Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający chłodnicy oleju 18776 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Grubość [mm]: | 5,0 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 60,0 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 70,0 |
DIN / ISO: | 7603 |
Materiał: | Guma |
Ciężar [kg]: | 0,002 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AJUSA | 00842800 |
ASAM | 74893 |
AUDI | 038 117 070 A |
AUDI | 038 117 070 B |
AUDI | 21117070A |
AUDI | 38 117 070 A |
AUDI | 38 117 070 B |
AUDI | N 901 266 01 |
AUDI | N 901 814 01 |
AUDI | N 901 814 02 |
Aslyx | AS-202735 |
Aslyx | AS-202737 |
Aslyx | AS-506257 |
BAPMIC | BF0426500001 |
BAPMIC | BF0426500002 |
BAPMIC | BF0426500003 |
BAPMIC | BF0426500004 |
BAPMIC | TOPT13KIT012 |
BBR | 001-10-18351 |
BOGAP | A4227101 |
BSG | BSG 90-116-006 |
CAUTEX | 462419 |
CAUTEX | 462434 |
CAUTEX | 462435 |
CSV ELECTR | CRA1001 |
DPH | 104368 |
DT SPARE P | 11.13045 |
Dr.Motor A | DRM083 |
ELRING | 634.380 |
ELWISROYAL | 7156094 |
FARE SA | 10294 |
FARE-CO | 10294 |
FARE-MX | 10294 |
FARE-RCH | 10294 |
FAST | FT49924 |
FERRON | TOP04690068 |
GOETM | 50-029051-00 |
GOETM | 50-324203-00 |
GOOM | OC-0009 |
GOOM | OC-0010 |
GOOM | OC-0017 |
GOOM | OC-0020 |
JPG | 1113550300 |
KRAFTVOLL | 10034583 |
LYNXAUTO | SO-0548 |
MAXGEAR | 27-0134 |
MAXGEAR | 70-0115 |
MEC-DIESEL | 521520 |
METALCAUCH | 05374 |
METALCAUCH | 05378 |
METALCAUCH | 05380 |
Meistersat | 038117070A |
OSSCA | 04975 |
PATRON | P18-0009 |
PAYEN | KK5686 |
PAYEN | KK5731 |
RECOFICIAL | CRA1001 |
SEAT | 021 117 070 A |
SEAT | 038 117 070 A |
SEAT | 21 117 070 A |
SEAT | 38 117 070 A |
SKODA | 038 117 070 A |
SKODA | 38 117 070 A |
STC | T405374 |
STC | T405378 |
STC | T405380 |
STELLOX | 11-25402-SX |
SWAG | 32 91 8776 |
TOPRAN | 104 526 |
TOPRAN | 115 366 |
TTC | 07.18.042 |
VEMO | V15-60-96023 |
VITALE | VW381170 |
VW | 038 117 070 A |
VW | 038 117 070 B |
VW | 21117070A |
VW | 38 117 070 A |
VW | 38 117 070 B |
VW | N 901 266 01 |
VW | N 901 814 01 |
VW | N 901 814 02 |
WILMINK | WG1177336 |
WILMINK | WG1193978 |
WILMINK | WG1447323 |
WILMINK | WG2171474 |
WILMINK | WG2231067 |
WILMINK | WG2308300 |
WXQP | 313143 |
WXQP | 320539 |
ZEKKERT | DI-3003 |
ZPY | 038117070A |
alp | ALP-002731 |
alp | ALP-002736 |
alp | ALP-005074 |
vika | 11170156501 |
vika | 11171701701 |
vika | 11171701801 |
vika | 11171701901 |
vika | 11171702101 |
Zamienniki FEBI BILSTEIN 18776
Dowiedz się więcej:
Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Opinie o Pierścień uszczelniający chłodnicy oleju 18776 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Szukałem dobrej chłodnicy do mojego Opla Astry i kupiłem Febi Bilsteina. Pasuje bardzo dobrze do tego modelu, a dodatkowo nie kosztował zbyt dużo. Ogólnie mają tu bardzo dobre ceny. Polecam ten sklep kazdemu, kto poszukuje sprawdzonych części
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień uszczelniający chłodnicy oleju 18776
Chłodnica oleju
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.
Cechy Cześci
Guma - Guma w motoryzacji jest wykorzystywana niemal od samego początku. Wszelkiego rodzaju uszczelnienia, węże czy chociażby opony wykonane są z gumy. Dzięki swoim właściwościom uszczelnienia i dosyć dużej odporności wykorzystywana jest do wielu zadań w samochodzie.