Dodatkowe informacje o Filtr paliwa FB198 MULLER FILTER
Parametry | |
Rodzaj filtra: | Filtr przewodowy |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 81 |
Dolot - sr. [mm]: | 8 |
Wylot - sr. [mm]: | 8 |
Wysokość [mm]: | 145 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.L.FILTER | ALG-885 |
ACDELCO | FS 31 |
ACDELCO | FS 9211 E |
ALCOFILTER | SP-2111 |
AMC FILTER | MF-5570 |
ASAS | SP 7020 |
ASHIKA | 30-03-388 |
BLUEPRINT | ADM 52324 |
BOSCH | 0 450 905 324 |
BOSCH | 0 450 905 902 |
BOSCH | 0 450 905 966 |
BOSCH | 0 986 AF8 287 |
BOSCH | 0450905324 |
BOSCH | 0450905902 |
BOSCH | 0450905966 |
BOSCH | F5324 |
CHAMP | FN 40 |
CHAMPION | CFF100218 |
CHAMPION | L 218 |
CHAMPION | L 218/606 |
CLEANF | MB 965 |
CLEANF | MBNA 965 |
COMLINE | EFF009 |
COOPE | FIG 7016 |
COOPERSFIA | FT5261 |
CROSL | 6708 |
DELPHI | EFP203 |
DELPHI | FF0035 |
DONALDSON | P550126 |
FILFILTER | ZP 8012 FM |
FILTRON | PP 865 |
FORD | 1022 150 |
FORD | 6594 603 |
FORD | 92 FB 9155 AB |
FORD | 92 FB 9155-AA |
FORD | XS61 9155 AA |
FRAM | G7099 |
GUD | E 59 |
HBJAKOPART | J1333036 |
HEN | H141WK |
HOFFER | 7790064 |
JAPANPAR | FC-388 |
JAPANPAR | FC-388S |
JAPANPAR | JFC-388 |
KAYSE | AK 10 - F |
KOLBENSCHM | 50 013 524 |
KOLBENSCHM | 524-FP |
LAUTR | E07 |
LAUTR | ELE 6008 |
MAG | 71760685 |
MAG | FI 45 |
MAG | FI I45 |
MAHLE | KL 61 |
MAHLE | KL 743 |
MANN | WK79 |
MAPCO | 62600 |
MAZDA | 1E03-20490 |
MAZDA | 1E05-13-490A |
MAZDA | 1E05-13490 |
MEATDORIA | 4064 |
MECAFILTER | ELE6008 |
MISFAT | E514 |
MOTAQUIP | VFF 204 |
Motorcraft | EFG 006 |
Motorcraft | EFG 6 |
NIPPARTS | J1333036 |
P.B.R. | AG-6018 |
PURFLU | EP161 |
PUROLATOR | F 67694 |
PUROLATOR | F59207 |
PZL | FPW08 |
RYCO | Z430 |
RYCO | Z506 |
SCT | ST 352 |
SOFIMA | S 1514 B |
TEHO | 61019 |
TJFIL | FF 6008 |
UFI | 31.514.00 |
UNI | GFE 7060 |
UNICO F. | FI 8145 |
UNIPART | GFE7060 |
VALEO | 587007 |
WIXFILTERS | WF8069 |
Opinie o Filtr paliwa FB198 MULLER FILTER
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Ma złą przepustowość
Na wcześniejszym starym cisza.
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Polecam
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Polecam
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr paliwa FB198
Filtr paliwa i obudowa filtra
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
MULLER FILTER
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:
- ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
- nowoczesny park maszynowy;
- partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
- System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
- stały rozwój i rozbudowa:
- 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
- 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
- 2014 rok - nowy magazyn centralny;
- 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.
Cechy Cześci
Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.