Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 94774 DAYCO
Parametry | |
Ilość zębów: | 122 |
Szerokość [mm]: | 26,5 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 046109119 |
AUDI | 046109119E |
AUDI | 074109119A |
AUDI | 074109119B |
AUDI | 074109119E |
AUDI | 074109119J |
AUDI | 074109119L |
AUDI | 074109119P |
AUDI | 074109119R |
AUGRO | 5053104Q |
BH SERVICE | 9XR376817521 |
BOSCH | 1987948820 |
BOSCH | 1987949452 |
BOSCH | 8820 |
CONTI | CT632 |
CONTI | CT764 |
CONTI | CT939 |
FAI | 40122 |
FAI | 45122 |
FAI | 55122 |
FAI | 60122 |
FEBI | 14370 |
FIRST LINE | FTB3620 |
FLENNOR | 4212V |
FLENNOR | 97122X265X1 |
GATES | 5322XS |
GATES | 5323XS |
GOODYEAR | 122HL254 |
GOODYEAR | 122HL265 |
GOODYEAR | G1176H |
GOODYEAR | G1177H |
GOODYEAR | G1526H |
HUTCHINSON | 122AH25 |
HUTCHINSON | 122AH26 |
HUTCHINSON | 122AHX1 |
INA | 5360020000 |
INA | 536002010 |
IPD | 140116 |
IVECO | VT209 |
IVECO | VT254 |
LEMFO | 1461401 |
LEMFO | 1461402 |
LEMFO | 617060128 |
LUCAS_DIES | KCB287 |
MOPR | MTB218 |
MOPR | MTB384 |
MOTIP | VTB678 |
OPTI | HR65122X26 |
OPTI | HR97122X1 |
OPTI | ZRK1301 |
POWERP | PMTB295 |
QUINTON HA | QTB352 |
QUINTON HA | QTB498 |
ROULUNDS | 122TM254 |
ROULUNDS | 122TM265 |
ROULUNDS | RR1169 |
SWAG | 30020018 |
TRW | 4839747 |
TRW | 4839823 |
UNI | GTB1323 |
UNIROYAL | 97122X1 |
UNIROYAL | 97122X265MM |
VAG | 046109119 |
VAG | 046109119E |
VAG | 074109119A |
VAG | 074109119B |
VAG | 074109119E |
VAG | 074109119R |
VOLVO | 046109119E |
VOLVO | 074109119R |
VOLVO | 272462 |
VOLVO | 2724623 |
VOLVO | 9180593 |
VOLVO | 91805937 |
VOLVO | 9464100 |
VW | 046109119 |
VW | 046109119E |
VW | 074109119A |
VW | 074109119B |
VW | 074109119E |
VW | 074109119J |
VW | 074109119L |
VW | 074109119P |
VW | 074109119R |
Dowiedz się więcej:
-5% na rozrząd w iParts.pl
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Opinie o Pasek rozrządu 94774 DAYCO
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pasek rozrządu 94774
Pasek rozrządu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
DAYCO
Firma DAYCO to jeden ze światowych liderów w produkcji pasków napędowych. Historia przedsiębiorstwa sięga aż 1905 roku. Początkowo firma produkowała opony, z czasem rozpoczęto produkcję części do samochodów.
Pod marką DAYCO produkuje się oryginalne części samochodowe z przeznaczeniem na pierwszy montaż fabryczny. Firma jest dostawcą oryginalnego wyposażenia (OEM) dla ponad 30 znanych producentów samochodów, wśród których znalazły się tak znane marki jak m.in. Volkswagen, Ford, Jaguar, Porsche, Audi, Volvo, Mitsubishi, Chrysler, BMW, Opel, Renault, Citroёn, Peugeot, Ferrari, Suzuki, Mazda, Nissan, Toyota i inne.
DAYCO dostarcza także części zamienne na niezależny rynek wtórny. Jakość tych części nie różni się niczym od jakości oryginalnych komponentów, ponieważ produkuje się je przy użyciu jednej i tej samej maszyny. Podstawowa różnica to brak logo producenta samochodu.
Jakość auto części DAYCO jest wysoko ceniona na całym świecie. Firma otrzymała wiele nagród, a także dwa złote certyfikaty dla procesu doskonałości jakości. Po części samochodowe tej marki warto sięgać niezależnie od rodzaju komponentu. Każda z części przeszła szereg testów, dzięki czemu finalny odbiorca może być pewien wysokiej jakości oraz trwałości.