Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe - komplet 572529J JURID
Parametry | |
Jakosć: | 473 |
Grubość [mm]: | 14,4 |
Oznaczenie kontrolne: | R90 Homologated |
Szerokość [mm]: | 108,6 |
Ciężar [kg]: | 0,757 |
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: | 1 |
Wysokość 1 [mm]: | 39,3 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu: | Z akustycznym czujnikiem zużycia |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Bez dodatków |
System hamulcowy: | Akebono |
Rodzaj połączenia: | Pudełko |
Numer WVA: | 24331 |
Długożć opakowania [cm]: | 16,8 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12,7 |
Wysokość opakowania [cm]: | 4,7 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
APEC | PAD1512 |
ATE | 13.0460-5628.2 |
ATE | 130460-56282 |
BENDIX | 572197 |
BENDIX | 572424 |
BENDIX | 572529 |
BENDIX | 572529B |
BLUEPRINT | ADS74231 |
BOSCH | 0 986 494 232 |
BOSCH | F 03B 150 334 |
BRAKE ENG | PA1731 |
BREMBO | P 78 014 |
BREMBO | P78014 |
BREMBO | P78014N |
CHAMPION | 572529CH |
DELPHI | LP1822 |
Eicher | 101800239 |
FEBI | 170666 |
FERODO | FDB1861 |
FMSI | 7905-D1004 |
FRITECH | 629.0 |
FTE | BL2501A1 |
GIRLING | 6133959 |
HBJAKOPART | J3617006 |
HELLAPAGID | 8DB 355 012-311 |
HELLAPAGID | 8DB 355 030-321 |
HELLAPAGID | T1595 |
ICER | 181737 |
JAPANPAR | JPP-703AF |
JURID | 572529J |
LPR | 05P1335 |
METELLI | 22-0613-0 |
MGA | 813 |
MIN | MDB2577 |
NECTO | FD7226A |
NIPPARTS | N3617005 |
NK | 224417 |
OPTIMAL | 12406 |
OPTIMAL | BP-12406 |
PAGID | T1595 |
QH BENELUX | 1176.01 |
QH BENELUX | 7710 |
QH BENELUX | BP1531 |
REMSA | 1176.01 |
ROADHOUS | 21176.01 |
SUBAR | 26696-FE040 |
SUBAR | 26696-FE050 |
SUBAR | 26696FE040 |
SUBAR | 26696FE050 |
TEXTAR | 2433101 |
TRUSTING | 629.0 |
TRUSTING | 6290 |
TRW | GDB3395 |
VALEO | 598875 |
WAGNER | WBP24331A |
WOKING | P10763.01 |
ZIMMERMANN | 24331.140.1 |
Dowiedz się więcej:
Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?
Opinie o Klocki hamulcowe - komplet 572529J JURID
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Klocki hamulcowe - komplet 572529J
Klocki hamulcowe
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
JURID
Jurid to marka, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych, bezpiecznych i trwałych części do układów hamulcowych wielu modeli samochodów osobowych. Podzespoły te są wykorzystywane zarówno podczas produkcji pojazdów, jako części OEM, ale trafiają również na rynek części zamiennych. Firma działa w branży od ponad 100 lat i obecnie koncentruje się na badaniach innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu podniesienie bezpieczeństwa milionów kierowców na drogach całego świata.
Produkty marki Jurid coraz częściej trafiają do popularnych modeli samochodów produkowanych na całym świecie. Zakrojone na szeroką skalę badania oraz testy zapewniają znakomitą precyzję oraz staranność wykonania poszczególnych elementów, a co za tym idzie cechują się one ogromną trwałością i gwarantują bezpieczeństwo oraz pewność prowadzenia.
Firma Jurid współpracuje z licznymi ośrodkami badawczymi, które prowadzą skrupulatne testy. Dzięki wykluczaniu drobnych wad oraz usterek produkty oferowane przez markę cieszą się stale rosnącą popularnością wśród klientów. Firma działa od 1915 roku i stale poszerza zakres prowadzonych badań, a także ofertę dostępnych części.
Jurid dba nie tylko o bezpieczeństwo oraz zadowolenie kierowców, ale również o środowisko naturalne. Obecnie do sprzedaży wprowadzona została seria klocków hamulcowych, które posiadają zerową zawartość miedzi, a co za tym idzie są bardziej ekologiczne niż dotychczasowe rozwiązania.