Dodatkowe informacje o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30231 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Parzyste numery artykułów: | 30232 |
Długość [mm]: | 130 |
Gwint wewnętrzny [mm]: | M15 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm]: | M12 x 1,25 |
Materiał: | Stal |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg]: | 0,49 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z nakrętką koronową |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4U Autopa | A49759 |
4U | TY-A-49759 |
4X4 ESTANF | EST-111-02-2007L |
4X4 ESTANF | EST-111-02-2007R |
555 | SR-3350 |
A.B.S. | 230668 |
A.Z. Meist | AZMT-42-010-2682 |
ACEMARK | 206113 |
ACKOJA | A70-1208 |
AISIN | JTRTO-023 |
AISIN | JTRTO-024 |
ALTE AUTOM | 82287AL |
APEC | AST6391 |
APLUS | 15621AP |
ASHIKA | 111-02-2007L |
AUTO-SPEED | 290RT04747 |
AYD OE | 91-04510 |
AYD | 9104511 |
AYWIPARTS | AW1310529L |
BBFREDLINE | 40TO045 |
BENDIX | 040554B |
BGA | SR9143 |
BIRTH | RS4646 |
BLUEPRINT | ADT387133 |
BORG BECK | BTR5006 |
BSG | BSG 85-310-047 |
COMLINE | CTRE1139 |
CORTECO | 49401820 |
DAKAtec | 150073 |
DAYCO | DSS3030 |
DELPHI | TA1974 |
DELPHI | TA1974-11B1 |
DJ PARTS | DE1021 |
DLZ | TE0073L |
DODA | 1130030045 |
DYS | 22-20175-2 |
EGT | 302014EGT |
ETS | 29.TR.596 |
FAG | 840 1241 10 |
FAI | SS2545 |
FEBEST | 0121-ACA20L |
FENOX | SP31028 |
FIRST LINE | FTR5006 |
FLENNOR | FL0185-B |
FORMPART | 4202034 |
FR REDAELL | T-137 |
FRAP | F2778 |
G.U.D. | GSP201606 |
GMB | 0701-0802 |
GSP-BR | S070459 |
GSP | S070459 |
HART | 431 493 |
HBJAKOPART | J4822050 |
IAP | 604-17057 |
IBERIS | IB119077 |
JAPANPAR | TI-2007L |
JAPKO | 1112007L |
JIKIU | ET26921L |
JPG | 4844600270 |
KAGER | 43-0960 |
KAMOKA | 9010130 |
KAVO PARTS | STE-9080 |
KAWE | 8500 13136 |
KYB | KTR1218 |
LEMFO | 30696 01 |
LYNXAUTO | C4125L |
MAG | 301191606770 |
MANDO | MTG055872 |
MAPCO | 52527 |
MAPCO | 53529 |
MAPCO | 54506 |
MASUMA | ME-3921L |
MDR | GSP-S070459 |
MDR | MTR-82008 |
MEYLE | 30-16 020 0138 |
MGA | DR8741 |
MILES | DC17244 |
MONROE | L13136 |
MOOG | TO-ES-2990 |
MOTAQUIP | VTR1146 |
MS | 30696-SET-MS |
MS | 37085-KIT-MS |
MS | 37085-KIT-MSP |
Mchanix | TOTRE-072 |
NAPA | NST6391 |
NEO CTR | CE0732L |
NEO CTR | CET-116L |
NIPPARTS | J4822050 |
NPS | T410A59 |
OCAP | 0294408 |
OPTIMAL | G1-1296 |
OSSCA | 09776 |
Omnicraft | 2396011 |
Oyodo | 10K2079-555 |
Oyodo | 10K2079-CTR |
Oyodo | 10K2079-OYO |
PARTS-MALL | PXCTF-019 |
PATRON | PS1165L |
PROFIT | 2302-0507 |
QF | QF33E00041 |
QUINTON HA | QR3405S |
RIDEX | 914T0445 |
RIW | TO2020 |
RIW | TO2021 |
RODRUNNER | TR-T-501 |
RUV | 926976 |
SBS | 19065034594 |
SCION | 45047-49025 |
SIDEM | 45242 |
SKF | VKDY 811054 |
SPIDAN CHA | 57555 |
STELLOX | 51-04510-SX |
STELLOX | 51-98030A-SX |
SWAG | 81 93 0231 |
SYD | 1125001 |
SYD | 1125001IT |
Stark | SKTE-0280466 |
Storm | 133082 |
TALOSA | 42-00655 |
TEKNOROT | T-501 |
TENACITY | ATETO1149 |
TOPRAN | 600 679 |
TOYOT | 45047-49025 |
TREVI | TRTT5162 |
TRW | JTE7535 |
VAICO | V70-9538 |
VEMA | 23283 |
WILMINK | WG1995923 |
WILMINK | WG2036994 |
WILMINK | WG2251065 |
WILMINK | WG2292785 |
WXQP | 51873 |
WXQP | 54714 |
YAMATO | I12078YMT |
ZEKKERT | SN-2248 |
zentparts | Z11059 |
Zamienniki FEBI BILSTEIN 30231
Dowiedz się więcej:
Końcówki drążków kierowniczych – objawy zużycia
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
Opinie o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30231 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30231
Końcówki drążków kierowniczych
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.
Cechy Cześci
Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.