Pasek klinowy CONTITECH AVX10X1113

Pasek klinowy CONTITECH  AVX10X1113
Pasek klinowy CONTITECH AVX10X1113
Powiększ
CONTITECH

Producent: CONTITECH

Kod produktu: AVX10X1113

Jednostka: szt.

Ciężar [kg]: 0,085

Długość [mm]: 1113

EAN: 4010858782696

Numer katalogowy: 10 X 1113

Stan: Fabrycznie nowy

26,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy AVX10X1113 CONTITECH

Parametry
Ciężar [kg]:  0,085
Długość [mm]:  1113
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUSTI AEC932
BEDFO 2696273
BEDFO 7180691
BEDFO 7180693
BEDFO 8835487
BEDFO 9966583
CITRO 96031955
COMME 7100859
COMME 9226508
FIAT 4615470
FIAT 4615473
FIAT 4638182
GATES 6268ESC
GATES 6268MC
GATES 6268XS
GATES AVX10X1113HD
LEYLA 13H760
PEUGEOT 128004
PEUGEOT 575016
PEUGEOT 575022
QUINTON HA QBA1113
ROULUNDS 1A1113
ROVER GFB105
TALBO 7100127
TRIUM 214239
TRIUM 214314
VEYANCE 10AV1113
VEYANCE 10AV1113HD
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (4)

Opinie o Pasek klinowy AVX10X1113 CONTITECH

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2022-08-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Pasek bardzo ładny, wszystko OK.
opinie puchar
2017-04-26
4/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
4/5
Ocena użytkownika
4/5
Ogólne wrażenia
4/5
Porządny, markowy pasek klinowy w dobrej cenie. Poprzedni musiałem wymienić z racji wieku i stanu (sparciała guma). Contitecha użytkuję mniej więcej od roku i wszystko działa jak należy, choć o dziwo kształt zębów jest inny niż w starym pasku (Contitech ma szersze, ale niższe zęby).
opinie puchar
2016-02-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Pasek bardzo dobrze wykonany, polecam.
opinie puchar
2015-02-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko w jak najlepszym porządku, szybka wysyłka, polecam Iparts.

Co sądzisz o produkcie: Pasek klinowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pasek klinowy AVX10X1113

Pasek klinowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta