030332B |
ELRING | 026.812 |
FAI | OS1002R |
FORD | 1117453 |
FORD | 3S7Q6385AA |
FORD | XS7Q6385AB |
FORD | XS7Q6701AE |
GLASER | P77338-01 |
GOETM | 50-319487-00 |
JAGUA | JD61106 |
REINZ | 81-90013-00 |
VW | 1117453 |
VW | XS7Q6385AB |
Dowiedz się więcej:
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierscień uszczelniający wału korbowego NA5030 PAYEN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierscień uszczelniający wału korbowego NA5030
Uszczelniacze wału
Uszczelniacze wału to drobne, owalne części będące jednymi z wielu elementów uszczelniających obecnych w silniku. Jednostka napędowa to najważniejszy podzespół samochodowy, napędzający ruch pojazdu. Zarówno sam silnik, jak i jego osprzęt, tworzą skomplikowane układy, które wymagają szczególnego zabezpieczenia. Wszelkie wycieki oleju mogą doprowadzić do zniszczenia silnika lub którejś z części osprzętu silnikowego.
Wał korbowy to element, który niejako kontroluje pracę silnika. Wpływa on na ruch tłoków, aktywując ruch obrotowy w miejsce posuwisto-zwrotnego. Niewątpliwie jest to jeden ze strategicznych podzespołów, gdyż jego prawidłowa praca jest niezbędna dla właściwego działania silnika. Dlatego też uszczelnienie wału ma kluczowe znaczenie. Zapewnia ono płynną pracę wału oraz zapobiega jego zniszczeniu spowodowanemu wyciekami.
Uszczelnienie wału korbowego stanowią pierścienie uszczelniające. Dzisiaj przeważają uszczelki wykonane z tworzyw sztucznych. Producenci preferują fluor i kauczuk, ze względu na właściwości tych materiałów, które predysponują je do pełnienia funkcji materiałów uszczelniających. Wykonane z połączenia fluoru i kauczuku uszczelki są po prostu szczelne. Ponadto, wykazują odporność na działanie oleju, który prowadzi do degradacji niektórych materiałów.
Każda, nawet najlepsza uszczelka może ulec uszkodzeniu. Polega ono najczęściej na pojawieniu się pęknięć, czyli po prostu nieszczelności. Uszkodzenie uszczelnienia wału może być spowodowane usterką lub zużyciem innego elementu. Jeżeli wał jest mocno wyrobiony, w konsekwencji często uszczelka przestaje właściwie wypełniać swoje zadanie.
PAYEN
Payen to firma z bogatą historią, która pojawiła się na rynku już w 1908 roku. Przedsiębiorstwo jest jednym ze światowych liderów w produkcji uszczelnień samochodowych. Firma posiada w ofercie wszystkie istotne uszczelki wykorzystywane w samochodach osobowych, użytkowych i ciężarowych, a także w maszynach przemysłowych i pojazdach rolniczych. Części samochodowe Payen to m.in. uszczelki silnikowe dostosowane do najnowocześniejszych jednostek napędowych. Auto części Payen to także elementy gumowo-metalowe niezbędne do uszczelnienia układów skrzyni biegów, zawieszenia czy układu wydechowego. Producent posiada w swojej ofercie również śruby głowicy cylindra, a także rozmaite, kompletne zestawy naprawcze.
Payen jest dzisiaj marką należącą do międzynarodowej korporacji Federal-Mogul. Dzięki temu uszczelki Payen docierają do najdalszych zakątków świata. Producenci samochodowi chętnie korzystają z auto części Payen podczas pierwszego montażu, doceniając efektywność i trwałość uszczelek i innych produktów tej marki. Jednak oferta producenta to także części zamienne Payen. Części samochodowe Payen są stale udoskonalane w nowoczesnych laboratoriach badawczych, w które inwestuje Federal-Mogul.