Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 50-04-493 ASHIKA
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Typ układu hamulcowego: | Hamulce tarczowe |
Długość [mm]: | 137,5 |
Wysokość [mm]: | 52,7 |
Grubość [mm]: | 18 |
Numer WVA: | 21499 |
System hamulcowy: | AKEBONO |
Oznaczenie kontrolne: | ECE R90 APPROVED |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.B.S. | 36722 |
A.B.S. | 36832 |
ADVICS | C1N013 |
ADVICS | C1N034 |
ADVICS | SN416P |
ADVICS | SN428P |
ADVICS | SN852P |
ADVICS | SS416-S |
ADVICS | SS852-S |
AISIN | C1N035 |
APXENERGY | X40621 |
ASHUKI | H026-10 |
ASHUKI | H026-10J |
ASHUKI | H026-12 |
ASHUKI | H026-12HD |
ASHUKI | H026-12J |
ATE | 13.0460-5818.2 |
ATE | 605818 |
BBFREDLINE | 27HO012 |
BENDIX | 572349 |
BENDIX | 572349B |
BLUEPRINT | ADH24248 |
BLUEPRINT | ADH24255 |
BOSCH | 0 986 461 124 |
BREMSI | BP2621 |
COMLINE | ADB3446 |
COMLINE | CBP3446 |
DELPHI | LP734 |
FEBI | 116408 |
FEBI | 16296 |
FERODO | FDB904 |
FTE | BL1331A2 |
HBELPARTS | J3604003 |
HBJAKOPART | J3604030 |
HBJAKOPART | J3604037 |
HONDA | 45022S30G10 |
HONDA | 45022S30G11 |
HONDA | 45022S30G12 |
HONDA | 45022S30J02 |
HONDA | 45022SE0G10 |
HONDA | 45022SL5000 |
HONDA | 45022SL5010 |
HONDA | 45022SL5020 |
HONDA | 45022SL5408 |
HONDA | 45022SM4100 |
HONDA | 45022SM4507 |
HONDA | 45022SM4517 |
HONDA | 45022SM4A00 |
HONDA | 45022SM4A01 |
HONDA | 45022SN7000 |
HONDA | 45022SN7G00 |
HONDA | 45022SN7G40 |
HONDA | 45022SN7G41 |
HONDA | 45022SN7G42 |
HONDA | 45022SN7Y40 |
HONDA | 45022SNAA52 |
HONDA | 45022SS0000 |
HONDA | 45022SS0505 |
HONDA | 45022SS0508 |
HONDA | 45022SS0515 |
HONDA | 45022SS0518 |
HONDA | 45022SS0525 |
HONDA | 45022SS0528 |
HONDA | 45022SS0G10 |
HONGYAN | 27HO012 |
IAP | 704-06036 |
IPS PARTS | IBD-1430 |
IPS PARTS | IBD-1441 |
IPS PARTS | IBD-1493 |
JAPANPAR | PA-493AF |
JAPKO | 50493 |
KAISHIN | D5077 |
KAISHIN | D5080 |
KAISHIN | FK5077 |
KAMOKA | JQ1011808 |
KAVO PARTS | BP-2024 |
KAVO PARTS | BP-2049 |
KAVO PARTS | BP2017 |
KAVO PARTS | KBP-2005 |
KAVO PARTS | KBP-2026 |
KAVO PARTS | KBP-2053 |
KBP | BP-2017 |
LPR | 05P566 |
LPR | 05P567 |
LUCAS_ELEC | GDB894 |
MAG | 363702160541 |
MAG | 363702160973 |
MANDO CORP | MBF015534 |
MAPCO | 6652 |
MAZDA | HE213328ZB |
MAZDA | HE392648ZA |
MDR | MFP-2493 |
METELLI | 2201720 |
METELLI | 2203840 |
METZGER | 0324.02 |
MEYLE | 025 214 9918 |
MIN | MDB1533 |
MIN | MDB1564 |
MIN | MDB1635 |
MIN | MDB1971 |
MK K | D5077M |
MK K | D5080M |
NIPPARTS | J3604030 |
NK | 222623 |
OPTIMAL | 9653 |
PAGID | T3023 |
PATRON | PBP169 |
PATRON | PBP904 |
PEX | 7.333 |
QH BENELUX | 2724 |
QUINTON HA | BLF718 |
QUINTON HA | BP718 |
QUINTON HA | BP741 |
RIDEX | 402B0536 |
ROADHOUS | 2324.02 |
ROVER | GBP90330AF |
ROVER | GBP90338 |
SCT | SP 180 PR |
SCT | SP 203 PR |
SPIDAN | 31743 |
STELLOX | 335 002-SX |
STELLOX | 362 032B-SX |
STELLOX | 417 002-SX |
STELLOX | 417 002B-SX |
Stark | SKBP-0011100 |
TEXTAR | 2149701 |
TRISCAN | 8110 40972 |
TRW | GDB1061 |
TRW | GDB894 |
VALEO | 597101 |
VALEO | 598056 |
VALEO | 598788 |
Dowiedz się więcej:
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 50-04-493 ASHIKA
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
1. blaszki do klocków oryginalne były znacznie lepszej jakości
2. okropnie brudzą felgi aluminiowe
no i
3. Szybkie zużycie, a jeżdżę spokojnie.
Ogólnie daję 3,5pkt na 5.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 50-04-493
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
ASHIKA
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.