Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 13046040302N-SET-MS MASTER-SPORT
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Grubość [mm]: | 13,5 |
System hamulcowy: | ATE |
Szerokość [mm]: | 61,8 |
Wysokość [mm]: | 54,3 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu: | Bez styku zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Z podkładką wytłumiającą |
Ciężar netto [kg]: | 0,54 |
Ciężar brutto [kg]: | 0,57 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 36498 |
ABE | C2M000ABE |
ACDELCO | AC421381D |
ALANKO | 300005 |
APEC | PAD405 |
ASHUKI | 134-838A |
ATE | 13.0460-4030.2 |
BARUM | BA2093 |
BENDIX | 571344B |
BERAL | 20 687 13.50 40 4 |
BERAL | 20 687 13.50 52 4 |
BORG BECK | BBP1315 |
BORG BECK | BBP1519 |
BOSCH | 0 986 466 874 |
BOSCH | F 026 000 146 |
BRECK | 20687 00 704 00 |
BREMBO | P 50 007 |
BREMBO | P 50 011 |
CIFAM | 822-092-0 |
DELPHI | LP440 |
DENCKERMAN | B110483 |
DJ PARTS | BP1175 |
E.T.F. | BP1175 |
FEBI | 16156 |
FERODO | FDB328 |
FERODO | FSL328 |
FERODO | TAR328 |
FLENNOR | FB210176 |
FMSI | 7230-D335 |
FMSI | 7314-D426 |
FMSI | D426 |
FRITECH | 094.0 |
FTE | BL1140A1 |
FTE | BL1140B1 |
GALFER | B1.G102-0022.2 |
GALFER | G1020022 |
GIRLING | 6102942 |
HELLA | 8DB 355 007-321 |
HELLAPAGID | 8DB 355 007-321 |
ICER | 180420 |
JAPCA | 150875 |
JURID | 571344J |
JURID | 571344J-AS |
KAWE | 0157 00 |
KRAFT AUTO | 6011020 |
LPR | 05P158 |
MAG | 363700201004 |
MAG | 363916060304 |
MAPCO | 6184 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 01 20 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 88 20 |
MERCEDES-BENZ | 000 420 90 20 |
MERCEDES-BENZ | 001 420 01 20 |
MERCEDES-BENZ | A 000 420 01 20 |
MERCEDES-BENZ | A 000 420 88 20 |
MERCEDES-BENZ | A 000 420 90 20 |
MERCEDES-BENZ | A 001 420 01 20 |
METELLI | 22-0092-0 |
METZGER | 0157.00 |
MEYLE | 025 206 8713 |
MGA | 181 |
MIN | MDB1222 |
MIN | MDB1402 |
NECTO | FD4173 |
NK | 223306 |
OPTIMAL | 9322 |
PAGID | T1004 |
PAGID | T1004-ECO |
PEX | 7.007 |
PEX | 7.203 |
PROTECHNIC | PRP0122 |
QUINTON HA | 0157.00 |
QUINTON HA | 0284.00 |
QUINTON HA | BLF342 |
QUINTON HA | BP342 |
QUINTON HA | MBP342 |
RAICAM | 312.0 |
REMSA | 0157.00 |
REMSA | 0284.00 |
ROADHOUS | 2157.00 |
ROADHOUS | 2284.00 |
ROULUNDS B | 421381 |
ROULUNDS B | 421383 |
SBS | 1501223306 |
SCT | SP 200 |
SIMER | 283 |
STOP | 571344S |
SWAG | 10 91 6156 |
TEXTAR | 20687 135 0 4 |
TEXTAR | 2068703 |
TOPRAN | 400 417 |
TRUSTING | 094.0 |
TRW | GDB294 |
TTC | 02.35.143 |
VAICO | V30-8105 |
VALEO | 301105 |
VALEO | 551012 |
VALEO | 598105 |
VALEO | P259S |
VEMA | 833120 |
VILLAR | 626.0158 |
WAGNER | WBP20687B |
WOKING | P0573.00 |
ZIMMERMANN | 20687.135.1 |
Dowiedz się więcej:
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 13046040302N-SET-MS MASTER-SPORT
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 13046040302N-SET-MS
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
MASTER-SPORT
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.