Dodatkowe informacje o Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 4 litry 6948 LIQUI MOLY
Parametry | |
Pojemność [litr]: | 4 |
Rodzaj połączenia: | Kanister |
Klasa lepkości wg SAE: | 10W-40 |
Specyfikacja wg API: | SL |
Zalecenie producenta oleju: | ACEA A3 |
Zalecenie producenta oleju: | ACEA B4 |
Seria: | Leichtlauf |
Pojemność: | 4 |
Klasa lepkości: | 10W40 |
Szczegółowy opis LIQUI MOLY 6948 Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 4 litry |
Wśród grupy płynów eksploatacyjnych za jedne z najważniejszych można uznać oleje silnikowe. Oprócz niwelacji tarcia i zapewnienia szczelności na połączeniu tłoka z tuleją cylindra oleje muszą dodatkowo zapewnić odpowiednie chłodzenie. Nowoczesne dodatki uszlachetniające zawarte w składzie środków smarnych pozwalają na aktywne oczyszczanie wnętrza skrzyni korbowej z wszelkich pozostałości powstałych w procesie spalania paliwa.
Nowoczesny, wielosezonowy olej silnikowy LIQUI MOLY MoS2 10W40 powstał z mieszanki starannie wyselekcjonowanych syntetycznych i mineralnych baz olejowych wzbogaconych ultranowoczesnym dodatkiem dwusiarczku molibdenu MoS2, który dopiero zdobywa popularność w przemyślę. Drobiny dwusiarczku molibdenu osiadają na powierzchni metalowych elementów, przez co redukują do minimum tarcie i zapewniają świetne właściwości ochronne. Olej LIQUI MOLY MoS2 10W40 może być stosowany zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych.
Lepkość wg SAE: 10W40.
Pojemność opakowania: 4 litry. |
Opinie o Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 4 litry 6948 LIQUI MOLY
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 4 litry 6948
LIQUI MOLY
Liqui Moly to niemiecka firma działająca w branży motoryzacyjnej. Od ponad 15 lat marka obecna jest również w Polsce. Przedsiębiorstwo zajmuje się przede wszystkim produkcją olejów i smarów do pojazdów mechanicznych. Od wielu lat oleje Luqui Moly są uznawane za jedne z najwydajniejszych i najbezpieczniejszych dla silnika. Pod względem ilości sprzedawanych każdego roku produktów firma również należy w branży do światowej czołówki.
Dzisiaj Luqui Moly to producent działający kompleksowo. Firma posiada kilka linii produkcyjnych. Poza środkami smarnymi, do których należą nie tylko wspomniane oleje silnikowe, ale również oleje hydrauliczne, przekładniowe i rozmaite smary, Liqui Moly to również dodatki uszlachetniające do olejów oraz kosmetyki samochodowe. Firma przedstawia się jako producent spełniający potrzeby posiadaczy wszelkich pojazdów drogowych. Poza olejami i smarami dla samochodów, Liqui Moly oferuje również produkty przeznaczone dla motocykli i rowerów. Osobną linię produkcyjną stanowią natomiast produkty ogrodnicze, takie jak oleje do kosiarek czy pił mechanicznych.
Oleje i inne produkty Liqui Moly cieszą się dzisiaj dobrą renomą w Europie i na świecie. Niemiecka marka, która powstała w 1957, przez ponad lat istnienia podbiła około 100 rynków na wszystkich kontynentach. Nadrzędną zasadą przedsiębiorstwa jest stałe udoskonalanie produktów. Inżynierowie pracujący dla Liqui Moly opracowują technologie, które wdrażają życie w kilku nowoczesnych laboratoriach należących do firmy.
Cechy Cześci
Klasa lepkości oleju 10W-40 - Olej 10W-40 to preparat, którego głównym zadaniem jest optymalna ochrona silnika. Oleje o oznaczeniu 10W to typowe półsyntetyki, które nadmiernie gęstnieją dopiero przy -25oC. Najczęściej stosuje się 10W-40 w starszych samochodach. Drugie z oznaczeń „40” odnosi się do najpopularniejszej „letniej” klasy lepkościowej reprezentowanej przez oleje mineralne, półsyntetyczne, a także syntetyczne.
Specyfikacja API SL - API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.