DARMOWA DOSTAWA OD 99 PLN! KOD: DARMOWA
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
0 0 0 0
1 1 1 1
8 8 8 8
4 4 4 4
6 6 6 6

Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 6PK1744

Pasek klinowy wielorowkowy SKF  VKMV 6PK1744
Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 6PK1744
Powiększ
SKF

Producent: SKF

Kod produktu: VKMV6PK1744

Jednostka: szt.

Długość [mm]: 1744

Szerokość [mm]: 21,36

Kolor: Czarny

Ilość żeber: 6

Materiał pasa: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

EAN: 7316573391012

Stan: Fabrycznie nowy

64,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV6PK1744 SKF

Parametry
Długość [mm]:  1744
Szerokość [mm]:  21,36
Kolor:  Czarny
Ilość żeber:  6
Materiał pasa:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BLUEPRINT AD06R1745
BOSCH 1 987 948 360
BOSCH 1987948360
CITRO 5750.HH
CITRO 5750.VX
CITRO 5750.XS
CONTI 6PK1740
CONTI 6PK1743
DAYCO 6PK1744
FEBI 45239
FORD 1427353
FORD 6H5Q-6C301-BA
GATES 6PK1745
HUTCHINSON 1745 K 6
INA 537 0043 10
INA FB6PK1745
LAND ROVER LR000996
PEUGEOT 5750.HG
PEUGEOT 5750.VX
PEUGEOT 5750.XS
SNR CA6PK1744
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy

Dowiedz się więcej:

Opinie (7)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV6PK1744 SKF

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2020-04-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam. Pasuje idealnie do Peugeot 206 1.6 16v
opinie puchar
2017-09-04
1/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownika
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Uwaga na ten pasek sprzedawany do Peugeota 508 z systemem "start-stop". Absolutnie się nie nadaje do tego auta. Rozleciał się po przejechaniu około 1000 km.
opinie puchar
2016-11-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Klasa sama w sobie. Jedna z kilku marek pasków, które wybieram. Pewność i trwałość.
opinie puchar
2016-09-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Doskonały stosunek jakości do ceny, parametry wyższe od fabrycznych na 1 montaż.
Polecam
opinie puchar
2016-08-06
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Co do wykonania nie ma żadnych zastrzeżeń.
opinie puchar
2016-03-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Zgodny z opisem.Polecam.
opinie puchar
2013-05-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam.

Co sądzisz o produkcie: Pasek klinowy wielorowkowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1744

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

SKF

Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.

Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że ​​części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.

Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, ​​dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).

SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.

Obsługa klienta