Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 19364 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Szerokość [mm]: | 20,0 |
Ilość zębów: | 130 |
Powierzchnia: | Pokryty dodatkową warstwą |
Ciężar [kg]: | 0,1 |
Pasek: | Z zębami o zaokrąglonym profilu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Dla wału korbowego |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4U Autopa | 32681VV |
A.Z. Meist | AZMT-30-058-2032 |
A.Z. Meist | AZMT-30-058-2314 |
A.Z. Meist | AZMT-30-058-2315 |
ACEMARK | 142886 |
AIRTEX | TB-0067 |
AISIN | TKVG-7071 |
AISIN | TKVG-7905 |
AISIN | TSVG-071 |
AUDI | 036 109 119 AG |
AUDI | 036 109 119 M |
AUDI | 036 109 119 Q |
AUDI | 36 109 119 AG |
AUDI | 36 109 119 M |
AUDI | 36 109 119 Q |
AUTLOG | WK3000 |
AUTLOG | WK3003 |
AUTLOG | WK3025 |
AUTLOG | ZK1026 |
AUTLOG | ZK1028 |
AUTOKIT | 04.5108 |
AUTOKIT | 04.5108PA |
AUTOKIT | 04.5128 |
AUTOKIT | 04.5128PA |
AUTOKIT | 04.5128PA2 |
AUTOKIT | 04.5360 |
AUTOKIT | 04.5360PA |
AUTOTEAM | KAT1625 |
AUTOTEAM | KATW1625 |
AYWIPARTS | AW2110199 |
BGA | TB9606 |
BH SERVICE | 8MP 376 801-841 |
BH SERVICE | 8MP 376 803-811 |
BH SERVICE | 8MP 376 811-811 |
BH SERVICE | 8MP 376 814-851 |
BH SERVICE | 9XR 376 817-731 |
BLUEPRINT | ADV187502 |
BORG BECK | BTK1003 |
BORSEHUNG | B10227 |
BTE | SZK03390 |
BTE | SZK03400 |
BTE | SZK03880 |
BTE | SZK03940 |
BUGATTI | KBU8710A |
BUGATTI | KBU8710C |
BUGIAD | BTB56509 |
CALIBER | 0552KV |
CALIBER | 0552KYW |
CONTI | CT943 |
CONTI | CT957(SET) |
CONTI_BR | CT957(SET) |
CORAM | KTC91929 |
DAYCO | 941013 |
DEXWAL | 07-113 |
DEXWAL | 07-113WP |
DEXWAL | 07-240 |
DEXWAL | 07-240WP |
DEXWAL | 07-241 |
DEXWAL | 07-241WP |
DIAMAX | A4009 |
DIAMAX | A4041 |
DIAMAX | A6045 |
DOLZ | 05KD040 |
EUROREPAR | 1635046780 |
EUROREPAR | 1681779180 |
FAI | 75130 |
FERRON | TOP03070038 |
FERRON | TOP30960036 |
FLENNOR | 4454V |
GATES-AU | T1073 |
GATES-BR | 90130X20XS |
GATES-SEA | T1073 |
GATES | 5565XS |
GGT | COKD040 |
GK | 791047 |
GK | 799006 |
GK | K980154B |
GK | K980154C |
GMB | GB130200TD |
GRAF | KP674-2 |
GRAF | KP674-3 |
GRAF | TP293 |
HELLA | 8MP 376 803-811 |
HELLA | 8MP 376 811-811 |
HELLA | 8MP 376 814-851 |
HELLA | 9XR 376 817-731 |
HEPU | 29-0042 |
HEPU | K62054 |
HEPU | PK05571 |
HEPU | PK05572 |
HUTCHINSON | 130 AHP 20 |
IMEX | IMX VKMC01122 |
INA | 536 0228 10 |
IPD | K62054 |
JPG | 1112100300 |
KAMOKA | 7000125 |
KM INTERNA | KFI552 |
KM INTERNA | WKFI552 |
KWP | KW674-2 |
KWP | KW674-3 |
KWP | TW293 |
LEMFO | 21084 01 |
LEMFO | 25234 01 |
LUCAS | LDK0480 |
LUCAS | LDK0689 |
LUCAS | LKP067 |
LUCAS | LKP080 |
LUCAS | LKP097 |
LUCAS | LKP103 |
LYNXAUTO | 130CL20 |
LYNXAUTO | PK-1036 |
LYNXAUTO | PK-1302 |
LYNXAUTO | PW-1036 |
LYNXAUTO | PW-1037 |
MABYPARTS | OBK010080 |
MABYPARTS | OBK010149 |
MABYPARTS | OBK010256 |
MABYPARTS | OBKWP0079 |
MABYPARTS | OBKWP0100 |
MABYPARTS | OBKWP0101 |
MABYPARTS | OBKWP0138 |
MAG | 341200000796 |
MAHLE | CPKX 109 000P |
MAPCO | 43915 |
MAXGEAR | 56-0018 |
MAXGEAR | 56-0018SET |
METELLI | 30-0674-2 |
METELLI | 30-0674-3 |
METZGER | WM-941013 |
METZGER | WM-Z 3381WP |
MEYLE | 051 130 1015/S |
MGA | 674K2 |
MGA | CD0429 |
MGA | X429H1 |
MGA | X429H2 |
MICHELIN E | SMATB0100 |
MICHELIN E | SMATK0070 |
MICHELIN E | SMATK0139 |
MICHELIN E | SMATK0402 |
