Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 434.500 ELRING
Parametry | |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 30 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 45 |
Wysokość [mm]: | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: | A/BS |
Rodzaj gwintu: | Gwint prawoskrętny |
Materiał: | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa: | Z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AJUSA | 15082800 |
ALFA | 46 802 577 |
BECKARNLEY | 052-3423 |
BGA | OS8311 |
CHRYS | 68093258AA |
CORTECO | 12018345B |
DEUTZAG | 0117 4176 |
DODGE | 68093258AA |
FEDERAL MO | 052-3423 |
FEDERAL MO | 223014 |
FEDERAL MO | TCS 45851 |
FEDERAL MO | TCS 45859 |
FIAT | 12018345 |
FIAT | 46802577 |
GLASER | P77404-01 |
GOETM | 50-319548-00 |
JEEP | 68093258AA |
KHD | 0117 4176 |
MAGIR | 0117 4176 |
MAHLE | 66780 |
MAHLE | JV1195 |
OPEL | 12 855 372 |
OPEL | 56 36 817 |
OPEL | 56 36 852 |
OPEL | 93 178 980 |
PAYEN | NA5347 |
RAM | 68093258AA |
REINZ | 81-36229-00 |
SAAB | 93 178 980 |
SUZUKI | 12746-79J80 |
TOPRAN | 207 640 |
Dowiedz się więcej:
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 434.500 ELRING
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Ceny kilka razy niższe niż w salonie i jakość obsługi na wysokim poziomie
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 434.500
Wałek rozrządu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
ELRING
Elring to marka części samochodowych, która cieszy się ogromnym uznaniem profesjonalistów zajmujących się naprawą samochodów. Firma zyskała reputację producenta wysokiej jakości części zamiennych, a fachowcy, którzy przetestowali części Elring, chętnie korzystają z oferty tej marki. Produkcja tego niemieckiego producenta jest dostarczana zarówno do linii produkcyjnych kilkudziesięciu koncernów motoryzacyjnych na całym świecie, jak i na niezależny rynek części zamiennych.
Firma powstała pod koniec XIX wieku. Własne centra badawcze i wprowadzone innowacje technologiczne umożliwiły marce produkcję wysokiej jakości części zamiennych, a marka stała się jedną z bardziej znanych na rynku. O wysokiej jakości części Elring najlepiej świadczy fakt, że są one regularnie dostarczane do największych koncernów samochodowych, takich jak Audi i BMW, Toyota, Suzuki, Subaru, DAF i MAN, Mercedes-Benz i Opel.
Firma ELRING słynie przede wszystkim z produkcji uszczelek samochodowych. Asortyment jest jednak znacznie większy. Pod szyldem marki produkuje się także elementy osprzętu silnika, filtry oleju i paliwa, części do skrzyni biegów czy też elementy systemu tworzenia mieszanki paliwowej.
Części zamienne ELRING mają długą żywotność. Specjaliści firmy zarejestrowali dziesiątki patentów w tej dziedzinie. Innowacyjne podejście oraz nowe technologie to cechy charakterystycznie firmy, dzięki czemu można mieć pewność, że części samochodowe tej marki zachowają swoje właściwości przez cały okres użytkowania.