Dodatkowe informacje o Pierscień uszczelniający wału korbowego 11830 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Grubość [mm]: | 6,0 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42,0 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 66,0 |
Lokalizacja w aucie: | Od strony czołowej |
Ciężar [kg]: | 0,014 |
Dla numeru OE: | 0514.A3 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3RG | 80283 |
A.Z. Meist | AZMT-40-050-1079 |
A.Z. Meist | AZMT-40-050-1080 |
A.Z. Meist | AZMT-40-050-1167 |
AJUSA | 15020500 |
AJUSA | 15084800 |
AJUSA | 15094100 |
AKRON-MALÒ | 524PRDF |
AUTOMEGA | 190045310 |
BGA | OS4390 |
BGA | OS7332 |
BGA | OS8331 |
BH SERVICE | 9GR 376 807-761 |
CITRO | 0514.72 |
CITRO | 0514.A3 |
CITRO | 514.72 |
CITRO | 514.A3 |
COGEFA | 705.1472 |
CORTECO | 07012634B |
CORTECO | 20018081B |
CORTECO | 20035727B |
DIAMAX | AN01027 |
ELRING | 369.530 |
ELRING | 505.740 |
ELWISROYAL | 8044221 |
FAI | OS1184 |
FAI | OS857 |
FIAT | 9653526680 |
GLASER | P76154-01 |
GLASER | P77669-01 |
GOETM | 50-319113-00 |
GUARNITAUT | 991057-8100 |
GUARNITAUT | 992089-8300 |
HELLA | 9GR 376 807-761 |
LYNXAUTO | SO-0124 |
LYNXAUTO | SO-0179 |
MAHLE | 039 GA 91776 060 |
MEC-DIESEL | 521290 |
MEC-DIESEL | 521291 |
NISSAN | 13510-6F900 |
OSSCA | 35954 |
PAYEN | NA5331 |
PAYEN | NF870 |
PEUGEOT | 0514.38 |
PEUGEOT | 0514.72 |
PEUGEOT | 0514.A3 |
PEUGEOT | 514.38 |
PEUGEOT | 514.72 |
PEUGEOT | 514.A3 |
QH TALBROS | ENG41015 |
QUINTON HA | ENG41015 |
REINZ | 81-31863-00 |
REINZ | 81-38533-00 |
RIDEX | 572S0026 |
SASIC | 5140720 |
SKT | 046080-V |
STELLOX | 34-00083-SX |
SWAG | 62 91 1830 |
Stark | SKSSC-2070025 |
TOPRAN | 720 115 |
TRISCAN | 8550 10060 |
TRUCKLIGHT | CL-DA003 |
VANHE | JA0981 |
WILMINK | WG1004503 |
WILMINK | WG1005019 |
WILMINK | WG1086460 |
WILMINK | WG1090833 |
WILMINK | WG1096963 |
WILMINK | WG1103961 |
WILMINK | WG1163112 |
WILMINK | WG1163615 |
WILMINK | WG1183287 |
WILMINK | WG1192250 |
WILMINK | WG1222073 |
WILMINK | WG1226462 |
WILMINK | WG1226663 |
WILMINK | WG1752004 |
WILMINK | WG2135204 |
WILMINK | WG2135402 |
Dowiedz się więcej:
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierscień uszczelniający wału korbowego 11830 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierscień uszczelniający wału korbowego 11830
Uszczelniacze wału
Uszczelniacze wału to drobne, owalne części będące jednymi z wielu elementów uszczelniających obecnych w silniku. Jednostka napędowa to najważniejszy podzespół samochodowy, napędzający ruch pojazdu. Zarówno sam silnik, jak i jego osprzęt, tworzą skomplikowane układy, które wymagają szczególnego zabezpieczenia. Wszelkie wycieki oleju mogą doprowadzić do zniszczenia silnika lub którejś z części osprzętu silnikowego.
Wał korbowy to element, który niejako kontroluje pracę silnika. Wpływa on na ruch tłoków, aktywując ruch obrotowy w miejsce posuwisto-zwrotnego. Niewątpliwie jest to jeden ze strategicznych podzespołów, gdyż jego prawidłowa praca jest niezbędna dla właściwego działania silnika. Dlatego też uszczelnienie wału ma kluczowe znaczenie. Zapewnia ono płynną pracę wału oraz zapobiega jego zniszczeniu spowodowanemu wyciekami.
Uszczelnienie wału korbowego stanowią pierścienie uszczelniające. Dzisiaj przeważają uszczelki wykonane z tworzyw sztucznych. Producenci preferują fluor i kauczuk, ze względu na właściwości tych materiałów, które predysponują je do pełnienia funkcji materiałów uszczelniających. Wykonane z połączenia fluoru i kauczuku uszczelki są po prostu szczelne. Ponadto, wykazują odporność na działanie oleju, który prowadzi do degradacji niektórych materiałów.
Każda, nawet najlepsza uszczelka może ulec uszkodzeniu. Polega ono najczęściej na pojawieniu się pęknięć, czyli po prostu nieszczelności. Uszkodzenie uszczelnienia wału może być spowodowane usterką lub zużyciem innego elementu. Jeżeli wał jest mocno wyrobiony, w konsekwencji często uszczelka przestaje właściwie wypełniać swoje zadanie.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.