Dodatkowe informacje o Komplet osłon i odbojów PK004 MONROE
Parametry | |
Ciężar [kg]: | 0,300 |
Długożć opakowania [cm]: | 22 |
Szerokość opakowania [cm]: | 11 |
Wysokość opakowania [cm]: | 18 |
Szczegółowy opis MONROE PK004 Komplet osłon i odbojów |
Przód |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ACEMARK | 186543 |
AKRON-MALÒ | 23667 |
AKRON-MALÒ | 23675 |
AKRON-MALÒ | 237191 |
AKRON-MALÒ | 23721 |
AKRON-MALÒ | 23829 |
AKRON-MALÒ | 50353 |
AKRON-MALÒ | 50585 |
AKRON-MALÒ | 50712 |
AKRON-MALÒ | 50744 |
AUTOMEGA | 110169310 |
AUTOMEGA | 110169510 |
BENDIX | 043616B |
BENDIX | 047177B |
BENDIX | 047293B |
BILSTEIN | ASP-A131 |
BIRTH | 50083 |
BIRTH | 50361 |
BIRTH | 5219 |
BIRTH | 52504 |
BIRTH | 5426 |
BOGE | 89-003-0 |
CAUTEX | 201561 |
CAUTEX | 480105 |
CAUTEX | 750885 |
CAUTEX | 750899 |
CAUTEX | 750907 |
DAEWOO | 344404 |
DAEWOO | 90142884 |
DAEWOO | 96305062 |
FAG | 810 0012 10 |
FAG | 810 0106 10 |
FARE SA | 11788 |
FEBEST | VLD-S60 |
FEBI | 03099 |
FEBI | 03100 |
FEBI | 13004 |
FEBI | 13005 |
FEBI | 14914 |
FEBI | 33117 |
FEBI | 36357 |
FEBI | 49706 |
GOLD | 9270039-1161739F |
GSP | 510872 |
IMPERGOM | 30371 |
IMPERGOM | 31353 |
IMPERGOM | 31354 |
IMPERGOM | 31748 |
IMPERGOM | 32543 |
IMPERGOM | 32619 |
IMPERGOM | 35146 |
IMPERGOM | 35149 |
IMPERGOM | 70009 |
JPG | 1242600200 |
JPG | 1242700200 |
KAGER | 82-0002 |
KRAFT AUTO | 4081523 |
KRAFT AUTO | 4091570 |
KYB | 910189 |
KYB | 913242 |
KYB | 915318 |
KYB | 915322 |
KYB | 915325 |
KYB | 915327 |
KYB | 915328 |
KYB | 917700 |
KYB | 935300 |
LEMFO | 21067 01 |
LEMFO | 21098 01 |
LEMFO | 22141 |
MAGNUM T | A8X003MT |
MANDO | DCC000312 |
MAPCO | 32701 |
MAPCO | 32702 |
MAPCO | 32703 |
MAPCO | 32874 |
MAPCO | 32901 |
MAPCO | 34780 |
MAXGEAR | 72-1646 |
METALCAUCH | 04710 |
METALCAUCH | 04727 |
METALCAUCH | 06191 |
METALCAUCH | 06260 |
METALCAUCH | 06268 |
METALCAUCH | 51016 |
METZGER | WM-S600 |
MEYLE | 314 642 0008 |
MEYLE | 514 642 0001 |
MEYLE | 614 344 0000 |
MINI | 31306759454 |
MINI | 31306759455 |
MINI | 31306777049 |
MINI | 31336756662 |
MINI | 31336756663 |
MONROE | PK054 |
OPEL | 344401 |
OPEL | 344410 |
OPEL | 344444 |
OPEL | 90112571 |
OPEL | 90222170 |
OPEL | 90289542 |
OPTIMAL | AK-735003 |
OPTIMAL | F8-5919 |
OPTIMAL | F8-7584 |
OPTIMAL | F8-7705 |
OPTIMAL | F8-8451 |
OPTIMAL | F8-8465 |
OSSCA | 08957 |
OSSCA | 26630 |
PATRON | PSE6021 |
PATRON | PSE6279 |
QF | QF00V00009 |
QUINTON HA | 300003 |
RAPRO | R51545/O |
RAPRO | R51547/O |
RAPRO | R59444 |
RAPRO | R59454 |
RUV | 835300 |
RUV | 835303 |
RUV | 845341 |
SACHS | 900 003 |
SACHS | 900 141 |
SASIC | 9005356 |
SASIC | 9005358 |
SEM LASTIK | 13004 |
SEM LASTIK | 13005 |
SKF | VKDP 33500 |
SKF | VKDP 33500 T |
STC | T404710 |
STC | T404727 |
STC | T406191 |
STC | T406260 |
STC | T406268 |
STC | T451016 |
STELLOX | 11-17163-SX |
STELLOX | 11-98108-SX |
STELLOX | 11-98135-SX |
STELLOX | 11-98203-SX |
