-10% NA UKŁAD HAMULCOWY SPRAWDŹ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
0 0 0 0
4 4 4 4
4 4 4 4
0 0 0 0
5 5 5 5

Pasek rozrządu CONTITECH CT1044

Pasek rozrządu CONTITECH  CT1044
Pasek rozrządu CONTITECH CT1044
Powiększ
CONTITECH

Producent: CONTITECH

Kod produktu: CT1044

Jednostka: szt.

Ilość zębów: 141

Długożć opakowania [cm]: 25,5

Szerokość opakowania [cm]: 16

Wysokość opakowania [cm]: 3

Ciężar [kg]: 0,2

Szerokość [mm]: 25,4

Podział zębów: 9,525

EAN: 4010858033644

Numer katalogowy: 529 LAHR 100

Stan: Fabrycznie nowy

122,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu CT1044 CONTITECH

Parametry
Ilość zębów:  141
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,2
Szerokość [mm]:  25,4
Podział zębów:  9,525
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1987949578
DAYCO 141RHX250HT
DAYCO 141SHX250HT
DAYCO 94942
FEBI 21718
GATES 5559XS
HUTCHINSON 141AH25,0
HUTCHINSON 141AH25.0
INA 536 0280 10
INA 536 0305 10
OPTI HRS65141x25mm
OPTI ZRK 1423
QUINTON HA QTB639
ROULUNDS 141TM251
ROULUNDS RR1094
RUV 555432
RUV 555433
SEAT 038109119M
SEAT 038109119R
SKF VKMT 01251
SKODA 038109119M
SKODA 038109119R
TRISCAN 8645 5559XS
VEYANCE G1553H
VW 038109119M
VW 038109119R
VW 2X0109119A
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (8)

Opinie o Pasek rozrządu CT1044 CONTITECH

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2019-03-14
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Zawsze powtarzam, że jak kupuje się strategiczne części zamienne do samochodu to nie można oszczędzać. Najlepiej brać coś od znanego producenta, bo to zawsze gwarancja jakości. Kolejny raz przekonałem się, że mam rację, jak kupiłem pasek rozrządu Contitech. Pieczę nad marką sprawuje Continental, czyli firma, która nie pozwala sobie na fuszerkę. Chyba każdy zna markę Continetal i wszystkim kojarzy się z tym, co najlepsze. Jak pisałem nie zwracam większej uwagi na ceny, kiedy kupuję ważne części zamienne, a pasek rozrządu na pewno do nich należy. Jednak nie sposób nie zauważyć, że w tym przypadku cena wcale nie jest wysoka, Contitech oferuje nam bardzo atrakcyjną stawkę. Zakup w iparts to kolejna oszczędność, bo jet tu zdecydowanie taniej niż w większości innych sklepów motoryzacyjnych. Pasek rozrządu Contitech mam zamontowany pod maską już czwarty miesiąc i w ogóle się nie luzuje, jest napięty tak jak na początku, nie widać żadnych śladów zużycia.

opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
bardzo dobra cena! polecam każdemu zakup contitecha bo najdłużej wytrzymują w porównaniu do innych producentów.
opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Samochód jeżdzi jak nowy teraz po wymianie na nowy pasek rozrządu, który udało mi się kupić w tym sklepie. Naprawde polecam zakupy bo mają spory wybór części samochodowych.
opinie puchar
2016-11-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od tygodnia jeżdzę autem z zakupionym paskiem rozrządu w tym sklepie i oceniam zakup za bardzo udany. Pasek sprawuje się bardzo dobrze i do tego był w dobrej cenie.
opinie puchar
2016-11-07
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pasek którego szukałem i auto już naprawione dzięki zakupom tutaj. Polecam produkty stąd
opinie puchar
2015-09-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Dobry pasek za rozsądną cenę.
opinie puchar
2015-02-18
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko w jak najlepszym porządku. Szybko, Dokładnie, Pewnie !!!!
opinie puchar
2014-01-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
B.dobra cena, jestem zadowolony z zakupu. Dostawa na czas, na tym mi zależy.

Co sądzisz o produkcie: Pasek rozrządu?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pasek rozrządu CT1044

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta