Dodatkowe informacje o Koło zamachowe FDT-901 AISIN
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AISIN | SKT-307A |
ASHIKA | 91-02-200 |
ASHIKA | 91-02-201 |
BLUEPRINT | ADT33505C |
BLUEPRINT | ADT33512C |
EXEDY | TYFD001 |
EXEDY | TYFD002 |
HBJAKOPART | J2112002 |
IAP | 210-17082G |
IAP | 210-17184 |
JAPANPAR | VL-200 |
JAPANPAR | VL-201 |
JAPKO | 91200 |
JAPKO | 91201 |
KAISHIN | FDT002-K |
KAISHIN | FDT901-K |
KAVO PARTS | CMF-1003 |
KAWE | DMF175 |
KO | 017-FDT002 |
LUK | 415 0356 10 |
NIPPARTS | J2302001 |
NPS | T205A02 |
QUINTON HA | QDF184F |
SACHS | 2294 601 001 |
SOLIDAUTO | T166001 |
TOYOT | 13450-0G010 |
TOYOT | 13450-0G011 |
TOYOT | 13450-27010 |
TOYOT | 13450-27011 |
TOYOT | 13450-27012 |
TOYOT | 13450-27013 |
TOYOT | 13450-27020 |
TOYOT | 13450-27021 |
TOYOT | 13450-27022 |
VALEO | 836006 |
Dowiedz się więcej:
Objawy zużycia koła dwumasowego
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice
Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?
Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?
Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć
Opinie o Koło zamachowe FDT-901 AISIN
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Koło zamachowe FDT-901
Koło zamachowe
Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.
Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.
Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.
Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.
Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.
AISIN
AISIN to marka części zamiennych będąca najlepszym przykładem wysokiej jakości części samochodowych. Dzięki maksymalnie wydłużonej trwałości części AISIN mogą bez problemu wytrzymać założone przebiegi i nie ulegają przedwczesnym awariom. Ponadto, części te doskonale łączą się z fabrycznie zamontowanymi komponentami, dlatego można uzyskać precyzyjne, pierwotne wręcz dopasowanie.
W przypadku układu hamulcowego, zawsze należy korzystać z najwyższej jakości części zamiennych. Takie części samochodowe oferuje właśnie marka AISIN. W ofercie dostępny jest także szereg innych części – katalog podzielony jest na pięć działów – części układu napędowego, podzespoły układu hamulcowego i nadwozia, elementy karoserii samochodowej, części i podzespoły jednostki napędowej oraz elementy pełniące role informacyjne.
Zasadniczo każdy oferowany przez markę AISIN komponent został zaprojektowany tak, aby odpowiadać specyfikacjom poszczególnych marek i modeli pojazdów. Oferta dedykowana jest przede wszystkim samochodom osobowym produkcji europejskiej, ale w ofercie znajdziemy także części dedykowane samochodom dostawczym i ciężarowym.