Dodatkowe informacje o Łożysko koła 761914 NK
Parametry | |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z dodatkami |
Ilość zębów obręczy ABS: | 48 |
Szerokość [mm]: | 59 |
Ciężar netto [kg]: | 2,06 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 129,1 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 129.1 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 201457 |
BORG BECK | BWK490 |
BORG BECK | BWK897 |
CITRO | 3701 65 |
CITRO | 3748 29 |
CITRO | 3748 68 |
CITRO | 3748 80 |
DELPHI | BK1254 |
EUROBRAKE | 5401761914 |
FAG | 713 6301 90 |
FAG | 713 6404 50 |
FEBI | 28498 |
FIRST LINE | FBK490 |
FIRST LINE | FBK897 |
IRB | K-07/30 |
JPG | 4151400500 |
JPG | 4151400509 |
KACO | 1076.2 |
KLOTZ | 30/19 |
MAPCO | 26304 |
MAPCO | 26321 |
MAPCO | 26357 |
MGA | KR3463 |
MGA | KR3668 |
MOOG | CI-WB-11398 |
MOOG | PE-WB-11376 |
OPTIMAL | 602339 |
OPTIMAL | 602509 |
PEUGEOT | 3701 65 |
PEUGEOT | 3748 29 |
PEUGEOT | 3748 68 |
PEUGEOT | 3748 80 |
QUINTON HA | MWB1050 |
QUINTON HA | QWB 1050 |
QUINTON HA | QWB1477 |
RUV | 6623 |
SBS | 1401761914 |
SKF | VKBA 3478 |
SKF | VKBA 3562 |
SKF | VKBA 3595 |
SNR | R159.43 |
SNR | R166.23 |
SPIDAN | 24965 |
SPIDAN | 26996 |
SPIDAN | 27709 |
SWAG | 64 10 2782 |
SWAG | 64 92 8498 |
TOPRAN | 722 248 |
TRISCAN | 853010266 |
TRISCAN | 853028225 |
Dowiedz się więcej:
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?
Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Zawieszenie wielowahaczowe
Opinie o Łożysko koła 761914 NK
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łożysko koła 761914
Piasta koła
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
NK
NK to niemiecki producent części samochodowych, dystrybuowanych głównie na terenie Europy. Specjalizacją firmy jest produkcja części układu hamulcowych. W asortymencie znajduje się ponad 1200 modeli tarcz hamulcowych, co oznacza, iż firma spełnia zapotrzebowanie niemal całego rynku. Warto zaznaczyć, że wśród tarcz hamulcowych marki NK znajdują się zarówno standardowe modele przeznaczone do aut osobowych, jak i ultra wytrzymałe tarcze dedykowane pojazdom sportowym. Ponadto, klienci mogą przebierać pośród klocków hamulcowych, a także bębnów, szczęk oraz zacisków. Firma NK specjalizuje się również w produkcji przewodów hamulcowych.
Pomimo że specjalnością NK są elementy układu hamulcowego, niemiecki producent nie ogranicza się tylko do tego typu części. W ofercie przedsiębiorstwa pojawia się również wiele części zawieszenia, które cechuje niezmienna efektywność w każdych warunkach. Zdolność do pracy w niskiej i wysokiej temperaturze to cecha charakterystyczna uszczelek, zacisków i innych drobnych elementów produkowanych przez NK. Równie niezawodne okazują się zwykle amortyzatory, a także sprzęgła produkowane przez niemiecką firmę NK.
NK to firma, która przez cały okres swojego istnienia, który przekroczył już 80 lat, stawia na najwyższą jakość produktów. Wydaje się, że to właśnie ta filozofia pozwoliła marce przetrwać tak długo. Od niemal 2 dekad marka NK jest częścią grupy SBS(wcześniej OBTEC). Dołączenie do innych potentatów rynku motoryzacyjnego miało pozytywny wpływ na rozwój technologiczny części samochodowych produkowanych przez NK.