Filtr paliwa MULLER FILTER FB198

Filtr paliwa MULLER FILTER  FB198
Filtr paliwa MULLER FILTER FB198
Powiększ
MULLER FILTER

Producent: MULLER FILTER

Kod produktu: FB198

Jednostka: szt.

Rodzaj filtra: Filtr przewodowy Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.
dowiedz się więcej...

Średnica zewnętrzna [mm]: 81

Dolot - sr. [mm]: 8

Wylot - sr. [mm]: 8

Wysokość [mm]: 145

EAN: 8033977301988

Stan: Fabrycznie nowy

21,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa FB198 MULLER FILTER

Parametry
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Dolot - sr. [mm]:  8
Wylot - sr. [mm]:  8
Wysokość [mm]:  145
Część znajduje się w kategorii: Filtr paliwa i obudowa filtra
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.L.FILTER ALG-885
ACDELCO FS 31
ACDELCO FS 9211 E
ALCOFILTER SP-2111
AMC FILTER MF-5570
ASAS SP 7020
ASHIKA 30-03-388
BLUEPRINT ADM 52324
BOSCH 0 450 905 324
BOSCH 0 450 905 902
BOSCH 0 450 905 966
BOSCH 0 986 AF8 287
BOSCH 0450905324
BOSCH 0450905902
BOSCH 0450905966
BOSCH F5324
CHAMP FN 40
CHAMPION CFF100218
CHAMPION L 218
CHAMPION L 218/606
CLEANF MB 965
CLEANF MBNA 965
COMLINE EFF009
COOPE FIG 7016
COOPERSFIA FT5261
CROSL 6708
DELPHI EFP203
DELPHI FF0035
DONALDSON P550126
FILFILTER ZP 8012 FM
FILTRON PP 865
FORD 1022 150
FORD 6594 603
FORD 92 FB 9155 AB
FORD 92 FB 9155-AA
FORD XS61 9155 AA
FRAM G7099
GUD E 59
HBJAKOPART J1333036
HEN H141WK
HOFFER 7790064
JAPANPAR FC-388
JAPANPAR FC-388S
JAPANPAR JFC-388
KAYSE AK 10 - F
KOLBENSCHM 50 013 524
KOLBENSCHM 524-FP
LAUTR E07
LAUTR ELE 6008
MAG 71760685
MAG FI 45
MAG FI I45
MAHLE KL 61
MAHLE KL 743
MANN WK79
MAPCO 62600
MAZDA 1E03-20490
MAZDA 1E05-13-490A
MAZDA 1E05-13490
MEATDORIA 4064
MECAFILTER ELE6008
MISFAT E514
MOTAQUIP VFF 204
Motorcraft EFG 006
Motorcraft EFG 6
NIPPARTS J1333036
P.B.R. AG-6018
PURFLU EP161
PUROLATOR F 67694
PUROLATOR F59207
PZL FPW08
RYCO Z430
RYCO Z506
SCT ST 352
SOFIMA S 1514 B
TEHO 61019
TJFIL FF 6008
UFI 31.514.00
UNI GFE 7060
UNICO F. FI 8145
UNIPART GFE7060
VALEO 587007
WIXFILTERS WF8069
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Filtr paliwa FB198 MULLER FILTER

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2018-08-18
1/5
Jakość:
1/5
Precyzja:
1/5
Ocena działania
1/5
Ocena użytkownika
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Po zamontowaniu tego filtra pompa buczy bardzo głośnio.
Ma złą przepustowość
Na wcześniejszym starym cisza.
opinie puchar
2016-09-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Doskonały stosunek jakości do ceny, parametry zbliżone do fabrycznych na 1 montaż.
Polecam
opinie puchar
2016-09-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Doskonały stosunek jakości do ceny,
Polecam

Co sądzisz o produkcie: Filtr paliwa?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Filtr paliwa FB198

Filtr paliwa i obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Cześci

Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Obsługa klienta