Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju 22149 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Szerokość [mm]: | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18,0 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 24,0 |
Materiał: | Aluminium |
Ciężar [kg]: | 0,001 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AIC | 56428 |
AJUSA | 21032300 |
AJUSA | 22008700 |
AUDI | 09G 321 379 |
AUDI | 9G 321 379 |
BBR | 028-30-11474 |
BGA | PK9700 |
CORTECO | 005591S |
DPH | 97191 |
DT SPARE P | 9.01501 |
ELRING | 247.804 |
ELWISROYAL | 5355501 |
FA1 | 580.870.010 |
FA1 | 580.870.100 |
FA1 | 905.330.010 |
FA1 | 905.330.100 |
FEBEST | 88430-182415A |
FEBEST | 88430-182415C |
FORD USA | W712097S300 |
FORD | 1 386 502 |
KS TOOLS | 430.1515 |
KS TOOLS | 430.2515 |
LAND ROVER | LR000506 |
MAZDA | 9956-41-800 |
MEC-DIESEL | 960173 |
MEC-DIESEL | 962514 |
MERCEDES-BENZ | 007603 018003 |
MERCEDES-BENZ | A007603 018003 |
NPS | M129A06 |
PAYEN | KG5370 |
POLESTAR | 977751 |
PORSC | 900 123 106 30 |
Profession | 21437751 |
REINZ | 41-70168-00 |
RIDEX | 135O0013 |
SEAT | 09G 321 379 |
SEAT | 9G 321 379 |
SKODA | 09G 321 379 |
SKODA | 9G 321 379 |
SWAG | 55 92 2149 |
Stark | SKODP-2570012 |
TOPRAN | 114 547 |
TOPRAN | 116 366 |
TRISCAN | 9500 1002 |
VAICO | V10-3287 |
VAICO | V95-0281 |
VOLVO | 977751 |
VW | 09G 321 379 |
VW | 9G 321 379 |
WILMINK | WG1150962 |
WILMINK | WG1163713 |
WILMINK | WG1219876 |
WILMINK | WG1430566 |
WILMINK | WG1430632 |
WILMINK | WG1442728 |
WILMINK | WG1452017 |
WILMINK | WG1766666 |
WILMINK | WG2046651 |
WILMINK | WG2231223 |
WILMINK | WG2325358 |
ZPY | 90012310630 |
Dowiedz się więcej:
Walentynki z iParts.pl
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Opinie o Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju 22149 FEBI BILSTEIN
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju 22149
Uszczelka miski olejowej
Miska olejowa silnika spalinowego to element bloku silnika, który pełni rolę zbiornika oleju. To w końcu tam ścieka olej przepompowany przez pompę oleju. Dla prawidłowego funkcjonowania tych elementów bardzo ważne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem było szczelne. W tym celu stosuje się specjalną uszczelkę, która zapobiega wydostawaniu się oleju na zewnątrz jednostki napędowej.
Uszczelka miski olejowej to element osprzętu silnika, którego podstawowym zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej szczelności pomiędzy silnikiem, a miską oleju, z której to olej jest zasysany przez pompę i tłoczony we wszystkie miejsca, które wymagają nieustannego smarowania. Rola uszczelki jest więc nieoceniona dla funkcjonowania bardzo wielu części w samochodzie a w szczególności silnika.
Nie ma sztywnych ram, kiedy należy wymienić uszczelkę miski oleju na nową. Uszczelka miski olejowej pracuje w bardzo zmiennych warunkach, dlatego z czasem ulega naturalnemu wyeksploatowaniu. Zużycie eksploatacyjne prowadzi do powstania pierwszych nieszczelności i co za tym idzie wycieków oleju. W takim przypadku kierowcy nie pozostaje nic innego jak wymiana uszczelki.
W celu wymiany uszczelki miski olejowej, konieczne jest opróżnienie układu z oleju silnikowego i zdemontowanie miski olejowej. Nie zawsze okazuje się to proste, dlatego wymianę uszczelki zaleca się powierzyć mechanikowi. Ponadto bardzo istotny jest odpowiedni moment dokręcenia śrub na misce oleju a to zrobi tylko fachowiec.
Uszczelka miski olejowej to niedroga w zakupie część samochodowa. Wymiana również nie należy do bardzo kosztownych, dlatego nie warto odwlekać wymiany w czasie.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.
Cechy Cześci
Aluminium - Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.