STELLOX | 11-98204-SX |
SWAG | 11 93 3117 |
SWAG | 40 56 0001 |
SWAG | 40 56 0004 |
SWAG | 40 56 0009 |
SWAG | 40 56 0010 |
SWAG | 40 93 6357 |
SWAG | 55 87 0001 |
SWAG | 55 94 9706 |
TEDGUM | TED47560 |
TOPRAN | 200 423 |
TOPRAN | 200 426 |
TOPRAN | 200 432 |
TOPRAN | 600 545 |
UNIGOM | 391021 |
UNIGOM | 391506 |
UNIGOM | 391508 |
UNIGOM | 392301 |
UNIGOM | 392311 |
VAICO | V20-9762 |
VAICO | V40-6201 |
VAICO | V40-6203 |
VAICO | V95-0284 |
VAUXH | 90112571 |
VAUXH | 90222170 |
VAUXH | 90289542 |
VEMA | VE50083 |
VEMA | VE50361 |
VEMA | VE5219 |
VOLVO | 9140067 |
VOLVO | 9140068 |
WILMINK | WG2027921 |
WILMINK | WG2032431 |
WILMINK | WG2032434 |
WILMINK | WG2032438 |
WILMINK | WG2033901 |
WXQP | 380079 |
WXQP | 380563 |
WXQP | 380609 |
WXQP | 380713 |
WXQP | 380715 |
WXQP | 381151 |
Zamienniki MONROE PK004
Dowiedz się więcej:
Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
Opinie o Komplet osłon i odbojów PK004 MONROE
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Komplet osłon i odbojów PK004
Osłony i odboje
Osłony i odboje to podstawowe akcesoria, które należy montować wraz z amortyzatorami. Zadaniami amortyzatorów samochodowych są łagodzenie wstrząsów oraz ochrona kół i innych podzespołów. Funkcją osłon i odbojów jest natomiast przede wszystkim ochrona amortyzatorów. Rzecz w tym, iż działanie amortyzatorów polega na przejęciu dużej siły wytworzonej podczas wjazdu w dziurę lub na dowolną nierówność. Pod wpływem tej siły dochodzi do jego poruszenia, prze co występuje ryzyko uderzenia w inne podzespoły. Zderzenie tego typu jest zagrożeniem zarówno dla amortyzatora, jak i sąsiednich podzespołów.
Odboje to niewielkie elementy, które zapobiegają wspomnianym zderzeniom. Przeważnie są wykonane z poliuretanu, co nadaje im dodatkowych właściwości, takich jak ochrona amortyzatorów przed korozją, czy też działaniem substancji chemicznych. Poza tym, poliuretan jest lepszym zabezpieczeniem od uszkodzeń mechanicznych niż guma, będąca alternatywnym materiałem, z którego również wykonuje się odboje. Wraz z odbojami zwykle sprzedawane są również osłony, które są wsparciem w ochronie amortyzatorów. Te gumowe elementy w mniejszym stopniu zapobiegają usterkom wskutek uderzeń, natomiast skutecznie zabezpieczają amortyzatory przed wtargnięciem zanieczyszczeń oraz wilgoci powodującej korozję.
Montowane przy amortyzatorach osłony i odboje to elementy niezwykle narażone na działanie rozmaitych czynników niszczących. Dlatego też stosunkowo szybko ulegają one zużyciu, które polega na ukruszeniu lub zmniejszeniu grubości tej części. Zwykle gołym okiem widać, że osłony i odboje należy jak najszybciej wymienić. Jest to konieczne również zawsze wtedy, gdy wymienia się amortyzatory.
MONROE
Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.
Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.
Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.