Dodatkowe informacje o Korek spustowy miski olejowej 32915374 SWAG
Parametry | |
Długość [mm]: | 29,5 |
Gwint zewn. [mm]: | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm]: | 17,5 |
Rozmiar klucza: | 19 |
Kształt łba sruby / nakrętki: | Zewnętrzny szesciokątny |
Materiał: | Stal |
Powierzchnia: | Płytki pokryte cynkiem |
Długożć żruby pod główką [mm]: | 22 |
Ciężar [kg]: | 0,04 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z pierscieniem uszczelniającym |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3RG | 83021 |
4U Autopa | 72346VV |
ACEMARK | 341428 |
AIC | 51791 |
AIC | 60209 |
AKRON-MALÒ | 120022 |
AUDI | N 908 132 01 |
AUDI | N 908 132 02 |
AUTOMEGA | 130016310 |
Aslyx | AS-201049 |
BAPMIC | BF0423210002 |
BAPMIC | BF0423210003 |
BAPMIC | BF0423210004 |
BAPMIC | BF0423210006 |
BAPMIC | BF0423210007 |
BAPMIC | BF0423210008 |
BAPMIC | BF0423210009 |
BBR | 002-30-11457 |
BGA | PK0101 |
BIRTH | 40508 |
BIRTH | 4752 |
BORG BECK | BPL100 |
BSG | BSG 90-230-001 |
CAUTEX | 461071 |
CHRYS | 68004313AA |
CORTECO | 220061H |
CORTECO | 220125S |
CUPRA | N 908 132 02 |
DAKAtec | 30516 |
DIAMAX | DL03014 |
DIEDERICHS | 5900005 |
DODGE | 68004313AA |
Dr.Motor A | DRM01351 |
Dr.Motor A | DRM01351R |
DÜRER | BV03A |
DÜRER | BV03F |
ELRING | 567.640 |
ELWISROYAL | 1056003 |
ET ENGINET | RS0042 |
ET ENGINET | RS0042VR1 |
ET ENGINET | RS0042VR2 |
ET ENGINET | RS0042VR3 |
ET ENGINET | RS0088 |
ET ENGINET | RS0088VR1 |
ET ENGINET | RS0088VR2 |
ET ENGINET | RS0106 |
ET ENGINET | RS0106VR1 |
ET ENGINET | RS0106VR2 |
ET ENGINET | RS0106VR3 |
ET ENGINET | RS0106VR4 |
ET ENGINET | RS0106VR7 |
ET ENGINET | RS0106VR9 |
FA1 | 588.670.001 |
FARE SA | 0887 |
FARE-MX | 0887 |
FAST | FT49504 |
FEBI | 15374 |
FEBI | 48871 |
FIRST LINE | FPL100 |
FORD | 1 459 212 |
FORD | 2 579 863 |
FORDMOCO | VWN3CA-6B709-AA |
GOOM | OP-0008 |
IAP | 162-10070 |
IMEX | EZ-106P |
IMEX | IMX VWN 90813202 |
IMEX | IMX VWN90813201 |
INTFRADIS | 407BL |
JEEP | 68004313AA |
JPG | 1113800100 |
KS TOOLS | 430.1027 |
KS TOOLS | 430.1061 |
KS TOOLS | 430.2027 |
KS TOOLS | 430.2061 |
MAPCO | 95954 |
MAPCO | 95954/10 |
MAPCO | 95954/5 |
MASUMA | M-83 |
MEC-DIESEL | 602057 |
METALCAUCH | 02916 |
METZGER | 8030043 |
METZGER | 8030062 |
METZGER | 8030063 |
MITSUBISHI | MN980017 |
MITSUBISHI | MN980254 |
Meistersat | N90813202 |
OPTIMAL | PA-008 |
OSSCA | 06518 |
PATRON | P16-0038 |
PAYEN | KK5708 |
PLYOM | P461071 |
Profession | 21423201 |
QUINTON HA | QOC1016 |
RIDEX | 593D0002 |
SEAT | N 908 132 01 |
SEAT | N 908 132 02 |
SKODA | N 908 132 02 |
STC | T402916 |
STELLOX | 75-52501-SX |
Stark | SKDP-2580001 |
Storm | F0887 |
TOPRAN | 109 035 |
TRICLO | 323939 |
TRISCAN | 9500 2903 |
TRISCAN | 9500 2903-20 |
TRISCAN | 9500 2903-200 |
TRISCAN | 9500 2903-400 |
TRISCAN | 9500 2903-50 |
TTC | 07.10.049 |
Technika | 713982 |
VAICO | V10-0885 |
VAICO | V10-3194 |
VAICO | V10-7435 |
VANHE | OAS006 |
VEMA | 389 |
VEMA | 394 |
VEMA | 531 |
VW | N 908 132 01 |
VW | N 908 132 02 |
VW | N 911 014 01 |
WILMINK | WG1083870 |
WILMINK | WG1193678 |
WILMINK | WG1227147 |
WILMINK | WG1429441 |
WILMINK | WG1754064 |
WILMINK | WG1766623 |
WILMINK | WG2223488 |
WILMINK | WG2232266 |
YTT | Y11270 |
ZPY | N90813202 |
alp | ALP-001049 |
iwis Motor | 60209 |
vika | 11030039201 |
vika | 11030039401 |
vika | 11030287401 |
vika | 11030344501 |
vika | 11030742501 |
vika | 11030918701 |
vika | 11031353601 |
vika | 18130353601 |
Dowiedz się więcej:
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Korek spustowy miski olejowej 32915374 SWAG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
audi 1.8tfsi b8 (cjeb) następny korek będzie ten sam..
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Korek spustowy miski olejowej 32 91 5374
Korek spustowy oleju
Korek spustowy miski olejowej to gwintowany kołek z łbem, czasem pustym i z wbudowanym zaworem. Służy do zwiększania ciśnienia w otworze spustowym w misce olejowej.
Tę część i jej gniazdo montażowe należy oczyścić z brudu i rdzy przed wkręceniem korka do miski olejowej. Jeśli jest to możliwe, należy użyć magnetycznych korków spustowych. Obniżają one ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu. Jeśli gwint w misce olejowej jest zużyty, można zakupić specjalny zestaw naprawczy i odnowić gwint. Uszczelka korka spustowego miski olejowej jest materiałem eksploatacyjnym. Należy go wymieniać podczas każdej konserwacji samochodu. W przypadku zamontowania zużytych podzespołów istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju.
Przed zakupem korka spustowego oleju należy upewnić się, że będzie pasował do naszego pojazdu. Nieszczelny korek miski olejowej może powodować różnego rodzaju problemy prowadzące nawet do awarii całego silnika.
SWAG
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.