Dodatkowe informacje o Filtr paliwa 30-02-200 ASHIKA
Parametry | |
Długość [mm]: | 76 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 84 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 9 |
Rodzaj filtra: | Filtr przewodowy |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ASHUKI | 0399-5902 |
ASHUKI | T102-60 |
AVS AUTOPA | F902 |
BBFREDLINE | 37TO004 |
BLUEPRINT | ADT32381 |
BOSCH | F026402115 |
COMLINE | CTY13045 |
COOPERSFIA | FA6065ECO |
FI.BA | FP-157 |
FILTRON | PE 992 |
FRAM | C10353ECO |
HBJAKOPART | J1332095 |
HONGYAN | 37TO004 |
IAP | 122-17060 |
ISUZU | 8-98101749-3 |
ISUZU | 8-98115963-0 |
ISUZU | 8-98159693-0 |
ISUZU | 8-98182445-0 |
ISUZU | 8-98194119-0 |
ISUZU | 98101749 |
ISUZU | 98159693 |
ISUZU | 98182455 |
ISUZU | 98194119 |
JAPANPAR | FC-200S |
JAPKO | 30200 |
KAISHIN | FC1200 |
KAVO PARTS | TF-1591 |
LEXUS | 23390-0L030 |
LEXUS | 23390-YZZA1 |
LEXUS | 23390-YZZA2 |
LEXUS | 233900L010 |
LEXUS | 233900L040 |
LEXUS | 233900L041 |
LEXUS | 2339030200 |
MAHLE | KX 268D |
MDR | MFF-3200 |
MEATDORIA | 4863 |
MITSUBISHI | 1770A233 |
MITSUBISHI | 1770A321 |
NIPPARTS | J1332015 |
NIPPARTS | N1332096 |
NPS | T133A31 |
PURFLU | C802 |
QUINTON HA | QFF0258 |
SAKURA | F1111 |
SCT | SC 7048 P |
SOFIMA | S 6045 NE |
SOGEFIPRO | FA6065ECO |
STELLOX | 21-00498-SX |
TECNOCAR | N336 |
TOYOT | 23300-0L010 |
TOYOT | 23300-0L020 |
TOYOT | 23300-0L031 |
TOYOT | 23300-0L032 |
TOYOT | 23300-26100 |
TOYOT | 23300-26101 |
TOYOT | 233000L042 |
TOYOT | 23390-0L010 |
TOYOT | 23390-0L011 |
TOYOT | 23390-0L020 |
TOYOT | 233900L041 |
TOYOT | 23390OL010 |
UFI | 26.045.00 |
VALEO | 587933 |
VW | J2330364010 |
WIXFILTERS | WF8429 |
Opinie o Filtr paliwa 30-02-200 ASHIKA
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Kupiłem ten filtr do mojego Chevroleta i jestem mega zadowolony. Ciężko w to uwierzyć, ale już po wymianie widzę ogromną różnicę podczas jazdy. Dotychczas mój samochód był jakby słabszy, lecz jest to efektem słabej jakości poprzedniego filtra. Ten jest duzo lepszy
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Mam starszy model Hondy Acord, więc podczas wymiany części nie potrzebuje niczego drogiego. Ostatnio kupiłem ten filtr paliwa i w zupełności mi wystarcza bo dobrze sprawdza się w praktyce. Polecam! ;)
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtr paliwa 30-02-200
Filtr paliwa i obudowa filtra
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
ASHIKA
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.
Cechy Cześci
Filtr przewodowy - Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.