MICHELIN E | SMAWK0070-1 |
MICHELIN E | SMAWK0139-1 |
MICHELIN E | SMAWK0139-2 |
MICHELIN E | SMAWK0402-3 |
MITSUBOSHI | 130S8M20 |
MITSUBOSHI | 58S8M17 |
MOVIS | ASTK0919 |
MOVIS | ASTK0919PA |
MOVIS | ASTK0939 |
MOVIS | ASTK0939PA |
MOVIS | ASTK0939PA2 |
MOVIS | ASTK1171 |
MOVIS | ASTK1171PA |
MTR | 5545671 |
Motrio | 8660004062 |
Motrio | 8671018802 |
OMB | KMB8710D |
OPTI | ZRK 1001 |
OPTI | ZRK 1302 |
OPTIMAL | R-1440 |
OSSCA | 04786 |
PROCODIS F | 09CD57 |
PROCODIS F | KPE3045A |
PROCODIS F | KPE3058A |
PROCODIS F | KPE3058B |
PROCODIS F | KPE3092A |
PROCODIS F | KTD3045 |
PROCODIS F | KTD3058 |
PROCODIS F | KTD3092 |
Profession | 21421121 |
QH TALBROS | QTB595 |
QUINTON HA | QTB595 |
REPKIT | RKTK0919 |
REPKIT | RKTK0919PA |
REPKIT | RKTK0939 |
REPKIT | RKTK0939PA |
REPKIT | RKTK0939PA2 |
REPKIT | RKTK1171 |
REPKIT | RKTK1171PA |
RIDEX | 306T0013 |
RIDEX | 307T0021 |
RIDEX | 307T0194 |
RIDEX | 3096W0034 |
RIDEX | 3096W0035 |
ROULUNDS | RR1156(SET) |
RUV | 555422 |
SASIC | 1756050 |
SASIC | 1756051 |
SASIC | 1766048 |
SASIC | 3906060 |
SASIC | 3906061 |
SASIC | 3906085 |
SEAT | 036 109 119 AG |
SEAT | 036 109 119 M |
SEAT | 036 109 119 Q |
SEAT | 36 109 119 AG |
SEAT | 36 109 119 M |
SEAT | 36 109 119 Q |
SIL | C038 |
SKF | VKMT 01120-1 |
SKODA | 036 109 119 AG |
SKODA | 036 109 119 M |
SKODA | 036 109 119 Q |
SKODA | 36 109 119 AG |
SKODA | 36 109 119 M |
SKODA | 36 109 119 Q |
SNR | CD1067 |
SNR | CD15226 |
STELLOX | 09-04895-SX |
STELLOX | 09-04897-SX |
SWAG | 30 91 9364 |
SYNCRONIX | SY0957N(SET) |
Stark | SKTBK-0760020 |
Stark | SKTBK-0760193 |
Stark | SKTIB-0780012 |
Stark | SKWPT-0750027 |
Stark | SKWPT-0750033 |
Stark | SKWPT-0750034 |
TOPRAN | 108 012 |
TRISCAN | 8645 5565XS |
TTC | 07.12.116 |
VAICO | V10-3656 |
VAICO | V10-50109 |
VEYANCE | G1429H |
VW | 036 109 119 AG |
VW | 036 109 119 M |
VW | 036 109 119 Q |
VW | 36 109 119 AG |
VW | 36 109 119 M |
VW | 36 109 119 Q |
WILMINK | WG1151585 |
WILMINK | WG1238277 |
WILMINK | WG1238278 |
WILMINK | WG1251249 |
WILMINK | WG1251250 |
WILMINK | WG1251251 |
WILMINK | WG1251665 |
WILMINK | WG1251666 |
WILMINK | WG1251948 |
WILMINK | WG1251949 |
WILMINK | WG1428448 |
WILMINK | WG1428554 |
WILMINK | WG1428885 |
WILMINK | WG1436717 |
WILMINK | WG1437128 |
WILMINK | WG1440069 |
WILMINK | WG1464352 |
WILMINK | WG1487923 |
WILMINK | WG1790833 |
WILMINK | WG1790834 |
WILMINK | WG2003429 |
WILMINK | WG2007223 |
WILMINK | WG2007231 |
WILMINK | WG2007243 |
WILMINK | WG2008158 |
WILMINK | WG2182125 |
WILMINK | WG2223707 |
WILMINK | WG2258726 |
ZEKKERT | ZR-1208 |
ZPY | 036 109 119 Q |
vika | 11090244601 |
vika | 11090602501 |
zentparts | Z22922 |
Dowiedz się więcej:
-5% na rozrząd w iParts.pl
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Opinie o Pasek rozrządu 19364 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
jakość,
kontakt,
cena
to trzy rzeczy które maja MEGA pozytyw u mnie , firma iparts.pl jest jest firmą sprawdzoną i rzetelną, jeszcze raz gorąco polecam
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pasek rozrządu 19364
Pasek rozrządu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.
Cechy Cześci
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu - Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.